Štvrtok, 27. február, 2020 | Meniny má Alexander

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: rellok
1 >
mínus indicator plus

 

Božek nie je žiadny pôvodný majiteľ, ktorý by utrpel psychickú alebo inú ujmu tým, že na jeho (inak bezcennej) záhrade mu postavili meniareň. Mesto rokovalo a malo záujem dohodnúť sa. A nemuselo, pretože podľa zákona o dráhach musí strpieť vstup na svoj pozemok. Nebudeme si tu predsa nahovárať, že krysa zaňuchala príležitosť a nejde tu o vydieranie, ale o čistý úprimný úmysel.
 
mínus indicator plus

 

Čo to trepeš? Mesto má zo zákona nárok na prístup k meniarni, tak prečo by z peňazí daňových poplatníkov malo živiť takýchto vydieračov a nímandov? Ja ako obyvateľ mesta zásadne nesúhlasím, aby mesto kupovalo za nejakú vymyslenú nadhodnotenú cenu ten pozemok alebo pristúpilo na zámenu. Maximálne vyvlastnenie za zákonom stanovenú cenu. Nebudú predsta obyvatelia Bratislavy rukojmeníci nejakých špekulantov.
 
mínus indicator plus

 

Určite pracuje viac vysokoškolsky vzdelaných ľudí z Ukrajiny na Slovensku aj v EÚ ako zo Sýrie alebo Afganistanu. Rovnako platí, že Ukrajinci sú nám určite bližší ako moslimovia. Kultúrou, mentalitou, históriou, školstvom, tradíciami aj jazykom. Ukrajinci sa integrujú ľahko medzi Slovákov. Naopak, u moslimov je vyššia pravdepodobnosť, že si budú vytvárať uzavreté komunity kvôli kultúrnej, jazykovej a mentálnej bariére. Takéto uzavreté moslimské komunity majú následne nábeh na radikalizáciu a páchanie teroristických činov, keď cítia tlak vlastného neúspechu. Národy zo Sýrie aj Afganistanu sú nám veľmi vzdialené. Sú to všetko logické veci a fakty, ktoré sa nedajú odškriepiť.
 
mínus indicator plus

 

Čo tu splietaš, porovnávať čipovanie s očkovaním. Strašne sedlácka analógia.
 
mínus indicator plus

 

Môže niekto, kto volí ĽSNS, aj nebyť tupý?
 
mínus indicator plus

 

D-FENS je obyčajný konšpiračný blbeček, ktorý mieša rád fakty s fikciou. Irelevantný zdroj.
 
mínus indicator plus

 

Nemyslim. Amazon nema technologicky na Microsoft Azure. Zvitazil proste lepsi a Amazon nevie prehravat, tak sklbe nozickami.
 
mínus indicator plus

 

Ty si nelikvidoval žiadny režim, ty si bol skrátky obyčajný malý zlodej. A zlodej väčšinou aj zlodejom ostane.
 
mínus indicator plus

 

Ďakujeme pekne impotentným primátorom Bratislavy, menovite Kresánek, Ďurkovský a Moravčík, ktorí svojou subiteligenciou a krátkozrakosťou pripravili Bratislavčanov o podzemnú koľajovú dopravu a nechali nás napospas nespoľahlivej paródii na nosný dopravný systém zvaný električka.
 
mínus indicator plus

 

1. problém v TTSK nesúvisí nijako s diaľnicami, nakoľko s predmetnými cestami II. a III. nie je súbežná žiadna diaľnica, 2. kamióny len ťažko môžu obchádzať spoplatnené úseky, pretože na cestách II. a III. triedy je ťažká nákladná tranzitná doprava zakáazná a paralelné úseky ciest I. triedy sú rovnako spoplatnené ako diaľnice, 3. okresy a kraje nemajú čo spoplatňovať, pretože spoplatnenie úsekov ciest spadá do výlučnej kompetencie štátnej správy - ministerstva dopravy, 4. o Skytolle nič nehovorím; to je jasný tunel.
 
mínus indicator plus

 

Však má pravdu. Napísať, že chačapuri je ruská pizza, môže ozaj len úplný trubiroh.
 
mínus indicator plus

 

História bola akurát tak jeho dedo. Dnes máme o pár mesiacov rok 2020 a už dávno bol najvyšší čas prestať sa hrať na kráľov a kráľovné. Tí patria do minulosti.
 
mínus indicator plus

 

Ďakujeme za úžasný nosný systém postavený na električkách, ktoré nejazdia za snehu, za dažďa, za vysokých teplôt, za nízkych teplôt, za hustej premávky pri dopravných nehodách s autami atď. Ďakujeme neschopnému vedeniu - diltetantom a nedovzdelancom Ďurkovskému, Kresánkovi a Moravčíkovi z Očovej, že máme nespoľahilivý povrchový koľajový variant ako "nosný" systém.
 
mínus indicator plus

 

Žiadneho trestného činu sa nedopúšťa, netrep somariny.
 
mínus indicator plus

 

To len taký blbeček hoteliersky si myslí, že niečo vyrieši samostatná inštitúcia. Je úplne fuk, či ľudia sú pod ministerstvom takým alebo takým, pokiaľ sa dá to ministerstvo ešte efektívne riadiť z hľadiska veľkosti. Ministerstvo dopravy je veľké, ale ešte sa uriadiť dá.
 
mínus indicator plus

 

Trepes same nezmysly a polopravdy. Rovanko ako nevzdelany Trump.
 
mínus indicator plus

 

Ten pokus o analógiu je úplne od veci.
 
mínus indicator plus

 

Hlavne treba postupne zrušiť všetky úrovňové križovania železníc s cestami a nebudeme potrebovať žiadne svetlo. Všetky ostatné riešenia sú nebezpečné a v konečnom dôsledku aj veľmi nákladné (zistite si, na akú hodnotu je vyčíselné úmrtie alebo ťažké zranenia). Dnes je už zakázané budovať nové úrovňové kríženia pozemných komunikácií so železnicami. Tie existujúce sa podľa zákona musia prerobiť. Má to jedno veľké ale, že na zákon každý s..ie. Skúste sa niekto spýtať ministerstva dopravy, ako vyzerá plán nahrádzania úrovňových krížení. § 18, ods. 2 Cestného zákona: (2) Nové kríženia pozemných komunikácií so železnicami sa zriaďujú zásadne mimo úrovne koľají; výnimky povoľuje príslušný cestný správny orgán na základe stanoviska správcu pozemnej komunikácie, záväzného stanoviska dopravného inšpektorátu vydaného v rozsahu jeho pôsobnosti podľa osobitných predpisov1f) a so súhlasom ministerstva. Doterajšie kríženia na úrovni koľají sa musia postupne podľa plánu nahrádzať mimoúrovňovými kríženiami.
 
mínus indicator plus

 

Kto ťa platí? Rusi?
 
mínus indicator plus

 

Dúfam, že tento druhý koniec Ruska už bude definitívny a veľmi blízky a táto umelá krajina sa rozpadne na dekomokratické republiky s modernou ekonomikou bez oligarchov, obrovskej korupcie a zaostalosti.
 

1 >

Najčítanejšie na SME