Utorok, 12. november, 2019 | Meniny má Svätopluk

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: data
1>
mínus indicator plus

+   +

++
05.11.2019 12:24 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

To by bol lepsi pripad,   To by bol lepsi pripad,

lajstrom si mozes... dopln podla osobnych.preferencii. Horsie je, ze vymysli reformu, reorganizaciu a ine re-, ktorymi nim riadeny urad uapesne posunie dozadu. Na kraj priepasti a as heslom - smelo vpred!
 
mínus indicator plus

Aj na.absolventa cohokolvek.   Aj na.absolventa cohokolvek.

Vymysliet privatizacnu schemu na lukrativnu justicnu oblast chce iny matros! Ustavny sud by rozhodoval jediny raz: plenarnym.nalezom.o neustavnosti takehoto zakona. A.ano, suhlasim.s ostatnymi v diskusii. Zaraza ma, ze sprivatizovat justiciu chce strana, ktora broji proti privatizacii nemocnic. Ak TOTO je expert strany pre spravodlivost, budeme este na byvalych ministrov rezortu a ich reformy spominat s vdacnostou a slzou dojatia.
 
mínus indicator plus

2 moznosti:   2 moznosti:

1. Bud vysetrovanie ukoncene NIE JE, a v tom pripade nemal byt podany ani navrh na podanie obzaloby, nieto este obzaloba samotna, alebo 2. vysetrovanie ukoncene JE, a tak dalsia existencia timu opodstatnenie nema a procesne spravne je podanie obzaloby.
23.10.2019 10:59 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

ide o to,   ide o to,

ktoré veci a info sú od Tótha a ktoré SKUTOČNE od Kočnera.
 
mínus indicator plus

Zákon   Zákon

v znení od 9.5 do jeho zrušenia umožňoval priznať titul JUDr.: - iba absolventom právnickej fakulty alebo VŠ ZNB, - iba na základe absolovania rigoróznej skúšky. Šefčovič nespĺňa minimálne druhú podmienku, a otáznik je aj pri prvej. Otázka je, KTO je tu potom klamár....
16.03.2019 19:07 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

Gaderska   Gaderska

je naaadhernaa! V kazdom.rocnom.obdobi.
09.03.2019 17:38 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

Neziadal.   Neziadal.

A policia s tym suhlasit nemusi. Nedezinformuj. § 9 Neprípustnosť trestného stíhania (1) Trestné stíhanie nemožno začať, a ak už bolo začaté, nemožno v ňom pokračovať a musí byť zastavené, a) ak je trestné stíhanie premlčané, 3. V trestnom stíhaní, ktoré bolo zastavené z dôvodu uvedeného v odseku 1 písm. a), sa však pokračuje, ak vyhlási obvinený do troch dní odvtedy, čo mu bolo uznesenie o zastavení trestného stíhania oznámené, že na prejednaní veci trvá. O tom treba obvineného poučiť.
Reakcia k téme: Komu prekáža Remišová?
24.01.2019 23:44 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

GDPR   GDPR

Je telefonne cislo POTREBNYM osobnym udajom na ucely spracovania? Spracovatel moze spracovavat udaje LEN v rozsahu NEVYHNUTNOM na dosiahnutie ucelu. Blogerka - nabuduce si treba pytat TEST PROPORCIONALITY :-) ak teda nejake "nabuduce" bude.
 
mínus indicator plus

Pravdaze,   Pravdaze,

pri napatom hospodareni obce je prioritou vydat pred zimou periodikum.
 
mínus indicator plus

Ako by sa aj mohol,   Ako by sa aj mohol,

keď na vypočutie kandidátov za seba posiela zástupcu?
 
mínus indicator plus

Ani to nie...   Ani to nie...

"neznámy" sudca Šikuta bol predsa sudcom Európskeho súdu pre ľudské práva! To, že je neznámy pani bakalárke, ešte neznamená, že je neznámy všeobecne. Takže ani s tym googlením si nedala veľa práce.
 
mínus indicator plus

Vymožiteľnosť práva je jedna vec,   Vymožiteľnosť práva je jedna vec,

ale tu hovoríme o zásahu práva na život a zdravie!!! Čl. 15 (1) Každý má právo na život. Ľudský život je hodný ochrany už pred narodením. Čl. 40 Každý má právo na ochranu zdravia.
 
mínus indicator plus

 

