Pondelok, 27. január, 2020 | Meniny má Bohuš

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: Mirec1704
1 >
mínus indicator plus

 

Ake prekvapenie? Ten, kto sa trochu o problematiku zaujima vie, ake "ekologicke" su elektromobily..
 
mínus indicator plus

 

Chyba vysledok vcerajsieho zapasu ;)
 
mínus indicator plus

 

Na medailu na OH mame sancu jedine, ze nepridu hraci z NHL, plus ak vsetci naj hraci v Europe budu zdravi, brankar zachyta v zivotnej forme a budeme mat povestne stasticko..
 
mínus indicator plus

 

Napiste niekto uz telenovelu o presovskych stadionoch, pretoze to co sa deje v tom meste je nieco neuveritelne.
 
mínus indicator plus

 

Ja to skusim v kratkosti, mas urcity dopyt, to su kupujuci, ten je v Bratislave a pravdepodobne aj v inych krajskych mestach relativne vysoky. Na druhej strane mas ponuku, ktoru ovplyvnuju okrem ineho aj zdlhave administrativne procesy, cim sa vlastne ta ponuka obmedzuje. A kedze je dopyt stale vyssi ako ponuka, ceny rastu..
 
mínus indicator plus

 

Chcem verit, ze v septembri to bude hotove, no nemam z tej firmy vobec dobry pocit. Uz ma tych preslapov v Presove neurekom...
 
mínus indicator plus

 

A co stadiony?? Kedy sa konecne dockame, ze bude futbalovy aj hokejovy stadion hotovy? V poslednych mesiacoch informovanost o tychto investicnych akciach chyba..
 
mínus indicator plus

 

Pozor, lebo pride nejaky pan z Bratislavy a povie ti, ze intenzita je 9 tis. vozidiel a ze na takom useku nie je potrebny obchvat v plnom profile... Tu intenzitu pocitali "pani analytici", ktori boli najdalej mozno v Tatrach, asi niekedy v sobotu vecer..
 
mínus indicator plus

 

Hej pan najmudrejsi, co vsetko vie, vsade bol a situaciu na vychode pozna priam dokonale a vie, co je pre nich "najlepsie". Penazi vzdy bolo a bude dost. Len su nespravne, rozumej neefektivne prerozdelovane. Prvy krok, ktory by vyrazne pomohol, je majetkovo pravna trestna zodpovednost politikov. Hned by peniazky prudili efektivnejsie do vsetkych oblasti a nie do vrecak darmozracov ;) A azda mi nechcete tvrdit, ze vystavba plnohodnotnej infrastruktury je neefektivna v porovnani s plnym vreckom nejakeho oligarchu. Vsak chudak, uz nebude moct lietat sukromnym lietadlom a bude mat iba 5 jacht namiesto 10, na novu vilu na Bahamach uz nezvysi, clovek aby takych ludi lutoval
 
mínus indicator plus

 

Vazeny pan sulinek, ja som argumentoval, preco je potrebny obchvat Presova v plnom profile. To, ze to nechapete alebo nechcete chapat je Vas pohlad na vec. Argumenty som Vam uz predostrel v predoslych prispevkovh, nechcem a nemam zaujem dalej stracat svoj cas s Vami, lebo je to zbytocne. To, ze to vyhral Vahostav je tragedia tohto skorumpovaneho statu. Na inom portali som bol prvy, kto kritizoval, ze vobec mohol ist do sutaze. Osobne invektiva ste bohuzial zacali pouzivat vy od zaciatku tejto diskusie voci vsetkym Presovcanom a vychodniarom. Da sa argumentovat aj bez tych Vasich "obohacujich" vyrazov. Btw. vy si neuzivate "zlobu a frustráciu" Presovcanov, to co ste tu predvieli je Vase mentalne rozpolozenie a zloba.
 
mínus indicator plus

 

Pozrel som si par Vasich prispevkov z minulosti a ak ste taky negativny vo vsetkom v zivote, tak to musite mat sakra tazke a popravde je mi Vas luto. Pekny den prajem.
 
mínus indicator plus

 

