Kluby si rozdelia 24 miliónov

BRATISLAVA – V nasledujúcom ročníku prvej futbalovej ligy garantuje Šport Progress, marketingový partner Slovenského futbalového zväzu, klubom 24 miliónov korún. Podľa slov Vojtecha Miklósa, predsedu správnej rady Šport Progressu, aj bez ohľadu na

BRATISLAVA – V nasledujúcom ročníku prvej futbalovej ligy garantuje Šport Progress, marketingový partner Slovenského futbalového zväzu, klubom 24 miliónov korún. Podľa slov Vojtecha Miklósa, predsedu správnej rady Šport Progressu, aj bez ohľadu na to, či sa im podarí zohnať generálneho sponzora. „V ďalšej sezóne by to mohlo byť už tridsať miliónov.“

Z tejto sumy pôjde polovica plošne mužstvám, tridsať percent vyplatia za umiestenie v lige, desať percent účastníkom zimného halového turnaja a po päť percent pre víťaza Fair play a najlepších vo vyhlásených anketách. K zverejnenej sume pribudne dvojmiliónový bonus v prípade, že sledovanosť priamych prenosov presiahne deväťpercentnú hranicu.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Prvá liga by sa mala dostať na televízne obrazovky v širšom i kvalitnejšom vydaní ako v uplynulej sezóne. Televízne zápasy sledovalo vlani v priemere 7,5 percenta divákov starších ako pätnásť rokov, u mužov 11,3 %. Sledovanosť najvyššej domácej futbalovej súťaže je o 20-30 percent vyššia ako záujem priaznivcov pozerať v televízoroch extraligový hokej. Miklós je presvedčený, že začiatok futbalových televíznych zápasov (nedeľa o 17.30 h) je najvhodnejším časom na získanie čo najväčšieho počtu divákov.

Novým partnerom prvej ligy je firma Nike, ktorá v nasledujúcich troch rokoch investuje do súťaže dva milióny korún vo forme dodania lôpt (70 pre normálne podmienky, 10 pre zimné). (mb)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  3. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  4. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  7. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 706
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 507
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 734
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 518
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 499
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 492
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 2 022
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave! 1 188
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu