
TEXT A FOTO – ČTK, TASR, ČTK/AP, TASR/AP A ARCHÍV
Pripomína vám to návod na reklamu nového pracieho prášku alebo jogurtu? Presne to však navrhuje spisovateľka a marketingová konzultantka Rachel Greenwaldová v knihe o tom, ako si pomocou osvedčených obchodných postupov nájsť partnera aj po dovŕšení 35 rokov. Autorka priznáva, že nie je práve bežné spájať slová obchod a rande v jednej vete, ale je presvedčená, že osvedčené triky marketingových stratégov privedú ženy k ich vytúženému cieľu.
Kniha vraj nie je určená pre slabé povahy či ťažké romantičky, ale pre racionálne ženy. Nájsť si manžela v Spojených štátoch nie je totiž ľahké. Dvadsaťosem miliónov žien nad 35 rokov je slobodných, kým voľných mužov v primeranom veku je len 18 miliónov. Greenwaldová, ktorá na americkom trhu presadila napríklad francúzsku minerálku Evian či šperky značky Carolee, vypracovala 15-bodový program, v ktorom ženám radí, ako prezentovať svoje aktíva a rozvinúť marketingovú stratégiu.
O tom, že autorka nie je len teoretičkou, svedčí to, že svoju taktiku overila úspešne na sebe (je už 11 rokov vydatá) aj na svojich priateľkách.