Štvrtok, 14. november, 2019 | Meniny má Irma

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: mirocoo
1>
mínus indicator plus

a toto   a toto

si zistil po kolkej borovicke? Aj si nieco ine v zivote dokazal ako otocit poharik s borovickou? Lebo podla toho co pises asi ani nie.
 
mínus indicator plus

ospravedlnujem   ospravedlnujem

sa. Preklep. Malo byt 88kW ako pises. Ale napisal som, ze mal o 7kW viavc, co teda k 81kW sedi. Chcel som len ukazat, ze podobny, papierovy silnejsi motor a rovnaka maximalka. Teda aerodynamika musi byt podobna, teoreticky na P troche horsia ked so silnejsim motorom viac nedal. Samozrejme ze so silnejsou 1.5 96kW ako pises ma tu maximalku vyssiu, co je uplne normalne a potvrdzuje len to co pisem. No a na pevnost karoserie motor vplyv nema. Kedze som sa v polmilionovej Octavii III a ani P308 neviezol, neviem posudit, ci tam nieco vrzga, alebo nie. Hmotnost sa tazko hlada. Mal som vibrate kombiky, ktore su zhruba podobne, I ked Octavia je stale vacsi kus auta a ma teda narok na vyssiu hmotnost. Ten 308 HDi hatch v Euro NCAP mal v tabulke tych 1327kg a ano, benzinova Octavia 1.6 liftback mala 1276kg tiez v Euro NCAP. Inak dieselova mala 1342kg aj s vodicom, co je bez vodica stale menej ako pri daleko kratsom P308. Inak pytal som sa este na tu 3008 1.5HDi 8st. automat. Je to lenive, lebo velky celny odpor auta, teda zla aerodynamika a zrejme je ten motor kvoli nizsim emisiam upraveny do takeho pohodoveho rezimu. Len mi nejde do hlavy ze 8 stupnov nedokaze tuto velku vyhodu premenit na dynamiku. Zrejme nie najlepsie zladene. Tu dynamiku nemyslim sprint na stovku, ale celkove chovanie motora v beznej premavke. pozri, aj posledna 1.9 TDI PD 77kW bol motor, ktory nebol zly, ale bol mdly. Proste nemal v sebe nic, co by nejako zaziarilo. OK, spotreba, doviezol, dokonca spolahlivy, ale potreboval ist na zakrok a ked nabral cez 110kW a dost cez 300Nm krutak, bol aj velmi zabavny. Ale uz sa nedostaval pod 5 litrov, co bola ale prijatelna obet zvyseneho vykonu. Brzdila to uz len prevodovka, ktorej by sa zisiel dlhsi staly prevod aby sa motor na patku nedostaval uz do zbytocne vysokych nepouzitelnych otacok.
 
mínus indicator plus

samoyrejme   samoyrejme

7. generacia. Uz mam plnu hlavu novej:-)
 
mínus indicator plus

parafrazovac   parafrazovac

niekedy mi pripominas majitelov Moskvicov. Ti tiez tvrdili, ze Moskvic je najlepsie auto na svete, lebo inym asi nejazdili:-) Mazda je uplne normalne auto. V nicom ani nevynika a ani nema vaznejsie slabiny, ked uz tolko nehrdzavie. Kazdy si moze vybrat podla vkusu. Ja sa tesim tiez na kazdu jazdu. A je jedno ci nemecka premia, alebo ceska Fabia. A pri tej Skodovke je ten kufor len dalsie velke plus celeho auta. A stale mam pred ocami test, kde Suzuki na okruhu tazko vybuchalo Mazdu 3. A to boli obe atmosfery, len Suzuki ju malo jednoducho lepsiu. A nezabudnem na Rastov test, kde Yetina lavou zadnou obieha nemohucu Mazdu v kopci. Takze ano, Mazda je dobre auto a snazi sa urobit vyhodu z toho, co nevie robit. Silne motory:-)
 
mínus indicator plus

mazdac   mazdac

co je na tom specialne? To je uplne normalne. Pokial nepouzivas autohold funkciu, nie je dovod aby sa po zastaveni a vypnuti motora auto samo zabrzdilo. To mam na Golfe a tam je to na celej 8 generacii, ktora je uz dost dlho vo vyrobe. Cize vodic sa rozhodne co chce. Aj s DSG.
 
