Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: j.a
1 >
mínus indicator plus

Pre obchvaty mesto vyvolene...   Pre obchvaty mesto vyvolene...

Jeden obchvat hotovy, druhy vo vystavbe, treti sa prave rozbieha, kazdy druhy den budovatelske spravy na titulke... Co by za to dali ine, menej vyvolene, mesta napriklad na strede ci juhu slovenska kde ani len cestu nechcu opravit.
 
mínus indicator plus

Dane...   Dane...

Ktore z tych dani, co ste vymenovali patria mestu a teda z nich ziska mesto nieco navyse oproti niekomu, kto chodi MHD?
 
mínus indicator plus

"domacim, ktori musia vela veci riesit"   "domacim, ktori musia vela veci riesit"

Dalo by sa napisat par takychto veci, ktore sa musia riesit autom v inych castiach mesta?
 
mínus indicator plus

 

Zabudli ste dodat ze prechadzanie v skupinach zakon iba doporucuje ako ohladuplne riesenie. Chodec ma prednost na prechode aj ked je sam siroko-daleko. Ina vec je ze chodec ma prednost az v momente, ked uz sa nachadza na ceste. Pokial stoji na chodniku, nic vodicom neprikazuje ho pustit.
 
mínus indicator plus

Zapchy....   Zapchy....

"Zdržanie do 20 minút vodiči hlásia z Rožňavskej a Vajnorskej, minimálne 10 minút stratia aj na Bajkalskej, Račianskej a Trnavskej." Takze bezny den rano na bratislavskych cestach.
 
mínus indicator plus

Preferovany dopravca?   Preferovany dopravca?

Dufam, ze rovnake peniaze ma ministerstvo nachystane na nakup vozidiel aj na dalsie trate, a hlavne ostatnych dopravcov s podobnym narastom cestujucich, napriklad SC-BA, kde je rovnako problem sa dostat do vlaku. Ci zlty marketing je najlepsi a vozi nasich volicov?
 
mínus indicator plus

RJ presvedcil...   RJ presvedcil...

Podla mna je velmi otazne nakolko tych ludi presvedcil RJ a nakolko ministerstvo tym, ze na tu trat zacalo davat dvojnasobnu dotaciu ako predtym ZSSK - to vytvorilo velmi zaujimavu ponuku psojov. A na kolko to ovplyvnili problemy s prijazdom do bratislavy. Lebo na cca dvojnasobok stupol za posledne obdobie aj pocet cestujucich od Senca a tam RJ nejazdi. A co sa vozidiel tyka, pred RJ tam bolo planovane nasadit nove motorove jednotky, co sa vtedy objednavali.
 
mínus indicator plus

Jasny hoax!   Jasny hoax!

Toto je evidentny hoax! Vsak RJ, ktory priniesol novu kulturu a novy pristup k cestujucim, by urcite sam od seba nasadil kapacitnejsie supravy a necakal s natiahnutou rukou na ministerstvo, ako ZSSK!
 
mínus indicator plus

Vsade inde vosvete je trava zelensia!   Vsade inde vosvete je trava zelensia!

Presne tak! Vsak aj Siemens v nemecku poctivo riesil rozpadavajuce sa elektricky Combino...hlavou v piesku.
 
mínus indicator plus

Svaty regiojet   Svaty regiojet

Toto je od vas jednoznacne klamstvo! Vsak vsade v diskusiach citam ako RJ zvysil kulturu a aky je uzasny, pohodlny, spolahlivy a hlavne iny ako statne zeleznice. ;-)
 
mínus indicator plus

Posilnenie   Posilnenie

Tie trolejbusy a vodici uz su - stoja v zapchach. Ked sa vytvori buspruh a zacnu jazdit, nie parkovat v zapche, bude ich treba menej. A tie usetrene sa daju pouzit na zahustenie intervalu.
 
mínus indicator plus

Kde su vodici a vozidla?   Kde su vodici a vozidla?

Ti vodici a tie vozidla na posilnenie uz v sucasnosti su - stoja v zapchach s autami. Niekde som zachytil ze vytvorenim buspruhu na Gagarinovej by sa uvolnila 1/4 trolejbusov co tam jazdia. To by napriklad mohlo znamenat o 1/4 kratsi interval pri rovnakej potrebe soferov a vozidiel.
 
mínus indicator plus

Stopnutie elektricky?   Stopnutie elektricky?

Mozete dat nejaky link, ze mesto stoplo developerovi vystavbu elektricky? Lebo ja viem iba o tom, ze nedostal statut vyznamnej investicie na stavbu nakupneho centra. A elektricku sluboval postavit aj bez tohto statutu. Inak tu je chyba mesta. Je fajn ak by elektricku staval developer. Ale malo by to byt v trasach urcenych mestom, vychadzajucich z dlhodobej koncepcie rozvoja MHD. Ale take nieco bohuzial neexistuje.
 
mínus indicator plus

 

Predpokladam, ze to dovolili z toho dovodu, ze uz teraz je tam priepustnost minimalna skrz sikany a stav cesty, chodcov, stavbarov... A uz v sucasnosti to vacsina ludi obchadza. Tak je jedbnoduchsie to uz uplne zavriet, spravit co najrychlejsie a opat otvorit.
 
mínus indicator plus

 

Ale to predlzenie bude v rovnakom pomere ci by sa to uzavrelo, alebo to ostane takto polopriechodne. A radsej nech trva uplne uzavierka o 2 mesiace (priklad) dlhsie, ako o 6 mesiacov sa predlzi tento stav.
 
mínus indicator plus

 

Presne!!! Staci sa pozriet napriklad do Eurovey, ci Centralu, co maju v podzemi niekolko poschodi s parkoviskami a pred vianocami tam stoja kolony aut s nastartovanymi motormi (ekvivalent niekolkych autobusov), ako odtial utekaju ludia...
 
mínus indicator plus

 

Ale toto nieje len vecou KDI. Staci si spomenut, aky humbuk bol na diskusiach pred zaciatkom tejto rekonstrukcie, ked sa len spomenulo, ze by sa to cele uzavrelo a zrekonstruovalo za tretinovy cas. A ako sa ukazuje, bola by to lepsia varianta.
 
mínus indicator plus

Firemne auta v BA   Firemne auta v BA

A co ma tato dan spolocne s udrzbou ciest v BA? Lebo ta ide samospravnemu kraju, ktory v BA nema ani meter cesty v sprave. Teda by si mal nadavat Pezincanom, Malacanom ci Sencanom, ze im sponzorujes cesty. Bohuzial BA z tychto penazi nic nema....
 
mínus indicator plus

 

Trocha si odporujete. Na jednej strane spominate Filialku, ktora mala rozbit vlaky do Ba na niekolko stanic a na druhej strane vychvalujete VIeden, kde prave dolslo k opaku - zjednoteniu vlakov do jednej stanice.
 
mínus indicator plus

Nahrada za bus   Nahrada za bus

Ale ono je to prave prezentovane aj VUC aj ministerstvom ako nahrada za bus stojaci v zapche. A druha vec - aj Zeneva, aj Zurich maju dopravu uz vyriesenu vcelku rozumne. Nemaju smery, ako napriklad SAmorin, DS, kde stale busy a vlaky nestacia a ktore su silne podfinancovane. Za takeho stavu je to naozaj na zvazenie, ci ide o rozumnu investiciu.
 

1 >

Najčítanejšie na SME