Tak skusim este raz zhrnut par faktov: Od zaciatku boli naprojektovane obe etapy sev. obchvatu v plnom profile, nutnost plneho profilu potvrdil aj materplan mesta Presov -> aby sa "usetrilo" stavanim polovicneho profilu pri 2. etape bol len vymysel tzv. uradnikov z ministerstva, resp. z utvaru hodnoty za peniaze. Navyse, ak by sa presadil polovicny profil predlzilo by to zaciatok vystavby o minimlane dalsi rok... to trosku nekoresponduje s Vasim tvrdenim co najskor odklonit kamiony z mesta. Cize bolo by to z dlhodobeho hladiska drahsie riesenie a navyse jeho realizacia by trvala dlhsie ako pri plnom profile. Nebojte sa, my vsetci velmi dobre vieme, ze toto je len 1. etapa sev. obchvatu, druha pojde este len pojde do sutaze buduci rok, cize si nerobime iluzie. Tvrdit, ze nik z nas nebude ten obchvat nikdy pouzivat moze fakt len clovek odtrhnuty od reality, resp. naduty uradnicek z Bratislavy, ktory v zivote nebol v Presove. Mate informacie kolko ludi denne prechadza Presovom zo severu? Ja vam pomozem su to ludia z okresov Bardejov, Vranov, Humenne, Snina, Svidnik, Stropkov, Medzilaborce.. aj tam ziju ludia, ktori sa pravidelne potrebuju dopravit na juh, resp. zapad od Presova. Obchvat je potrebny v plnom profile, polemizovat mozeme o cene za dielo. Ja by som bol posledny, kto by sa zastaval terajsej mafianskej bandy, no pravda je aj taka, ze na takmer 8km useku dialnice D1 je 2.2 km dlhy tunel a 3.3 km mostov...teren sa prilis ovplyvnit neda, trasovanie ano, len neviem si prestavit kade inde by mala viest tato dialnica... Mimochodom ja nebyvam v Presove.
 
mínus indicator plus

 

Zacal som citat clanok, lebo ma ta smrt rovnako silno zasiahla, ale ten koniec... Pani autorka, nabuduce si radsej 2x premyslite to, co chcete napisat. Tymto ste cely clanok pokazili..
 
mínus indicator plus

 

Prikladam este jeden rozhovor
 
mínus indicator plus

 

Len jedna otazka, ide tranzit z D1 a R1 cez Trnavu? Lebo presne o tom to je ten akoze "obchvat" Presova. Stavia sa tu D1 a R4, cize cesty nadnarodneho vyznamu. Neviem, kde vznikol ten dojem, ze sa tu stavia nieco pompezne, zase chce niekto vyvolat emocie pred volbami...
 
mínus indicator plus

 

Pan bude odbornik na dopravnu situaciu a zvlast na vychode (kde mozno nikdy v zivote nebol). Velka vacsina toho, co ste napisali je vymysel, ale beriem to tak, ze ste iba neinformovany. 1. ak by sa postavil polovicny profil, z dlhodobeho hladiska by sa vobec neusetrilo, prave naopak prerobili by sme, lebo o par rokov by sme museli prerabat cestu na plny profil, co by bolo v konecnom dosledku omnoho drahsie. Pre porovnanie, pozrite si intenzitu dopravy na sucasnej R1 pred jej otvorenim a teraz... a to Nitra a okolie nie je so vsetkou uctou ziadne velke tranzitne mesto. . Viete pane, ze R4 je sucast tranzitneho koridoru od juhu Europy na sever? Mne to pride tak, ze pani odbornici z ministerstva si proste dopredu zadali,ze bude stacit polovicny profil a snazili sa to dokazat. A statistiky sa daju velmi lahko ohybat, len treba "spravne" nastavit parametre.. Pozrite si najnovsi dopravny masterplan pre mesto Presov vypracovany odbornikmi z Prahy. Uz teraz je zrejme, ze polovicny profil by pravdepodobne nestacil pri sucasnej premavke. https://presov.korzar.sme.sk/c... 2. pocet obyvatelov: nespochybnujem, ze vychod celkovo prichadza o mnozstvo talentovanych ludi, ktori sa presuvaju na zapad, no ten celkovy pocet obyvatelov Presova je klamlivy, pozrite aj Bratislava ma oficialne menej obyvatelov ako pred 15-20 rokmi, znamena to, ze sa vyludnuje? ;) Poznate pojem satelitne obce? Predstavte si, ze aj pri Presove su a bujne rastu.. 3. 4km usek nebude stacit, v tom sa zhodneme. Situacia sa zlepsi, az ked bude cely tzv. severny obchvat hotovy. No su potrebne aj mnohe dalsie kroky popisane aj v masterplane 4. pochybujem, ze Presovcania budu vdaka tomu volit Most, predstavte si ludia tu nie su naivni. Tato cesta mala byt hotova uz pred 15 rokmi, ale preco tomu tak nie je, je na inu temu.. Cela ta Vasa kritika mi pride iba ako vyvolanie dojmu, ze vdaka Presovu su ochudobnene ostatne casti Slovenska, no nie je to tak. Z hladiska investicii doteraz bol a stale je prave Presov a celkovo vychod neustale ochudobnovany na ukor hlavne zapadu Slovenska a ked sa ma konecne cosi spravit, co tu malo byt davno predtym, ide sa lamentovat. Nikto nespochybnuje situaciu v okoli hlavneho mesta, no nie je to sposobene tak trochu aj tym, ze sa prave na vychod Slovenska zvysoka kaslalo a tym padom dochadza k migracii obyvatelstva? Prave infrastruktura moze tento trend ked nie zastavit, tak aspon vyrazne spomalit ;)
 
mínus indicator plus

 

Ved ja som nepovedal na konci akeho tunela.. :)
 

1 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME