Ľud verzus Larry Flynt: občanom sa zdalo, že reklama uráža náboženské cítenie, komisia porušenie kódexu nezistila.
Fischer: v ponuke Leto 2001 tvrdil, že deti majú let zdarma, no vo všetkých prípadoch to nebola pravda, išlo o klamlivú reklamu.
EuroTel Easy Bonus: slogan tvrdil, že ide o svetovú novinku číslo 1, súkromná osoba sa sťažovala, že služba platenia za hovory funguje aj v zahraničí. Komisia uznala argumenty EuroTelu, že chcel zdôrazniť skutočnosť, že prináša svetové služby slovenským zákazníkom.
Slovenská poisťovňa: použila v reklame vizuál domu bez povolenia majiteľa.
SME: súkromná osoba sa sťažovala, že inzerát na tričká s Mečiarovou karikatúrou hrubo zasahuje do práv jednotlivca. Komisia uznala argumenty SME, že v reklame nie je osoba zobrazená a že zadávateľom reklamy bol autor karikatúry a vydavateľ neskúmal, kto je na tričku.
(haj)