Na Agrokomplexe sa stretnú ministri pôdohospodárstva V4 i členských krajín EÚ

Nitra 13. júla (TASR) Vyše 500 vystavovateľov sa predstaví na tohtoročnom jubilejnom 30. ročníku Medzinárodného poľnohospodárskeho a potravinárskeho veľtrhu ...

Nitra 13. júla (TASR) Vyše 500 vystavovateľov sa predstaví na tohtoročnom jubilejnom 30. ročníku Medzinárodného poľnohospodárskeho a potravinárskeho veľtrhu Agrokomplex v Nitre.

Veľtrh sa uskutoční v dňoch od 21. do 26. augusta na výstavisku Agrokomplexu pod gesciou Ministerstva pôdohospodárstva SR. Prvý deň veľtrhu je určený pre odbornú verejnosť. Súčasťou veľtrhu Agrokomplex 2003 je medzinárodná kontraktačno-predajná výstava Kone a ľudia 2003. Súbežne s poľnohospodárskym veľtrhom sa uskutoční i medzinárodná družstevná a kontraktačno-predajná výstava spotrebného a potravinárskeho tovaru COOPEXPO 2003 a kontraktačno-predajná výstava malých a stredných podnikateľov Živnostenské trhy 2003.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Po prvýkrát v histórii veľtrhu Agrokomplex sa v tomto roku stretnú v Nitre ministri pôdohospodárstva európskych krajín na odbornej konferencii Agrárne fórum ministrov. Okrem ministrov pôdohospodárstva krajín V4 (Slovensko, Česká republika, Maďarsko a Poľsko) by sa mali na konferencii zúčastniť i rezortní ministri z ďalších prístupových i súčasných krajín Európskej únie. Hlavnou témou konferencie je pripravenosť jednotlivých krajín na vstup do EÚ a rešpektovanie regionálnych špecifík v rozšírenej Európskej únii.

Súčasťou tohtoročného veľtrhu bude množstvo kultúrnych i odborných podujatí. Pre účastníkov je pripravený Festival syrov, vína a piva, prezentácia slovenských regiónov, dožinkové slávnosti i Agrofórum. Príležitosťou na oboznámenie širokej verejnosti s trendmi rozvoja rezortu pôdohospodárstva vo vzťahu k EÚ bude Fórum spotrebiteľov 2003. Propagačnú publicistickú kampaň s interaktívnou komunikáciou počas veľtrhu priamo na výstavisku a v obchodnej sieti Tesco a Coop na podporu spotreby a predaja slovenských agropotravinárskych výrobkov pripravuje Slovenská agrárna marketingová organizácia v spolupráci s Úniou podnikateľov zamestnávateľov v potravinárskom priemysle.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zážitkový víkend. Biela noc priniesla aj prémiovú pivnú zónu
  2. Kto pomôže tým, čo pomáhajú?
  3. Na ako dlho majú mladí Slováci nasporené peniaze?
  4. Live: Známe mená aj objavy. Ktoré firmy získajú cenu FéliX 2025?
  5. Elektrifikujte svoj biznis! Ukážeme vám, ako na to
  6. Rekreačným poukazom viete zaplatiť aj kúpele pre starých rodičov
  7. Sladké bez kompromisov: Ako Schär mení svet bezlepkových dobrôt
  8. Nivy Tower je medzi top 10 kancelárskymi budovami sveta
  1. Live: Známe mená aj objavy. Ktoré firmy získajú cenu FéliX 2025?
  2. Elektrifikujte svoj biznis! Ukážeme vám, ako na to
  3. Na ako dlho majú mladí Slováci nasporené peniaze?
  4. Rekreačným poukazom viete zaplatiť aj kúpele pre starých rodičov
  5. Ako zistíte, že máte v tele zápal
  6. Kto pomôže tým, čo pomáhajú?
  7. Gazdovať sa dá aj na jalovej pôde
  8. Sladké bez kompromisov: Ako Schär mení svet bezlepkových dobrôt
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov 14 527
  2. Kto nás naozaj zadlžil a prečo Slovákom siahajú na výplaty? 5 917
  3. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia 5 275
  4. V ich džemoch je viac vitamínov ako v domácich 4 517
  5. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať 4 443
  6. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú. 3 239
  7. Nivy Tower je medzi top 10 kancelárskymi budovami sveta 3 011
  8. Keď sa z brigády stane kariéra 2 216
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu