Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: azl
1 >
mínus indicator plus

 

..teda nie som
21.03.2012 19:33 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Len pre upresnenie, ja uz nie je clenom auto.sme.sk. Rozbehol som vlastny redakcny web. Michal Karpat
21.03.2012 18:42 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Pani to bude tym, ze na Slovensko sa tieto auta dostali az po CR. Ako mozno viete SR a CR ma spolocneho importera a cesky trh ma vzdy prednost. Takze zatial co ceski kolegovia uz Zafiru testovali, my Slovaci mame auta z tej istej nemeckej testovacej flotily k dispozicii od vcera - kedy bola oficialna tlacovka k uvedeniu na trh. Tolko pohlad do zakulisia. m.karpat
03.02.2012 21:55 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Vo firemnych parkoch maju auta vacsinou zivotnost 3 roky, co je 2.952 eur za prenajom baterii pocas tohto obdobia. Ked to pripocitame k cene modelu Fluence Z.E. sme niekde na 27.952 eurach. Podstatne mensi Citroen C-Zero stoji u nas podla cennika necelych 35.000 eur, cize oslobedenie auta od ceny baterii je podla mna dobra taktika. Nehovoriac o rozdiele v priestore a komforte jazdy medzi spominanymi autami. Momentalne u nas vychadza 100 km jazdy na elektrinu priblizne na 2 eura. m.karpat
 
mínus indicator plus

 

Makkost pruzenia este nevylucuje dobre drzanie stopy. Jazdil som vela aut, ktore sa v zakture nahli, ale drzali vyborne. Je napriklad rozdiel medzi tym ako vie nahynanie spracovat nemecky podvozok a francuzsky. Makkost neznamena automaticky zle jazdne vlastnosti a tvrdost spickove. m.karpat
11.11.2011 16:13 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Zial nezmenilo. Musia ju dostat do ruk ti isti ludia, ktori prerobili Corsu OPC na verziu Nurburgring. Zasadny problem Insignie OPC je velka hmotnost a male brzdy. m.karpat
24.10.2011 12:44 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Spotreba 6 l bola pri jazde podla predpisov - BA-Donovaly-RK-LM. Auto malo najazdenych necelych 3.000 km.
23.08.2011 11:36 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Podla mna je to dobra spotreba a hlavne realna. Toto je prvy korejsky naftovy motor, s ktorym je mozne dosiahnut papierovu spotrebu. m.karpat
23.08.2011 10:37 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Suhlasim s Vami, mohol som to naformulovat aj inak. Myslel som tym to, ze na svoj vek 75 rokov stale investuje vela penazi a casu do najnovsej literatury a doslova hlta vsetky informacie o najnovsich technologiach. To je podla mna obdivuhodne. mk
 
mínus indicator plus

 

Tato riska je so spatnymi zrkadlami. Bez zrkadiel je to 1676 mm. mk
02.06.2011 12:22 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

V Taliansku so slusnou vybavou zacina na 12.400 euro, ale slovenskemu importerovi je jasne, ze to musi stiahnut a preto momentalne bojuje. Urcite to bude nizsie, ale uvidime o kolko. Este je chvilu cas. mk
02.06.2011 10:30 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Nie je problem. Po otvoreni krytu nadrze uz nemusite odkrucat viecko, pretoze hrdlo viecko nema. Zaroven do hrdla by nemala pasovat ina pistol ako k palivu, na ktore dany motor jazdi. mk
02.06.2011 10:20 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Mozno som slabo zdoraznil, ze snazil som sa vyskusat extrem, kolko spotrebuje ak nebudem brat ohlad na spotrebu. Rovnako som v texte spomenul, ze auto som prevzal po kolegoch a udajom 5,5 l na palubnom pocitaci, takze okolo 5 l nie je problem s nim urobit. Na hybridne auto je to vsak stale podla mna dost. 5 l dosiahne bez problemov novy Swift, o novom Priuse, ktory je vacsie a tazsie auto ani nehovorim. m.karpat
Reakcia k téme: Najlacnejší hybrid na trhu
02.05.2011 10:16 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Zdravim Vas. Sorento dostane facelift buduci rok v juni, ale nic podrobnejsie o nom neviem. Toto bol jediny pripravovany model, na ktory sme vo vyskumnom a vyvojovom centre nenatrafili ani v maskovanej podobe. m.karpat
27.04.2011 5:57 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Musim povedat, ze vsetky najnovsie korejske limuziny vyzeraju perfektne. Ci uz ide o Hyundai alebo Kiu. Na nas trh pride tento model najprv ako kombik i40, neskor k nemu pribudne aj limuzina. Uzasne vyzera aj nova Elantra. Ma velmi naslapany dizajn. Aj tej je skoda, ze nie je v EU. Tu je link na nejake fotky: http://carpict.blogspot.com/20... Podla mna Optima bude prve korejske auto strednej triedy, ktore vdaka dizajnu zaznamena v Europe uspech.
 
mínus indicator plus

 

Rozuzlenie: je to novy Hyundai Sonata, na domacom trhu oznacovany ako y20. m.karpat
 
mínus indicator plus

 

otacky pri 130-tke mate v tabulke namerane parametre- uplne dolu. m.karpat
 
mínus indicator plus

 

Ospravedlnujem sa. Mate pravdu, opcia ma v slovencine uplne iny vyznam. Pouzil som slangove slovo, co sa nema pouzivat. Uz sme to opravili. m.karpat
09.03.2011 10:30 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Na test dostaneme prvy Focus dovezeny na Slovensko, ktory je vybaveny prave motorom 1.6 TDCi. Takze k nemu sme museli dopasovat ostatne auta. Preverovali sme aj ine alternativy, ale jedine tieto motory sme vedeli vyskladat od oslovenych znaciek. mk
 
mínus indicator plus

 

Vsetky auta budu 1.6 diesel
 

1 >

Najčítanejšie na SME