Piatok, 17. január, 2020 | Meniny má Nataša

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: prapacho
1 >
mínus indicator plus

slováci sú úžasny   slováci sú úžasny

pri požiari , je každí hasič, a odborník na všetko. Nie som odborník, ale hasiči odviedli kus dobrej práce, za čo im patrí vďaka.
 
mínus indicator plus

ja sa nedivím   ja sa nedivím

keď máme MD občana národnostnej menšiny, tak sa nie je čo čudovať, že za kraj maximálne blokuje a bojkotue. Zastavil višnové, RK dodnes nemá stavebné povolenie a o kysuciach škoda hovoriť. Ale stavať dialnicu s 5t autz a 24 hod na juhu nie je problém . Dialnica R4, KE - hranica H ktorá je v prevádzke niekoľko rokov denné intenzity dodnes neprekročili 2700aut/h. /
Reakcia k téme: Privádzač tak skoro nebude
09.12.2019 18:33 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

ach jaj   ach jaj

nič v zlom, kiska, keď vymenoval pelleho , za premioera, čo čakal, že sa bude diať?. niečo iné ako sa dilo, zo strany p. Kisku, čistý alibzmus, keby bol vtedy chlap a peleho nevymenoval, mohlo byť slovensko o dva kroky v pred, a takto len oddiali, .
 
mínus indicator plus

podľa mňa   podľa mňa

P308, alebo Clio. Corola, má tiež šancu. O scale, sa dá povedať, že je to prepadák, predajne čísla nedosahujú ani Rapida, kde to bolo tiež veľmi biedne. Ono môžeš polo/ibizu naťahavovť dopredu, dozadu, dole hore, ale nikdy z toho nespravíš golfa.
 
mínus indicator plus

každí   každí

každí hneĎ odsudzuje plyn. Je to hlúposť, keby sa dodržiavali všetký bezpečnostne predpisy, tak toto sa nestane. Plyn nie je nebezpečnejší ako napr. elektrika. V prešove pred 40-timi rokmi, tiež vybuchla bytovka, bolo to na požiarnickej, tá sa zrovnala so zemou. Naväčší gól bol ten , že v bytovke vôbec nebol zavedený plyn. Plyn sa do nej dostal z priľahlého potrubia, po zamrznuti zeme, do CO krytu, kde sa nazhromaždil a pri otvorení krytu bytovka letela do vzduchu.
 
mínus indicator plus

aha   aha

článok som čítal dávnejšie , sorač.
 
mínus indicator plus

škoda   škoda

škoda reagovať, lebo svoje fixie vydávaš za pravdu. Len poznámočku ku kultivovanosti dízlov. Určite slušný dizel nemyslím tým TDi, je určite kultivovanejší ako trojválcova benzínová kosačka . Veď si len uvedom pri 130, dízel točí slabých 2100min-1," kosačka" ide hodne cez 3000min-1. čiže o nejakej kultivovanosti ťažko hovoriť.
 
mínus indicator plus

a nejaký   a nejaký

odkaz na to, že v priemere, sú benzíny čistejšie by sa nenašiel, či si si to len teraz vymyslel?:
 
mínus indicator plus

asi tak   asi tak

zrejme pre presnosť som mal napísať , že niektoré dízle, ale to nič nemení na podstate https://auto.pravda.sk/doprava...
 
mínus indicator plus

hlavna vec   hlavna vec

že v súčasností, je dízel čistejší ako benzín. Benzín sa tiež dočkal PDF, má priamé vstrekovanie..... čiže ani o jednoduchšom motore sa už nedá hovoriť. Uveď aspoň jednú prednosť benzínu pred dízlom. Tie rozdiely sú už v podstate zmazané.
 
mínus indicator plus

podľa mňa   podľa mňa

aj zohrievanie motore, sa môže považovať za bezdôvodne. Ono aj moderne dizle, je zbytočne až škodlivé zohrievať na mieste, doporučuje sa radšej zohriať pomalou jazdou (do 2000min-1, čiže okolo 60km/hod). Uazdou sa nezohriva, len motor ale celé auto čiže aj prevodovka, tlmiče.....čo je prospešne. Čo sa týka rozmrazovania, tak moderne auta majú aj toto vyriešené, a nie je potrebne , kôly tomu čakať. Je jasneé, že TDi sa musí zohriať, ale to je zasa ekologická bomba pre prírudu, okolie a susedov, takže Ti budú všetci "povďační".
 
mínus indicator plus

doslova   doslova

vyhláška zakazuje zohrievanie motora na mieste, takže fasa rada od novinára.
 
mínus indicator plus

podľa mňa   podľa mňa

Renault, alebo Peugeot, ostatní nemajú šancu.
 
mínus indicator plus

vrtulníkový rambo   vrtulníkový rambo

náš rambo v januári kontroloval stavbu tunely višnové a následne "vyhnali" staviteľa zo stavby. V súčasnosti medzinárodná a arbitrážna skupina dal za pravdu stavitelovy, a kroky vlády a nášho ramba, za neoprávnené, takže, nie len to , že sa stavba posunula na neurčito, budeme musieť platiť ťažko miliony odškodného talianom. Len odhadom zmenou dodávateľa sa stavba predraží o ďalších 190milionov (čo pripúšta vláda, čiže skutočnosť bude podstatne vyššie. A čerešnička na torte buide, keď tunel nedostaviame do r2023, tak nám prepadnú eurofondy, a komplet celú stavbu zacvakame my danový poplatníci. Tak by ma zaujímalo či ten náš rambo toberie zodpovednosť za svoje činy, a premrhané milioniky vráti do štátnšj kasy??, samozrejme zo svojich.
 
mínus indicator plus

keď   keď

hrnčiar môže byť na kandidátke M-H, tak volebným lídrom by mal byť predsda Matice slovenskej.
 
mínus indicator plus

vydržte   vydržte

do 29.2 a potom to všetko skončí.
 
mínus indicator plus

OK   OK

každý má ine merito luxusu. Jasné Ferary, RR, Jaguár.....ale sú napr aj malé autá , ktoré ponúkaju luxus. Skús napísať, ktopré konkrétne auto podľa Tvojho naázoru ponúka luxus?.
 
mínus indicator plus

sadni   sadni

doň prevez sa možno pochopíš.
 
mínus indicator plus

fúúj   fúúj

komerčné zneužitie nežnéj, .... predplatte si za 30€ .......
 
mínus indicator plus

ale ale   ale ale

toto nie je pochvalný článok , ale PR článok, len nie je označený.
 

1 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME