Streda, 16. október, 2019 | Meniny má Vladimíra

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: all1111
1>
mínus indicator plus

Suhlas   Suhlas

Držiteľ preukazu ŤZP sa nerovná poberateľ ,,invalidného dôchodku,, je obrovské množstvo držiteľov preukazu, pracujúcich bez akéhokoľvek obmedzenia a majú aj dnes priznanú 90% zľavu. Zľavu ak sú na to ekonomické možnosti povedzme 95-99% nech poskytne mesto, obce BSK svojim obyvateľom individuálne a adresne. Hlavne len ,,NEPRACUJÚCIM poberateľom invalidného dôchodku,,
 
mínus indicator plus

 

Rovnako, teda v nesprávnom smere to prezentovali aj rádia! Naozaj je hanbou že zástupcovia magistrátu ,,netušia ,, o čom hovoria do médií.
 
mínus indicator plus

Presne   Presne

Presne to je JEDINÉ a správne riešenie, rýchla - preferovaná VHD a aj ,,autíčkar prirastený k sedadlu auta,, pochopí čo je lepšie! No a cesty sa uvoľnia pre autá ktoré ,,musia,, na cestu služby, doprava tovarov.
12.11.2015 12:08 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

Kde je vlastne problem?   Kde je vlastne problem?

Základná myšlienka toho čo sa deje tu ale uniká. Financovanie obcí (z rozpočtu SR) na základe trvalého pobytu! Koľko ,,stavebníkov,, sa po kolaudácií prihlási k TP v Marianke Lužnej Limbachu???? aby obce získali podiel z daní na obyvateľa! Pozrime s Ev. čísla áut majiteľov domov v obciach okolo Bratislavy. Vôbec ale vôbec neobhajujem a neschvaľujem takéto ,, napĺňanie obecnej pokladnice,, ale poukazujem na chorý systém!
 
mínus indicator plus

 

Osoba s preukazom ŤZP nie je automaticky poberateľ ,,invalidného dôchodku,, je mnoho ,,invalidov,, bez preukazu ŤZP a nemajú nárok na žiadnu zľavu! Ale naopak obrovské % držiteľov preukazu ŤZP (napríklad s diagnózou atopický ekzém) nie sú ,,invalidi,, ale plnohodnotne pracujúci za plný plat. Podľa mňa kompenzáciu za zdravotné znevýhodnenie má poskytnúť odkázanej osobe ADRESNE sociálna poisťovňa-štát a nie dopravca, mesto, VUC.
 
mínus indicator plus

 

Nákupom VP vozidiel sa SlovakLajn vrátil do minulého storočia a zaradením na najvyťaženejšie a najkratšie prímestské linky BA- Rovinka- Dun. Lužná (Šamorín) kde veľká časť zastávok a trasy spojov je na území BA napríklad spoj: Bus 102413/ 129 22 km z toho 11km v Ba a 6 zastávok v Ba a 5 mimo mesto. Hlavne že vedenie SL tvrdí (klame) že nové, ,,moderné,, vysokopodlažné vozidlá zaraďujú len na najdlhšie linky (Budmerice, Častá, Jelka) kam ale pre zaujímavosť chodia viac nízkopodlažné vozidlá
 
mínus indicator plus

Ale má to jednu chybičku   Ale má to jednu chybičku

Ale má to jednu chybičku, vlaky spoločnosti Regiojet nie sú a ani nebudú integrované v IDS BK (BID) zmluva podpísaná Figelom na 9 rokov ta žiaľ nevyžadovala a Regiojetu sa to ekonomicky neoplatí. Takže neplatí ,,električenka,, a bude nutné si kupovať lístok na každú jednotlivú cestu vo vlaku alebo cez net čo predraží cestovanie a pre obyvateľov DH a Vrakune to bude žiaľ hodne ,,neatraktívne,,
 
mínus indicator plus

Fungujúca VHD   Fungujúca VHD

Niekoľko rokov ,,bojujem,, za zlepšenie VHD pre Rovinku ale priznám sa už pomaličky rezignujem, žial obce regiónu (Rovinka, Lužná, Kalinkovo, Hamuliakovo, Miloslavov) ktoré majú viac ako 15 000 obyvateľov sa o vytvorenie funkčnej VHD vôbec nezaujímajú. Vlak obsluhuje len malú časť Lužnej a Miloslavova cca 1000-1500 obyvateľov zbytok je na SlovakLajno minimálne do roku 2022. Služby poskytované touto spriaznenou ,,firmou,, sú na úrovni z pred 30 rokov, tomto smere premávajú skoro výhradne nové vysokopodlažné (40 ks) vozidlá ktoré boli nakúpené pred pár týždňami. Neexistuje žiadny systém v tvorbe CP vozidlá premávajú v náhodne vylosovaných časoch a trasách vynechávajú zastávky. bežné sú hromadné odchody Ráno o 5:45 stojí naraz na zastávke v Rovinke 4 až 5 autobusov po 20 minútach od predchádzajúceho! O rozhodenie dvojíc odchodov o 20:00 a 21:00 som sa snažil 4 roky pokým sme sa dočkali, posledná dvojica busov z BA o 22:20 rok premával(v prac dňoch) aj o 22:45 ale Lajn* ho zrušil napriek slušnej obsadenosti. IDS je reálne MRTVA takže ma dosť prekvapuje iniciatíva Freša petícií. (vlastne ani nie) :-(
 
mínus indicator plus

Tak tak   Tak tak

Máš úplnú pravdu Samo, a tie CP sú na ZAPLAKANIE k tomu neexistujúca dopravná obsluha večer (kino, divadlo, koncert) jedine taxíkom čo je +8 až 10€ no a tarifná integrácia tiež v nedohľadne, podľa článku v lete no ale ktorého roku???? Ale veď záhoráci už fungujú tak to stačí na najbližších 10 rokov ako tomu bolo so ,,skúšaním BID-kupónov,, k PCL od 2001 do 2013.Samozrejme RegioJet a SAD DS ,,nezapojené,, Proste len a len hlúpe a zbytočné ,,tliachanie,, FREŠA a spol!!!!!!
 
mínus indicator plus

Nový pestupný uzol MHD-Régio  ???   Nový pestupný uzol MHD-Régio ???

,,Vďaka novému obratisku tak budú zastávky liniek č. 207 a 209 približne 120 metrov od Bajkalskej ulice, cestujúci odtiaľ budú môcť prestúpiť na autobusy č. 74 a 98 i na linky Slovak lines premávajúce po Bajkalskej ulici.,, tak tento prestupný uzol bude naozaj extra vyťažený l. 74 premáva len v špičkách PD Slovak Lajn náhodne vylosoval týchto 9 spojov http://t-mobile.cp.sk/bus/odch... v PD ktoré na zastávke Mliekarenská majú zastavovať ale predpokladám že vodiči to nedodržujú, a v opačnom smere z AS na Bajkalskú nezastavuje ani jeden spoj.
 
mínus indicator plus

 

Áno uhádol si je to tak :-)
 
mínus indicator plus

Hmmm!   Hmmm!

Tak znova, za predchádzajúce obdobie nebol vybudovaný ani 1 m novej trate, ani jedno mimoúrovňové kríženie, jednalo sa vždy len o OPRAVU tratí A VÝMENU koľají. Preferencia pri Zlatých Pieskoch bola prestavbou križovatky zrušená. A k tomuto ,,soplaví pubertálni šotoši si sotva budú pamätať (vtedy neboli ani na pláne)...,, Po Bratislave cestujem MHD skoro denne od roku 1978, kedy som začal chodiť na strednú, takže mám skoro 50.
20.09.2012 13:58 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

Nevieš čítať, alebo si menej chápavý????   Nevieš čítať, alebo si menej chápavý????

Za 23 rokov od revolúcie sa tu nevybudoval 1 nový kilometer električkovej trate!!!! to je sáď jasne naformulované, a preto sem láskavo nepleť nejakú úbohú a najzákladnejšiu údržnu električkovej siete na bratislavký sôsob.
18.09.2012 9:41 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

Hamba   Hamba

Hlavne že ,,slovenskej futbalovej reprezentácií,, sa pchajú do vačku 100-tisíce eur a pritom robia Slovensku len a len HAMBU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
mínus indicator plus

 

KONEČNE !!!!!!!!!!
 
mínus indicator plus

 

Budem oponovať, lebo v článku je ČAKÁREŇ ,, BRATISLAVA. Ľuďom bez strechy nad hlavou chce počas tuhých mrazov pomôcť aj najväčšia bratislavská mestská časť (MsČ). "Železničná stanica v Petržalke sprístupnila pre ľudí bez domova čakáreň," a v nasledujúcom tiež http://bratislava.sme.sk/c/624... No a pomoci bezdomovcom sa má venovať hlavne charita a CIRKEV. Zaujímavé že vestibul nesprístupnila niektoré obchodné centrá v meste alebo napr NRSR.
 
mínus indicator plus

No neviem!!!!!!!   No neviem!!!!!!!

Železničná stanica v Petržalke sprístupnila pre ľudí bez domova čakáreň," informovala TASR hovorkyňa petržalského miestneho úradu Mária Grebeňová-Laczová. A čo platiaci zákazníci železníc, majú čakať na vlak pred stanicou alebo na nástupišti???????? Toto je predsa choré! Nech si smradľavých bezdomovcov (doslova smradľavých) vezmú do kancelárie MiÚ pani Mária Grebeňová-Laczová a ostatní úradníci ktorý takúto nehoráznosť vymysleli. A ešte otázočka na vedenie železníc, zmenil sa prepravný poriadok?? lebo ak sa nemýlim tak podľa PP v priestore čakárne sa smú zdržiavať len osoby s tarifným vybavením a ostatných má vykázať Železničná polícia. PS: a ako odškodníte PLATIACICH zákazníkov za to že musia trpieť ten SMRAD a bordel.
 
mínus indicator plus

 

A prečo je tento článok v REGIÓNE Nitra????? veď Dunajská Streda je v Trnavskom kraji, Pod Nitru patrí napr. Komárno, Prosím presunúť článok do sekcie ,,Trnava,,
24.11.2011 21:26 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

ešte doplním   ešte doplním

http://www.facebook.com/vieden...!/viedenskaelektricka?sk=photos
 

1>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME