Spoločnosť Meta bude zdieľať viac údajov o zacielení politických reklám
Spoločnosť Meta bude verejne zdieľať viac údajov o zacielení politických reklám zo strany ich inzerentov v rámci databázy "Facebook Open Research and Transparency". Súhrn informácií sa zobrazí vo vylepšenej knižnici reklám v júli.
"Knižnica reklám môže napríklad ukázať, že za uplynulých 30 dní sa na stránke zobrazilo 2000 reklám o sociálnych problémoch, voľbách alebo o politike a že 40 percent výdavkov (zadávateľov) bolo zameraných (napríklad) na ľudí, ktorí žijú v Pensylvánii, respektíve na ľudí, ktorí sa zaujímajú o politiku," spresnila firma Meta v príspevku na oficiálnom blogu. (TASR)
Ďalšie príspevky z rubriky: Ekonomika
V poslednom čase zbierajú v súťažiach ocenenia najmä červené vína a takzvané novošľachtence.
(Index)Protekcionizmus v obchode Číny a EÚ môže prerásť do obchodnej vojny, varuje šéf Európskej obchodnej komory v Číne.
(TASR)V Bratislave by mali pribudnúť stovky nových parkovacích miest. Pozrite si, kde plánuje magistrát parkovacie domy.
(Index)Otvorená vojna Izraela s Iránom by viedla k ropnému šoku. "Pocítili by sme to aj na hypotékach," hovorí analytik.
(Index)Návrh zákona o strategických investíciách je podľa SaS zlý a neprimerane zasahuje do vlastníckych práv.
(TASR)Český miliardár Křetínský podal nezáväznú ponuku na prevzatie väčšinového vlastníka Royal Mail.
(TASR)Únia nechce korupčníkov vo verejných funkciách. Slovenskej vláde sa to nepáči a prísne tresty odmieta.
(Nadácia Zastavme korupciu)Japonský konglomerát Toshiba zvažuje zrušenie päťtisíc pracovných miest v rámci reštrukturalizácie.
(TASR)