Štvrtok, 14. november, 2019 | Meniny má Irma

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: WildcatYUL
1>
mínus indicator plus

 

Nepodarilo sa mi dopatrat ze kto su ti nemecki obcania, ale o tom americkom som nasiel toto: The man, named by the Turkish news agency Demiroren as Muhammed Darwis B, is believed to be a US citizen of Jordanian descent. Co je este krajsie, Turci sa ho snazia natlacit do Grecka, pretoze do USA ist nechce. Asi nema chut na all inclusive pobyt na Kube.
 
mínus indicator plus

 

Ano, su to len domienky na zaklade fotografii. Ale ked sme uz pritom, preco sa domnievas ze cestujuci tie pasy ktore v autobuse jasne vidno nepouzili?
 
mínus indicator plus

 

Bohuzial, tento pripad je na povestna vynimka potvrdzujuca pravidlo. Nech obete odpocivaju v pokoji a zranenym prajem skore uzdravenie. Pribuznym obeti prajem vela sil do nasledujucich dni. Inak tentu typ nehody ma mata uz davno. V nasom okrese doslo k podobnej nehode ked som bol tusim druhak na gymku. Vtedy sa tusim otvorila bocnica nakladiaka a rozmlatila lavy bok autobusu. Tiez tam bolo viacero obeti. Kedze som autobusom dochadzal denne, nebolo to prave dvakrat prijemne.
 
mínus indicator plus

 

Tak v tomto specifickom pripade nepouzitie bezpecnostnych pasov rozhodne nie je pricina vysokeho poctu umrti. Ked sa pozries sem: https://www.facebook.com/polic... mozes vidiet ze na lavej strane 5 dvojic sedadiel a zadna lavica je kompletne vytrhnuta z autobusu. A dalsie dva rady maju lave sedadla poskodene. Cize sediet tam v momente narazu nemohlo byt dvakrat prijemne. Vo vseobecnosti ano, treba mat v autobusoch bezpecnostne pasy (aj tento ich mal) a treba ich pouzivat. V tomto specifickom pripade nie, bezpecnostne pasy by nepomohli.
 
mínus indicator plus

 

Bloger je matematik. To mi naznacuje ze v modelovani tak zlozitej veci ako je klima bude urcite kvalifikovanejsi ako napriklad: Anglaret, Xavier, Senior Researcher in Infectious Diseases Angulo, Maria Cecilia, Neuroscience Anquetin, Guillaume, Assistant Professor in Chemistry Balabanov, Ivaylo, Ph.D. student in Immunology Baños-Páez, Pedro, Sociologist Bansept Basler, Pauline, Plant breeder Beck, Kathryn, Botanist Bond, Alexander, Senior Curator in Charge of Birds Toto je len niekolko mien zo zoznamu signatarov. Dovolim si tvrdit ze nie su o nic kvalifikovanejsi na to aby sa vyjadrovali k zmenam klimy ako WildcatYUL, scientific instrumentation service specialist
06.11.2019 17:26 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

Burka v serbliku.   Burka v serbliku.

OK, tak zacnime tym ze to nie su praskliny v trupe. Ide o hlavne rebra v trupe, ktore su priskrutkovane k nosnikom kridla. Okolo dier pre skrutky sa vytvorili mikrotrhliny. Boeing zatial tie rebra meni. Pracuje na prodedure na odvrtanie trhlin a spevnenie prilahlej casti. Problem sa nasiel prvy raz pri konverzii starsieho lietadla na nakladne. Kontrola prislusnej casti trva asi hodinu, oprava pokial sa zisti problem asi dva tyzdne. Slovom nie je to nic co by sa pri lietadlach bezne nestavalo. Problem je v tom ze ten diel bol navrhnuty na celu zivotnost lietadla, na niektorych sa praskliny objavili v cosi vyse stvrtine zivotnosti. Dalsi problem je v tom ze dodnes nikto nevie ci ide o problem v navrhu (poddimenzovany diel, nevhodny material) alebo o problem kontroly kvality u dodavatela. Kazdopadne, nie je ale tak vazne aby sa clovek nad tym znepokojoval. Do 737NG by som v pohode nastupil aj s rodinou dnes. Na rozdiel od 737MAX.
 
mínus indicator plus

 

Zaujimave. Skusil som sa niecoho dopatrat. Jedine co som zistil: -je to tzv. street pastor akejsi samozvanej cirkvi. Cize kaze na ulici kazdemu, bez ohladu na to ci ludia na ulici maju chut to pocuvat. Pripomina mi to istu sektu ktoru nikto nema rad a katolici zvlast nie. Pre tych menej chapavych - jehovistov. -kazal na nejakej LGBwhatever akcii kde nebol vitany a vyzeralo to ze dostane na budku -policia ho nasledne zbalila za vyvolavanie nepokojov -bol prepusteny na kauciu -nedopatral som sa ani procesu ani rozsudku Tak ako to vlastne je?
 
mínus indicator plus

 

Ale no...ze prave ty spominas Rockies spolu s Torontom...
 
mínus indicator plus

 

Dodavok pohananych smallblockom V8 s vykonom cez 400 hp mozno vidiet na kazdom Vanfeste viacero. Akurat tu slovensku poziadavku ze musia spotrebovat nie viac ako 4.17834769l/100km akosi nedokazu splnit.
 
mínus indicator plus

 

Ono je kludne mozne ze policajti maju vynimku. Teda, neviem aka je situacia na Slovensku, ale v kanadskej provincii Ontario ju maju.
 
mínus indicator plus

 

Co sa tyka obchytkavania okolia neumytymi rukami po pouziti toalety mi prislo na um ale ako hlupo sa este celkom nedavno stavali byty (a casto aj rodinne domy) na Slovensku. Mali toaletu oddelenu od kupelne bez umyvadla na umytie ruk na toalete. A mnohe su tak dodnes - toalety su jednoducho tak uzke ze bez rozsiahlejsej rekonstrukcie nie je miesto na umyvadlo.
Reakcia k téme: Príbehy z pánskych toaliet
27.10.2019 14:07 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Tu sa zasa nemusime tvarit ze to je specificky slovenska zalezitost. Odlievat si akohol do flasiek v prirucnej batozine je vec bezne viditelna v tzv. airline lounges - cakarnach pre cestujucich v premiovych triedach a frequent flyers. Videl som to v Maple Leaf Lounge (tie patria spolocnosti Air Canada) mnohokrat. A chlapkov (casto kravatakov) co si po pouziti toalety neumyju paprce takisto.
Reakcia k téme: Príbehy z pánskych toaliet
26.10.2019 21:09 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Lietadlo s ktorym ten test urobili bol B787-9. A mali 50 cestujucich v lietadle ktoremu Boeing udava standardny pocet cestujucich 290. To znamena ze miesto 29ton viezlo 5. Cize mali o tolko nizsiu spotrebu a mohli natankovat dostatocne mnozstvo paliva na cestu. S 290 cestujucimi ma 787-9 udavany dolet 14200km. Vzdialenost SYD-LHR je 16850km a kvoli protivetru po ceste do Londyna treba pocitat s cca 19000km ESAD (equivalent still air distance). Cize na experiment bol 787-9 dobry, no na pravidelnu linku co ma zarobit nejake peniaze vhodny nie je. A bez narocnych a velmi drahych uprav v konstrukcii ani nebude.
 
mínus indicator plus

 

Pozri sa sem a uvidis. http://www.gcmap.com/mapui?P=s... Toto je najkratsia trasa aka existuje a na severnej pologuli leti v kuse proti vetru. To je hlavny problem. SIN-EWR co spomina Albireo sa vyhyba vetru. Smerom na EWR leti polarnou trasou, spat leti po vetre smerom na vychod. Okrem toho SQ21/22 pouziva lietadlo so znizenou kapacitou. Ta A350-900ULR ma nainstalovanych dohromady 161 sedadiel v J a W. triedach. Y tam nie je vobec. Qantas chce vozit 300 cestujucich pricom je ochotny pripustit minimum 250. A to je velky rozdiel.
 
mínus indicator plus

 

No, Qantas pre 787 celkom urcite nerozhodol. Z prozaickeho dovodu: 787 nema dostatocny dolet a z konstrukcnych dovodov ani nemoze mat. Mozno s novou generaciou motorov ocakavanou po roku 2025, ale dovtedy celkom urcite nie. Do uvahy prichadzaju B777-8 a A350-1000 s predlzenym doletom. Oboje zatial existuje len na papieri a podla toho v akom stave sa Boeing v sucasnosti nachadza ani nie je iste ci sa niekedy zrealizuje.
 
mínus indicator plus

 

Mam taky taky inovativny navrh: Co keby sa 5 dnovy zajazd volal 5 dnovy a 7 dnovy sa volal 7 dnovy?
 
mínus indicator plus

 

No, vzhladom na to ze euroobcan brexiteer par excellence Nigel Farage pred referendom vyhlasoval ze v pripade tesneho vitazstva remain bude vyzadovat opakovanie referenda, ta poziadavka je celkom namieste.
 
mínus indicator plus

 

Oni tam doslova pisu ze pristalo v 150 metrovej vzdialenosti od drahy. Strasne by ma zaujimalo ze kde sa tu da pristat 150 metrov od drahy a nerozbit lietalo na kusocky alebo neutopit ho: https://www.flickr.com/photos/...
 
mínus indicator plus

 

Aha, takze clanok bol doplneny odkedy som ho cital. Preto som nevedel o dalsej tazko zranenej cestujucej v Tourane a preto som Tourana prekrstil na Zafiru. A takto to vlastne vsetko zapada do seba. Zbytocna smrt. Inak tu s tymi pasmi vzadu je katastrofa. Ano, boli casy ked som mal auto bez pasov vzadu aj som s nim najazdil bezpecne nejaky ten kilometer. Vlastne, tych kilometrov bolo dost. Ale ked tam ten pas je, preco ho nepouzit? A predsa som pri navsteve slovenska v lete zazival presne to co spominas. Hlasok typu "Ved vzadu pasy netreba, naco ich zapinat?" som si vypocul viacero. Nastastie, auto co som mal pozicane robilo ramus ked cestujuci vzadu nemali zapnute pasy, takze som sa nemusel nikomu vyhrazat ze ich vysadim z auta.
 
mínus indicator plus

 

Pravu stranu toho druheho auta sice nevidno, ale na snimke vyzera pravy stlpik neposkodeny. Na zafire za dokonca dali otvorit dvere. Tak ako tam zahynul spolujazdec? Zasa niekto povazoval bezpecnostny pas za prilis nepohodlny?
 

1>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME