Pondelok, 14. október, 2019 | Meniny má Boris

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: 1032153
1>
mínus indicator plus

Ešte by som to vylepšil:   Ešte by som to vylepšil:

No už keď sa v tom systéme budú hrabať tak mohli dať aj pol ročné za 25 Eur (menšia jednorazová platba). A rovno tak aj pouvažovať nad jednodennou SMS známkou - pošlem SMS s ŠPZ tkou a za 2 E čka mám do polnoci diaľnice povolené... (ako parkovné v daktorých mestách a je to super, v podstate bez roboty zaplatené na ako dlho potrebujem) Verím tomu že za 2 Ečka by to už nikto neriskoval, prípadne by kopa vodičov radšej išla sem tam po diaľnici ako si povedala že nemám známku, pôjdem po starej ceste... Lebo veľa ciest je jednodňových (vybavovačky, malý výlet, návšteva), prípadne viacdňových, ale iba cesta tam a návrat potrebujú diaľnice, takže za 4 Ečka vybavené. Platba potom vo faktúre operátora.
 
mínus indicator plus

 

Veru sa mi raz stalo že som odomykal kufor na parkovisku na cudzej červenej...
 
mínus indicator plus

 

Presne tak. Existuje Note a potom sú ostatné telefóny. Note je kategória sama pre seba. Ale Note 9 vo verzii 8/512 je jednoznačne výhodnejší (cena, čistý display, ďiaľkové funkcie pera má tiež a 3,5mm Jack).
 
mínus indicator plus

 

SMS ka jednoznačne... Keď vidím ako sa dakto hrabe v peňaženke a potom rozmýšľa na koľko to zaplatí... Kto má na to čas? Zaplatím správou (copy - paste z predchádzajúcich), keď bude náhodou koniec (10 minút predtým príde automaticky SMS, takže to ani nesledujem...) a ja tam auto stále nám tak pošlem ďalšiu a vybavené... Akože čo ja budem robiť keď budem dakde mimo a čas mi končí? Čo budem letieť pridať ďalší lístok?
 
mínus indicator plus

 

Súhlasím. Základné nabíjanie by sa malo merať pre 20 - 80%. To je najčastejšie vhodné (pre pocit človeka že koľko má auto energie a pre vlastnosti batérií ktoré nemá zmysel tlačiť doplna ako bolo spomenuté). A to by bolo aj pod pol hodinu, co je už na pohodu. (S benziňákom tiež bežne nerád jazdím keď je tam jeden dielik rezervy a ani netankujem po hrdlo, jedine že by som išiel dakde ihneď ďaleko preč... Ono tie elektroautá nie sú už tak divné v tomto, hlavne keď sa dojazd blíži k 400km)
 
mínus indicator plus

 

A preto radšej idem všade rovno na tom bicykli alebo aj s ním vlakom...
 
mínus indicator plus

 

Toho ja sa nebojím. Jednak je bajk v kufri, a hlavne je to taká "individuálne ladená" haraburda že to si nikto nezoberie... Nič menej krádeže bicyklov to je stály problém. Pokiaľ bude dopyt po nich, tak ich budú kradnúť. Nuž ale keď dakto v okolí zadrie že za 100 vku ti zoženú taký parádny kúsok tak to je ťažké. Poznám aj sociálne prípady čo bicykle ani neopravujú, zoženú si druhý rovno... Povinná evidencia podľa čísla rámu to vyrieši...
 
mínus indicator plus

 

Modernú techniku na Slovensku asi nikto nikdy neukáže... Jedine tak v dajakej akcii, ale to si ju asi nikto nebude obzerať, každý sa len bude modliť aby odišla tak ako prišla.
 
mínus indicator plus

Elektro bicykle   Elektro bicykle

Pokiaľ viem tak pomoc motora pri elektro bicykloch musí byť len do rýchlosti 25km/h. Tak píše zákon. Výkon do 250W tuším. A samozrejme musí to byť asistencia, čiže treba pedálovať, motor iba pomáha. Občas býva na bicykloch taká funkcia "walk", teda elektro motor poháňa bicykel bez asistencie, ale len pomalou rýchlosťou (chôdze) aby človek mohol ísť vedľa bicykla a tlačiť jo prípadne do kopca, či po zle zjazdnom teréne. Realita je iná pravda, žiadny problém doladiť podporu aj do 30 či 35, prípadne zvýšiť výkon aj na 500W a samozrejme "ručný plyn" aby išiel bicykel ako motorka... Pekne na páčku, aj bez pedálov (funguje to výborne...)
 
mínus indicator plus

 

Má niekto predstavu o čom sa bavili spolu? Či čo tam potom aký to má na nás vplyv, hlavne že je sranda? Nejako mi chýbajú informácie v poslednej dobe o činnostiach politikov, zato smetia o nich je všade dosť...
 
mínus indicator plus

 

Používam Android, iOs som v príspevku nespomenul.
 
mínus indicator plus

 

A zabudol som aj na to že telefón mi vykonanie platby ihneď oznámi (ešte skôr ako terminál), takže nemusím ho tam držať ako pako kým terminál nepípne. A tých detailov je viac prečo som už pár mesiacov kartu nevyťahoval. Ešte aby išlo vybrať hotovosť bezkontaktne telefónom. Na Androide je výhoda že to ide od verzie 5.x, čiže aj lacné staršie šupy. Dokonca na začiatku to išlo na Androide 4.4.x, to som to rozchodil na starom Note 2... Len pozor aby zariadenie nalo NFC.
 
mínus indicator plus

 

Za mňa je veľké plus (oproti karte) aj to že NFC vypnem keď neplánujem platiť. Takže vlastne zruším bezkontakt... To na karte tak jednoducho nejde. Takže ďalšia lepšia bezpečnosť.
 
mínus indicator plus

 

Tak treba počkať, aj v článku píšu že až od jesene bude základ. Potom sa uvidí čo sa dá k tomu základu doložiť.
 
mínus indicator plus

 

Presne tak, pozri sa na to v konfigurátore a v predajni už len rieš zľavu. Konfigurátor funguje tak že ak to v ponuke nie je tak takú kombináciu nedovolí navoliť. Ale samozrejme ešte je dobré to potom overiť u dajakého predajcu alebo na stránkach importéra (prípadne mu napísať).
 
mínus indicator plus

 

Čakal som aj vyššiu cenu základu, toto sa ešte dá. Z môjho pohľadu tam teda musí byť naozaj veľa miesta, lebo ja ho mám dosť aj v Rapide SB. A na ten podvozok som zvedavý, lebo Rapid ho má ako najslabšiu vec na aute. Všetko ide v pohode ale podvozok je strach... Takže o cca 2000Eur viac (na Rapida boli zľavy, tu asi hneď nebudú) dostanem ešte väčšie auto, hlavne s lepším podvozkom a som zvedavý ešte na základnú výbavu.
 
mínus indicator plus

Určite to nie je posed na výkon.   Určite to nie je posed na výkon.

Všetky bajky robené na imidž sú na jazdu k ničonu. Našťastie tu pomáha motor.
 
mínus indicator plus

 

A nevidím ani bočné odrazky...
 
mínus indicator plus

Skladníkov stále bude treba.   Skladníkov stále bude treba.

Nie v každej práci robí skladník iba prekladača škatúľ.
 
mínus indicator plus

Výborne   Výborne

Takže pokutu potom stačí poslať preplatiť dakde na mesto a hotovo... Keď je dakto neschopný urobiť vec poriadne, tak nech platí. Alebo nech si tam vyznačia 2 3 miesta na takéto krátke zastavenie. Lebo odteraz keď pre dakoho pôjdem tak mu poviem nech si obsadí nejaký flek a drží ho pokiaľ po neho (autom) neprídem. Horšie keď ho tam poveziem a flek nebude, asi pôjdem pár krát dookola krokom a nech vystúpi dajako, ale nezastavím ani sekundu...
 

1>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME