BRATISLAVA - Zvýšenie tržieb, rast počtu zákazníkov a moderné vnímanie značky sú cieľmi prvej celosvetovej globálnej reklamnej kampane v histórii reťazca McDonald‘s. Kampaň odštartovala 2. septembra v Mníchove a na Slovensku ju spoločnosť spustí 29. septembra.
V rámci kampane chce firma v priebehu dvoch rokov rozšíriť sortiment, zmeniť interiéry a exteriéry reštaurácií a oživiť komunikáciu. Spoločnosť zmení aj svoje „žltočervené“ logo, z ktorého vypadne červená farba. Názov značky v logu nahradí slogan „i‘m lovin‘it“, čiže „milujem ho“. O slogan sa opiera celá kampaň spoločnosti. Kampaň sa dotkne reštaurácií McDonald‘s v celkovo 118 krajinách celého sveta, ktoré denne navštevuje viac ako 46 miliónov zákazníkov. Celkové tržby spoločnosti McDonald‘s Slovakia, ktorá v šiestich mestách na Slovensku prevádzkuje 16 reštaurácií rýchleho občerstvenia, dosiahli vlani 556 miliónov korún. Takmer 700 pracovníkov denne obslúžilo asi 20 000 zákazníkov. (tasr)