Hyundai potrebuje na uskutočnenie svojich európskych cieľov plochu s rozlohou 250 hektárov a rozvinutou infraštruktúrou. Toto všetko ponúka podľa prednostu Krajského úradu v Trenčíne Daniela Gajdoša účelovo vytvorený dubnický subregión spolu s množstvom kvalifikovaných pracovných síl so strojárskou zručnosťou. „Podarilo sa nám sústredením moderných prvkov ponúknuť ideálne riešenie tohto integrovaného zámeru,“ myslí si Gajdoš.
Výhodou regiónu je blízkosť diaľnice a železnice, perspektíva splavnenia Váhu i využitia trenčianskeho letiska na civilné účely. Umiestnenie samotného závodu plánujú v Keramoprojekte medzi Novú Dubnicu a Dubnicu nad Váhom. Podľa doterajších predstáv by výstavba závodu nemala mimoriadne zasiahnuť do súčasného stavu osídlenia regiónu. Do mozaiky budúcnosti nezapadá akurát obec Príles. „Uvažuje sa s presunutím časti cesty prvej triedy medzi Žilinou a Bratislavou.“
Výsledkom prvého stretnutia pracovného tímu je dohoda na stretávaní sa jeho členov. Cieľom početnej skupiny je dostať výrobu 300-tisíc kusov áut Hyundai do dubnického regiónu. „Pracovný kolektív si verí. Sme síce pripravení, že sa Hyundai môže rozhodnúť aj pre inú lokalitu, no nevidíme v tom tragédiu. Už dnes máme ponuku od svetoznámeho výrobcu automobilov Rolls Royce. Prioritou je však pre nás Hyundai.“