Ja nie som politik ... na dlhšiu diskusiu, ktorá však z rozdielu názorov nemá ani zmysel. Ani ja nie som politik. Myslim ze ma - nazor sa rodi v diskusiach. A prvotne vzajomne nepochopenie neznamena zasadny rozdiel. Myslím, že aj teraz existuje proces, ako prijať návrh zákona "z ľudu" cez jeho osvojenie si poslancami. Spravne, nebolo myslene "zakonodarna iniciativa do kazdej rodiny" :-) Teda, ziadne Lex Baca, ale skor sposob, akym mozu volici legalnym sposobom prinutit poslancov, aby sa zaoberali tym, co je dolezite pre ludi a nie pre stranu a preferencie. Ano, existuje teoreticky. Poslanci prioritne presadzuju zaujmy svojich stran a sefov, obcan je uplne na konci. Navrhuju sa len zakony/novelizacie, ktore prinesu body a daju sa dobre medialne odprezentovat. K odstavcu 5: Ja som poukázal a isté úskalia k neodvolateľnosti poslancov. Zase z dôvodu stručnosti som ani nenapísal, že ono to môže byť aj naopak. Kazdy kandidat oslovuje (pred volbami musi) svojich volicov. Nie len programom strany, ale vlastnymi slovami, vlastnymi predstavami. Pri zakaze imperativneho mandatu normalna vec. Ak nie je schopny/ochotny/pristupny tomu, aby plnil vlastne sluby... co je v parlamente na to, aby hajil zaujmy strany, alebo zaujmy volicov? Parlamentna demokracia je o poslancovi ako zastupcovi obcanov/volicov, nie o presadzovatelovi zaujmov svojej stranickej centraly! Pretoze to ale zatial tak nefunguje, nepristupuju poslanci NR k zakonom podla toho, co prinesu pre obcanov, ale podla toho, kto ich predklada, alebo podla toho, "kolko % nam zvysia preferencie". Čo sa týka odvolávania nevolených úradíkov je to neústavná blbosť, pretože nemôže byť predsa voľbami odvolaný ten, čo nikdy nebol zvolený. Moment - to bol priklad, ilustrujuci princip "kto menuje, moze odvolat". Uradnika moze odvolat ten, kto ho menoval. U poslanca je tato ulica jednosmerna - moze byt len voleny, ale nie odvolany. Ziadna zodpovednost voci tomu, kto ho tam dostal a koho zastupuje (aspon by mal)! zvoliť napríklad generálneho prokurátora, alebo policajného prezidenta, Ach boze - volba GP? Nechcem sa dozit toho, ked urad GP bude zastavat ten, kto najviac naslubuje alebo bude mat najfarebnejsiu a najmasivnejsiu kampan, bez ohladu na odbornost. Pominiem, ze niekto by tu kampan musel zafinancovat, a bez prislubu buducej protihodnoty asi tazko. Ja som na teba zámerne neútočil, iba ťa upozorňujem, že tvoje návrhy sú príliš slniečkársky naivné, nepremyslené a radikálne. Priznavam kazdemu pravo na svoj nazor... s nepripustnostou anarchie suhlasim. keď v podstate nepatrné percento zmanipulovaných občanov rozhoduje. V takej chaotickej situácii nie je potom demokratické vládnutie ani možné! Maximalny SUHLAS. na takom malom území niet rozumných, vzdelaných občanov odhodlaných ísť do politiky ( viď voľby prezidenta, keď bol zo zúfalstva zvolený bývalý "šmejd"). To je ta tragedia dnesnej doby ci systemu... Už si zabudol na politické prešľapy a korupciu opozície, že?! Nie, urcite to zabudnute nie je. Len ma prekvapuje (alebo uz ani nie?), ze o opozicnych preslapoch a prepojeniach ti "najobjektivnejsi" novinari nepisu. Hrozim sa toho, ako jednostranne su nielen podavane, ale aj vyhodnocovane informacie. Ze uz malokomu stoji za to, aby si predtym, ako si osvoji nazor novinara, vygooglil info z verejne pristupnych zdrojov, mnohokrat svedciaci o opaku. Mnohokrat na to stacia 2-3 minuty...
26.03.2018 11:36 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

Nie celkom suhlasim -   Nie celkom suhlasim -

nezda sa mi stastne, aby male okresy ako napr. Banovce nad Bebravou, 30.247 zapisanych volicov, alebo Turcianske Teplice (13904 zapisanych volicov) volilo jedneho kandidata rovnako ako napr. okres Trnava (cez 107.000 zapisanych volicov) alebo okres Presov (takmer 132000 zapisanych volicov). Mozno by bolo najstastnejsie nekopirovat ani okresy, ani zupy, ale vytvorit volebne obvody porovnatelne poctom obyvatelstva, na regionalnom principe.
26.03.2018 3:50 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

Akosi tam nenachadzam logiku:   Akosi tam nenachadzam logiku:

- zmena zákona o referende: a a akú hranicu chceš znížiť platnosť? 30 percent? 10 percent?, naša spoločnosť sa potom stane hračkou pevne zomknutých, aktívnych, pseudoangažovaných skupín, ako napríklad ortodoxní kresťania, LGBT, ľavicoví liberáli,finančné mafie.... Na jednej strane nazor 65000 ludi na namesti ma preukazat potrebu predcasnych volieb, na druhej strane nazor - ak pristupime na dolnu hranicu Vasho prispevku 10%, co je 442 676 ludi nema pravo ovplyvnit platnost referenda. Moment - ktore z toho je vacsia manipulacia? No ty budeš asi veľmi vhodný občan na vytváranie a predkladanie verejnosti a schválenie občianskych zákonov! Odporucam citanie s porozumenim: Predkladat zakon by bolo mozne, ak ziska dostatocnu podporu. Nikde nie je napisane ani to, ze tieto zakony neprejdu celym legislativnym procesom - od pripomienkovania (vratane verejneho) po prve a druhe citanie, cez pozmenovacie navrhy a podobne. Nie som idealista a nemyslim si, ze zvoleni poslanci (ktorym ustava toto pravo priznava) su prave vykvetom slovenskej inteligencie a pravne spicky. Rovnako nie som pesimista v tom, ze na SK okrem poslancov NR SR neexistuju ludia, ktori su schopni formulovat zakon tak, aby mohol vstupit do legislativneho konania. Regiony: Rozhodne mam vacsiu sancu zistit si informacie o cloveku z regionu, nez o niekom uplne miestne mimo. Maximalne suhlasim s Rodovy mag, dodavam len: Co je demokraticke na tom, ze volic ma pravo len ZVOLIT, ale nie ODVOLAT? Parlamentna demokracia je presadzovanie zaujmov volicov ich zvolenymi zastupcami. Ak si zastupca svoju ulohu neplni, alebo ju plni proti voli tych, ktori ho volili, je nepostihnutelny. Ako by ste sa postavili, Jaronpb k tomu, ak by bol rovnaky mechanizmus pouzity pri vlade, statnych uradnikoch, riadiacich pracovnikov na roznych stupnoch? Znova k namestiam - na jednej strane 65000 ludi ma privodit nove volby, lebo to, co sa deje sa im nepaci, na druhej strane popierate, ze by hoci aj ten isty pocet ludi, ktory ziada volby, mal pravo odvolat co i len jedneho poslanca. Vase utoky mierene na moju osobu su naozaj slusne, odborne a demokraticky priznavajuce mi pravo na vlastny nazor :-)
26.03.2018 3:40 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

Prekvapuje ma,   Prekvapuje ma,

ze nikto, ani z opozicie ani z koalicie, nevyuzil aktualnu situaciu na to, aby - zmenil zakon o referende, v zmysle znizenia kvora a zvysenia jeho zavaznosti, pripadne aj (po vzore Svajciarska) na moznost obcanov predkladat navrhy zakonov, ak pre navrh ziskaju dostatocnu podporu - zmenil zakon o volbach tak, aby medzi bola realna vazba medzi regionom a "zastupcom ludu", - vytvorit mechanizmus, ktorym mozno poslanca odvolat, ak sliape po programe, ktory prezentoval volicom pred volbami. Je jasne, ze kratko pred volbami menit volebny zakon nepojde. Casom sa vynori vela realnych problemov, ktore treba riesit, alebo pseudoproblemov, ktore treba vetrat na tlacovkach, a zmena referenda aj volebneho systemu. Premeskana prilezitost.
23.03.2018 20:55 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

SKVELÉ!!!   SKVELÉ!!!

Palec hore a velke DAKUJEM.
 
mínus indicator plus

Zákon č. 46/1993 o SIS, paragraf 2, odse   Zákon č. 46/1993 o SIS, paragraf 2, odse

(5) Informačná služba poskytuje Národnej rade Slovenskej republiky, prezidentovi Slovenskej republiky a vláde Slovenskej republiky a jej členom informácie významné pre ich činnosť a rozhodovanie. Informácie mal teda aj prezident. Pýtal sa sám seba, čo urobil s týmito informáciami?
 
mínus indicator plus

Ide o prehliadku mrtveho.   Ide o prehliadku mrtveho.

http://www.udzs-sk.sk/document... Lekar nie je opravneny, aj ked si to mysli JUDr. MUDr. Kovac, odmietnut vykonanie ohliadky, bez rizika postihu od UDZS. NEMUSÍ ohliadku robit nik iny, ziaden iny lekar, nez ten, kto bol aktualne v rozpise sluzieb Uradu pre dohlad nad zdravotnou starostlivostou. A urcenie (aj to nie PRESNÉHO, ale NAJPRAVDEPODOBNEJSIEHO) casu smrti je otazka sudnej pitvy, nie prvotne ohliadajuceho lekara. Podla Tvojej interpretacie - ked najdes v lete v jazere mrtvolu utopenca s korculami na nohach, ziadaj o privolanie specialistu, ktory urci PRESNY cas smrti a nepohni sa odtial, kym takeho nezozenu :-) lebo inak "smeruju k nevysetreniu".
 

1>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME