Sobota, 30. máj, 2020 | Meniny má FerdinandKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: mirocoo
1 >
mínus indicator plus

prosim ta   prosim ta

uz sa k tomu nevzjadruj:-) Peace.
 
mínus indicator plus

Ujo Tkacenko   Ujo Tkacenko

yasa neprekvapil. pridana hodnota yaporna. Z uja Tkacenka by bol vynikajuci hlavny ideology strany Smer. Mlati slamu. Tak bezcenne clanky nema asi ziaden zurnalista na Slovensku. Ale je ujo Tkacenko zurnalista alebo ideology?
29.05.2020 6:31 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

urcite   urcite

vela veci caka na objavenie, ale toto je tvrda fyzika chlape. Aj to lietanie funguje vdaka vztlakovej sile z fyziky a ano, objavu kridle, kde su rozne rychlosti obtekania na protilahlych stranach. Jedine co sa da ze by si cestoval v case a zabranil zrazke. Predsa ked 10 kilovu gulu hodis proti kilovej gule co sa stane? Da sa vyrobit auto, kde kabina z kevlarovu mozno aj pri 200km/h zvladne tento naraz, ale musis vymysliet, ako zmenis tu narazovu energiu. Ako ju pohltis. A na to je deformacia, kde sa kineticka energia meni na teplo pri deformacii. Priklad z fyziky. Ak sa stretnu dve gule, jedna je 2 x tazsia a 4 x rychlejsia, pomer kinitickych energii je 1:32 v prospech vacsej a rychlejsej. Zober si, ze nalozeny kamion vazi 40 ton a osobne auto tonu az tonu a pol. A zvacsa rovnaka rychlost.
 
mínus indicator plus

vdaka vlade   vdaka vlade

Smeru a volicom Smeru je Slovensko montazna dielna. A lady Pellegrini si este dovoli otvarat usta. Politici Smeru by mali zasity cakat na prichod prislusnikov NAKA s pobalenou taskou. Toto nie je normalne. Urobit smeraka politikom je ako urobit capa zahradnikov. Keby sme mali viace prace s pridanou hodnotou, vedecke laboratoria, vyvojove centra, bolo by to ine. Takto sme silno zavisli na exporte a preto tie jalove keci fetaka Pellegriniho su smiesne. Dobre vie, ze tak ako Kicura nechal prazdne sklady a nemohol Pellegrini testovat, tak nasa ekonomika musi cakat na to, ze sa najde na nase vyrobky kupna sila v zahranici. Mimochodm Svedsko je prikladom, ze ina cesta neexistuje. podobne ako mi su proexportna ekonomika a je ich 10 milionov. Maju 4000 mrtvych a ekonomiku tam kde mi. Keby mali igora maju aspon menej mrtvych. To sme vedeli ovplyvnit aj sami. Ostatne je na nastartovani globalnej ekonomiky. Takze vlada to robila dobre, len nie je co predavat. A a ni svalovci ekonomike moc nepomozu, lebo nezamestnani chodit cvicit nebudu. Potrebujeme nastartovat tahunov ekonomiky a ludia bud mat aj na zabavu. Ale to bez export nedame, takze Pelle, stichni a chod sa bavkat s hranolom. to je tvoja parketa. blby a blbsi by sa dalo povedaz ked clovek sleduje tych dvoch sedlakov v ringu. A sa smejem ze Sakova, Rasi a Ziga za nim. Ti najvacsi zlodeji Smeru, teda ked nepocitam precede, Kalinaka a Pociatka. Neviem kde je Glvac:-)
 
mínus indicator plus

fyzika   fyzika

je zaklad a myslim, ze ty si do skoly nechodil, inak by si take nieco nenapisal. az teraz som si to precital do konca. Pri celnej zrazke je najdolezitejsie spomalenie, respective pretazenie organov. Potrebujes premenit tu kineticku energiu a na to su deformacne zony. preto sa auto mozno zda viac znicene, ale to je len preto, ze je to tak konstruovane aby priestor pred a za kabinou sa co najvuiac deformoval, pohltil energiu a znizil tak spomalenie, pretazenie. Male auto nema deformacnu zonu a preto potrebuje spolupracu vacsieho auta a prave vacsie su robene tak, aby pomahali mensim. Ale nakladne a osobne auto je obrovsky rpzdiel hmot a nakladne auto ma velku nosnost a preto su pouzite materiali aby to zabezpeceli, teda boli dostatocne pevne. Priklad zrazka lokomotivy a auta aj nakladneho. Mozno si uz videl naraz auta do betonu pri 200km/h. Nezostane nic... pri 100km/h je to podobne. Pretazenie jak svina, trha vnutorne organy a koncis. tam nie je co riesit. Pad neviem z kolkeho poschodia. Zrazka chodca s autom pri 50km/h je rovnako devastacna pre chodca ako pad z 5. poschodia a to sa vacsinou nepreziva pokial nemas stastie a nedopadnes na deformovatelnu prekazku. Strecha auta, makka hlina, svah...to je trivialna fyzika. Emisie sa ako plnili? Podvodom, respective nastavenim SW aby to vyhovovalo skusobnemu testu. ano, teraz sa uz pod tlakom dosiahli znacne pokroky, ale tu su moznosti, ktore nepozname. pri pade na beton pozname velmi dobre co sa stane.
 
mínus indicator plus

prave si   prave si

napisal, preco preziju. Urobia par kotrmelcov. To je to, ze tam nie je take pretazenie a auto pokracuje vo svojej drahe, respektive trajektorii. Ale ked trafis kamion, to spomalenie je take obrovske ( v momente cuvas ), ze vnutorne organy nemaju sancu aj keby zostal priestor pre posadku neposkodeny. Potrebujes deformacnu zonu, alebo robit tie kotrmelce. Fyziku neoklames. A tu vnutornu klietku si v normalnom aute nedokazem predstavit. Vsimni si, ako sedia skoro v strede auta. To je special a to sa neda aplikovat na bezne auto, ktore musi byt prakticke. Ale aj to sa da zvladnut, len potrebujes niekde to energiu absorbovat.
 
mínus indicator plus

neviem preco   neviem preco

tu Tkacenko riesi Smer. Je to zlocinecka organizacia ktorej aj tak pohlavari skoncia skor ci neskor s dlhymi trestami v Ilave, takze je uplne jedno kto a kedy, lebo potom uz konecne nebude nikto. Ale to by Tkacenko asi neprezil, keby mu rozpustili oblubenu stranu. Teda je uplne jedno kto, dolezite je ze nikto. A to bude koniec jednej strasidelnej politickej historie Slovenska.
28.05.2020 9:13 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

novodobe   novodobe

otroctvo a este ceny potravin v rakuskom Lidly byvaju casto nizsie, ale zrejme ludia robia vacsi obrat, lebo maju viac penazi a o tom to je. Dat viac penazi do obehu a tie sa potom tocia. Ale nemyslim si, ze ludia v BA nakupuju menej ako ludia v Hainburgu. Nakoniec su tam aj tak na nakupoch bratislavaci:-)
 
mínus indicator plus

myslim   myslim

ze si to moze financovat zo svojho majetku, ktory mu prepadne aj niekolko dozivoti s vaznicou a personalom spolu:-)
 
mínus indicator plus

za objednavku   za objednavku

a zosnovanie zlocineckej organizacie pocitam s dozivotim. A aj to bude pre toho satana malo. Preto mu prajem velmi dlhy zivot...
 
mínus indicator plus

su diagnosticke   su diagnosticke

data, ku ktorym sa oficialne nedostanes. Niekedy to nevedia ani v znackovom servise.
 
mínus indicator plus

ze to   ze to

prehodnotil a uz zije riadny usporiadany rodinny zivot. Mylsim ze tak to maju:-) Nuz pojde sediet aj s Marianom:-)
 
mínus indicator plus

urcite nie   urcite nie

ale co je daleko zavaznejsie su potom opravy takychto aut. Vlastne sa opravovat ani neoplatia potom. A vieme, ze trh s ojazdenymi autami je rovnako dolezity ako s novymi a myslim ze sa preda aj daleko viac vozidiel. Tu bude dopad katastrofalny. Uz dnes opravovat len slaby celny tukec je sajba pri dnesnych asistencnych systemoch, svetlach. A ide to kalibrovat iba v autorizovanych znackovych servisoch...
 
mínus indicator plus

no   no

pri zrazke nakladneho a osobneho auta tazko nieco vymysliet. To je proste neriesitelne. Ani dopravne lietadlo nie je konstruovane na pad. Dve velmi rozdielne hmoty. Tam je take pretazenie ze to nemoze organizmus prezit. To by museli byt specialne deformacne zony na nakladnych autach, co sa neda. Da sa riesit aby auto nepodbehlo pod naves, ale pri celnej zrazke ides hned naspat. Ako pises, fyzika nepusti I ked dnes su auta uz velmi, ale velmi bezpecne ale stale len pri zrazke podobnych hmotnosti kde sa da energia rozlozit a znizit tak pretazenie.
 
mínus indicator plus

Tkacenko   Tkacenko

zo svojho tiena nedokaze nevystupit, vlastne ani nechce. Nastastie jeho mikrosvet nie je dolezity a neviem ci sa dostane dalej ako tu v diskusiach.
Reakcia k téme: Ostrovček nebude
19.05.2020 21:21 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

a ako su na tom   a ako su na tom

ostatne krajiny. Lepsie? Asi tazko. Nezabudaj, ze u nas nastupila nova vlada. Nanovo sa vsetko kreovalo, len to nejde hned a ked vidis ze po miliarde investovanej do IT sa vyplnaju tlaciva rucne..., sklad hmotnych rezervmal len dva byty... Ja si myslim ze na stav hmotnych rezerv a naseho zdravostnictva sme dopadli velmi dobre.
19.05.2020 7:05 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

presne tak   presne tak

pokial nebudu tahat velke fabriky ekonomiku, nepomozeme si, lebo nasa ekonomika nezalezi na tom, kolko sa preda handier, ale ci dame zasa ten million automobilov, alebo nie. Bohuzial je tak strukturovana nasa ekonomika. A klasicky SMEracky pristup. Kricalo sa, ze sa pomaly Slovensko otvara. Teraz, ked sa da od stredy aj vycestovat bez problemov na 24 hodin a Rakusania vas mozu vratit ak nebudete mat negativny test, tak co? Kto tomu brani? Slovensko, alebo Rakusko. Pan Schutz, preco pisete tak okato zaujate? A co vam ide? Nemal by novinar pisat objektivne?
19.05.2020 7:01 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

zmluvy   zmluvy

si urobili tak, ze to bude velmi drahe ak by ich dovolali hned a sami nemaju Tolko moralky, aby odisli. Toto treba riesit tak ako to riesia. Nemozes predsa zlodeja prosit nech sa da zavriet dobrovolne. Proste slusnost na tu zlocinecku organizovanu skupinu neplati. Vsak vidime psychopata a radoveho poslanca Fica. Normalne sa da len v zabehnutycgh demokraciach. Tu po 12 rokoch Smeru je bordel ako si ho urobil Richter v Cistom dni...
Reakcia k téme: Remišovej pexeso
18.05.2020 12:09 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

Igor len   Igor len

presadzuje svoj volebny program. Snad ho kvoli tomu asi volili. Alebo? No a ze maju igor s Risom odlisne nazory je normalne. Ved su to dost rozdielne osobnosti. Ale dolezite je, ze napriek tomu, ze prostriedky maju ine, cial maju rovnaky. A to je slusne Slovensko ocistene od potkanov ako Fico a jeho zlocineckej skupiny a teraz sa za peniazmi silno tlaci postihnuty Maros. Danko sa nastastie sam zlikvidoval podobne ako Bela. No a desiatnikovi Dankovi snad niekto preplati ten dovolenkovy poukaz v Ilave. Bol to jeho napad:-))))
 
mínus indicator plus

OLANO   OLANO

preferencie spravodlivost, ludskost a ochrana zivota, SMER preferencie peniaze, korupcia a ked treba aj objednavka. To, ze SMER spolu s Kotlebom farizejski hlasuju aj za to s cim nesuhlasia je ina vec.
 

1 >

Najčítanejšie na SME