Štvrtok, 20. február, 2020 | Meniny má Lívia

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: 1456156
1 >
mínus indicator plus

 

Tak ale plavaren, stadion, ten.centrum je pre vsetkych svojim sposobom, je to investicia pre verejnost, neocakava sa navratnost, tako ako pri MHD napr. ale konkretny byt do ktoreho mesto nainvestuje vlastne zdroje do rekonstrukcie a prenajme to konkretnej osobe za nie trhove najomne, a po 10 rokoch zisti ze je minus napr.20000 eur, tak toto nepovazujem za podporu socialneho/najomneho byvania, najomne byvanie v zahranici, teda v zapadnej europe nie je stratove a dotovane, v najom.bytovych domoch byvaju normalni ludia, ktori pracuju
 
mínus indicator plus

 

Pri celkovej rekonstrukcii je stav nehnutelnosti uplne nepodstatny, aj tak ide vsetko von. Urcite sa to nepredavalo za trhove ceny. Otazka je ked mesto teraz rekonstruuje tieto byty kollo to stoji a za kolko ich prenajimaju, aka je tam matematika navratnosti investicie. Aby nebolo ze ti predtym lacno predavali byty svojim a tito budu darho rekonstruovat a lacno prenajimat svojim, navratnost 100 rokov. Spravne by malo mesto predat nadbytocny majetok v drazbach a mesto by malo stavat najomne bytove domy s vlastným lacnym kurenim a ohrevom vody a aj so studnov na uzitkovu vodu. Teda byty s nizkymi prevadzkovymi nakladmi
 
mínus indicator plus

 

No a kam to vsetko smer uje? Ja som za zodpovednu zmenu.
 
mínus indicator plus

 

Vela potkanov aj vela mestkych casti je v Kosiciach.
 
mínus indicator plus

 

ano ale lepsie brzdit a premysliet ako sa pustat do megalomanskych projektov ktore nic nevyriesia...
 
mínus indicator plus

 

no ja byvam v Krasnej, chodim tam autom kazdy, den, toto riesenie je megalomanske a nic nevyriesi, a zrusi krasnu hodnotnu alej, riesenim su exity na mestsky obchvat, ako je ten navrhovany na opatskom, ktory by vyrazne odlahcil tranzit cez Jazero, namiesto toho sa ide rozsirovat cesta, ktora je krizovana krizovatkami, ktore budu cim dalej rusnejsie
 
mínus indicator plus

 

no ponukat parkovisko namiesto ihriska je skvely napad... ja som o takej ankete nevedel, zaujimave ze do schraniek vedia nahadzat propagacne noviny severnka ci ako sa volaju, a info o nejakej ankte uz nevedia, a preco tam nemoze byt sukr. skolka, jasle aj pre obyvatelov ineho sidliska, je to pekne, kludne miesto, urcite by bol zaujem o prenajom
 
mínus indicator plus

 

zaujimave ze teraz ked predavaju schatranu budovu na neatraktivnom mieste tak chcu byt zeleznice hosporadne, tak preco v Kosiciach rozpredali spravnym ludom lacno budovy na lukrativnych miestach, a ked chcu byt taky hospodarny preco nechali tuto budovu tak schatraviet??
 
mínus indicator plus

 

A dodam: Mesto Košice si dalo v roku 2016 vypracovať správu „Stratégia rozvoja dopravy a dopravných stavieb mesta Košice“ od renomovaných autorov zo spoločnosti NDCon. V správe sa síce uvádza, že je cesta zúžená, no ako riešenie príliš pomalej dopravnej situácie na ceste autori správy nehovoria o zavedení štyroch pruhov na Slaneckej ceste, ale hovoria o riešení križovatiek na ceste.
 
mínus indicator plus

 

tak potom nechapem preco sa posuva lievik dalej, preco sa najprv nespravi exit na Opatskom, ktory by vela vyriesil, a odklonil vacsinu dopravy zo sidliska Nad Jazerom, ci je lahsie vyrubat alej a posunut zapchu o 500m dalej? Tato 4 prudova cesta riesi velmi malo, a je a bude pretata krizovatkami, zas megalomanske projekty, ktore nic neriesia, cim dalej bude intenzivnejsia zastavba na pravej strane cesty, na strane ako je Tesco, co prinesie viac chodcov z jednej strany na druhu a viac odbocovania aut z roznych smerov, cize to nebude ziadna urychlovacia 4 prudova cesta
 
mínus indicator plus

 

Ano lebo rubat je teraz in, vsetky stromy su chore, prestarnute, a je to hroziace nebezpecenstvo a autam treba vyjst v ustrety.
 
mínus indicator plus

 

Ste sa nevyjadrili ako sa zrychli ta doprava snerom na Krasnu kde je dalsi semafor a uz teraz zapchy. Topole treba len ošetrovať a postupne obmienat, ta alej JE unikatna, je mi jasne, ze Vam je blizsia alej semaforova. Stromy padaju pri vichrici vsade, cize vyrubeme vsetky? Co chyba mestu je skor povodne planovany exit na Opatskom pri Exisporte, tam sa oplati presunut tuto investiciu.
 
mínus indicator plus

 

Pane ja tu cestu vyuzivam, nie som aktivista, vy ako dopravny expert sa tam chodte postavit a zistíte ze zapcha vznika len na začiatku pri zbiehani sa pruhov z mosta VSS, a trva po prvy semafor pre chodcov, tam stacilo spravit rozsirenie a pockat ako sa zmeni situácia, rubat tu alej je rovnaky hriech ako bolo vypustenie mlynskeho nahona, tam tiez uradoval nejaky slovensky dopravny expert. Tu cestu uzivam denne, robit 4 prudovu cestuje nezmysel, lebo za prve su tam krizovatky/ semafory vsade a za druhe usti do 2 prudovej cesty v Krasnej, ktora sa kompletne zapcha ked sa zrychli tok aut do Krasnej. A zapcha trva 3-4 hodiny denne aj to len smer ktory som vyssie popisal a je sposobeny problemom, ktory je mozne rychlo odstranit, nie stavat megalomanské projekty. A za dalsie ked sa raz dokonci obchvat mesta Kosice doprava na spomínanom useku sa vyrazne znizi.
 
mínus indicator plus

 

cesta sa postavila sama, tak nech sa aj stara sama o seba
 
mínus indicator plus

 

a cyklochodnik na anicke kedy bude? a oprava tej cesty od gajdovky popri ihrisku az k mostu tahanovce, ta cesta co akoze nikomu nepatri, a uzviaju ju tisice kosicanov v sezone, je to krasny tankodrom, a uz sme si zvykli, ze toto je slovensko-kosicky standard? cesta nikomu nepatri, dakujeme, nechceme sa o nu starat
 
mínus indicator plus

 

Máte na mysli tie umele kvety?
 
mínus indicator plus

 

Tak ale tu nejde odpustenie dlhu, ktore by pozical premier zo svojho, a za druhe štát pod vedenim premiera zvysil naklady samospravam novymi zakonmi bez kompenzacie
 
mínus indicator plus

 

a kto stoji za tym Jankom Hraskom?
 
mínus indicator plus

 

Dodal, že za sumami, ktoré zinkasovali, je veľa ich práce, času a energie :-D dobre zaplatena praca a cas
 

1 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME