Do televízie Joj chcú dať desiatky miliónov

Finančná skupina PPF chystá masívnu injekciu do televízie Joj. Podľa informácií internetového servera RádioTV chcú majitelia do roka zdvojnásobiť podiel televízie na trhu.

Dnes má Joj podľa tzv. denníčkového prieskumu 13,5 percentnú sledovanosť.

Zvýšiť ju chcú filmovými trhákmi, ale aj rozšírením počtu vysielačov na frekvenciách, ktoré Joj získala od licenčnej rady tento a minulý rok.

„Predpokladám, že Joj do roka dosiahne 20-percentný podiel, ak nie viac,“ povedal pre RádioTV finančný riaditeľ českej televízie Nova Petr Chajda, ktorý zastupuje záujmy PPF. Spoločnosť chce do Joj investovať rádovo desiatky miliónov korún.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V septembri Joj plánuje sprevádzkovať tri výkonné vysielače v Trenčíne, Uhrovci a v Nových Zámkoch. „Bude nás môcť sledovať viac ako 80 percent divákov, čo je o pol milióna viac ako dnes,“ povedal pre SME šéf Joj Milan Kňažko. Po získaní stabilnej pozície sa chce Joj podľa Chajdu pokúsiť zaútočiť na Markízu.

SkryťVypnúť reklamu

Joj má problém s inzerciou, podľa servera RadioTV Markíza využila svoje postavenie na trhu a odrezala ju od lukratívnych klientov. „To bolo tiež hlavným dôvodom, prečo sa Česká produkční invest rozhodla predať 50-percentný podiel v Joj vplyvnej spoločnosti Grafobal,“ uvádza RádioTV.

Kňažko je presvedčený, že do 2-3 rokov bude Joj pripravená súťažiť o prvenstvo na slovenskom televíznom trhu. „Sledovanosť Joj neustále stúpa, kým divácka obľuba konkurencie klesá,“ povedal.

(hr)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 681
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 468
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 734
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 448
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 454
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 580
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 993
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 173
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu