V Košiciach obchodné centrum Cassovia

V stredu 22. augusta 2001 otvoria nové obchodné centrum Cassovia v Košiciach. Zákazníci budú mať k dispozícii komplexné riešenie ich rozmanitých potrieb a okrem nákupu aj na možnosť príjemného relaxovania a oddychu.

Cassovia sa istotne stane veľ-kým lákadlom nielen pre Košičanov, ale aj návštevníkov. Rozloha takmer 25 000 m2, 1250 parkovacích miest, zaujímavé interiéry, kvalitný materiál a klimatizácia vytvárajú optimálne prostredie pre nákupy a oddych. Cassovia je ľahko dostupná cestnou a mestskou hromadnou dopravou, čím je priamo predurčená stať sa vyhľadávaným nákupným centrom. Pod jednou strechou môže náv-števník nakúpiť v Carrefoure, navštíviť predajne módnych odevov a doplnkov, optiky, drogérie, hračiek, kvetinárstva a mnohé iné. Medzi najznámejšie značky patria Datart megastore, Chicco, Zoe, Kodak, Benneton, Dráčik, Kenvelo, Globtel alebo Café Latino.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Náročného zákazníka určite poteší možnosť využitia služieb fotoateliéru, čistiarne, kaviarní a záujemcovia o mobilnú komunikáciu môžu kontaktovať poskytovateľov služieb mobilných operátorov priamo v priestoroch Cassovie. V blízkej budúcnosti sa obchodné centrum Cassovia rozšíri o špecializované obchodné priestory zamerané na záhradkárstvo a bývanie. Motoristi ocenia najmä možnosť rýchleho občerstvenia typu drive-in.

Obchodné centrum Cassovia je ďalším projektom spoločností Campenon Bernard -Vinci, Manta Group, s.r.o., a Carrefour Slovensko, a.s. Nepochybne sa stane novou dominantou Košíc. Architektonické riešenie je inšpirované spoločnými farbami pre Slovensko a Francúzsko - bielou, modrou a červenou. Cassovia dáva novú tvár priemyselným fasádam v jej okolí a zároveň spĺňa všetky podmienky stanovené oddelením životného prostredia košického magistrátu. (r)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 549
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 246
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 704
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 010
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 087
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 936
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 828
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 440
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu