*
* treba vždy kontrolovať pri výberoch stav svojho účtu a porovnať nový stav s predchádzajúcim,
* klienti by mali odkladať výpisy z bankomatov, ktoré sa môžu im zísť pri reklamácii,
* ak klient zistí, že na účte má menej peňazí, mal by ísť čím skôr do najbližšej pobočky a zistiť stav účtu,
* ak klientovi aj v pobočke banky oznámia, že na účte má presne toľko prostriedkov, koľko mu ukázal bankomat alebo výpis, pričom on tento údaj považuje za nesprávny, má podať reklamáciu,
* pri podaní reklamácie okrem občianskeho preukazu a kartičky s číslom účtu je dobré mať pri sebe aj výpisy z bankomatov a pri vyplnení reklamačného tlačiva čo najpodrobnejšie popísať situáciu,
* do 30 dní by mala banka informovať o výsledkoch šetrenia. To môže nápravu urýchliť, ak ide o oprávnený nárok. (ts)