Tá sa rozhodla, že tieto farby ešte zvýrazní a dala svojim redaktorom nové modro-žlté mikrofóny. Doteraz používali biele so žltým nápisom.
ANO aj Markíza zhodne tvrdia, že jeden na druhého pri zmene farieb ani nepomysleli. "Zmena loga je súčasťou nového programu ANO pod názvom Moderná spoločnosť," povedal riaditeľ tlačového odboru ANO Juraj Puchý. Pre modrožltú sa rozhodli, lebo ide o farby európskych liberálov, kam sa radí aj ANO.
"Televízia Markíza vysiela deväť rokov, zdalo sa nám logické a prirodzené, že v deviatom roku zmeníme vizuál mikrofónov," povedala hovorkyňa televízie Ivana Semjanová. Pre zmenu sa rozhodli vraj pred pol rokom, doteraz ju pripravovali.
Predseda ANO Pavol Rusko sa netají tým, že má v Markíze vplyv a dodnes je s ňou ako jej bývalý majiteľ ekonomicky prepojený. V roku 2004 dostala ANO desaťmiliónový dar od spoločnosti www.markiza.sk, ktorá žije prakticky z peňazí televízie. Rusko pre denník Pravda potvrdil, že je vlastníkom spoločnosti www.markiza.sk a aj cez túto spoločnosť financuje stranu. ANO si zároveň požičala neznáme množstvo peňazí od firiem spolumajiteľa Markízy Jána Kováčika.
(mož)