Dnešné ženy majú väčšie príjmy ako ich matky a babičky a svoje peniaze vedia dokážu nielen dobre investovať, ale aj veľkoryso utratiť. Stávajú sa tak významnou ekonomickou silou.
Túto demografickú skupinu, prezývanú podľa populárneho seriálu Sex v meste, však na vlastnú škodu ignorujú nielen politici, ale aj reklama.
Reklamný priemysel totiž ešte stále vníma ženy ako gazdinky, ale moderné príslušníčky tzv. slabšieho pohlavia sú nezávislými a finančne solventnými konzumentmi.
Trendom tiež je, že práve ženy sa aj po skončení štúdia na univerzite ďalej vzdelávajú, aby dosiahli lepšiu kariéru a vyššie príjmy.
Avšak nielen reklama, ale aj politici úspešné ženy zanedbávajú, a tiež na svoju škodu. Obecne pritom platí, že mladšie slobodné ženy volia väčšinou labouristov a medzi staršími dámami majú miernu prevahu voličky opozičných konzervatívcov.