mínus indicator plus

Prapacho   Prapacho

napisal si: "Pritom 308, má pevnejšiu karosériu, menší odpor vzduchu a cca 100kg lahšia (Hliníkové dvere a kapota, zadné dvere kompozitný plast vysokopevnostné materiála, lepšia konštrukcia....)" Čítajte viac: https://auto.sme.sk#ixzz633mIn... To su dojmy ako vzdy? Realita je trocha ina. Trocha cisel na porovnanie Skoda Octavia Combi III 1.6 TDI 81kW a Peugeot 308 SW 1.6 Blue HDi 81kW. Octavia je cca o 75mm dlhsia, teda vacsie auto. Pri Peugeote som nasiel udaj o hmotnosti 1275kg ( pri Uero NCAP bola udavana hmotnost dokonca 1327 pre dieselovy hatch. ) a pri Octavii udaj 1342kg ( Euro NCAP udava hmotnost 1276 kg pre liftback 1.6 MPI)aj s vodicom. Teda asi rovnaka. Maximalna rychlost oboch aut napriek rozdielu vykonu 7kW je rovnaka 194km/h, teda aerodynamika bude tiez rovnaka. No a pevnejsia karoseria? Euro NCAP dalo odpoved: Hodnoty pr:e Peugeot 308 92% posadka, 79% deti, 64% chodci a 81% asistencne s. Octavia III 93% posadka, 86% deti, 66% chodci a 66% asistencne s. Tak da sa povedat rovnaka pevnost karoserie. Tak neviem co si mal na mysli:-)
 
mínus indicator plus

prapacho   prapacho

to mas tu 1.5 ku? Tu poziciavaju u nas na sluzobky dost casto v 3008 a v kombinacii s 8 stupnovym automatom aisin. Este som na to pekne slovo nepocul. Nechcelo sa mi to verit, ale jazdili s tym viaceri a vraj je to v porovnani s koncernovymi autami, ktore sa tiez poziciavaju dost lenive. Niekde je asi problem ked ani 8 stupnovy automat z toho dynamiku nevykuzli. A to s tym chodia sami.
 
mínus indicator plus

si predstav   si predstav

ze v A6 je tiez ten dvojlitrovy diesel, ale ma o 10kW viac ako v Octavii. Teda 120kW namiesto 110kW. Ked sa to prepocita na tonu auta, Octavia bude mat daleko lepsiu dynamiku. Ale nerozumiem, preco porovnavas Octaviu s Audi A6. Porovnaj s Mercedesom E Klasse a potom to bude ok, alebo teda aspon so Superbom. Najsilnejsi robi stovku za 5.8 sekundy.
 
mínus indicator plus

sa ani   sa ani

necudejem ked posadili do auta styroch prerastenych murarov, do kufra nacpali 400kg cementu, miesacku, lopaty a na strechu poskladane lesenie a material na zateplovanie:-))))))) A do nadrze naftu z Jurki. Sa divim, ze vam ako slachte nepozicali kazdemu Mercedes S klasse a Sprintera na batozinu:-))))))
 
mínus indicator plus

mozno   mozno

im kupili BMWi8. Tam das 170.000 za trojvalec...
 
mínus indicator plus

stale vyraba   stale vyraba

ja som mal motor VW uz vo Felicii. 1.6 MPI bol motor, ktory prezil auto. Kolega v Nemecku ho mal v Golfe a pri 600.000km auto skoncilo, lebo zhrdzavela karoseria, ale motoru nebolo nic. Vo Fabii mam stale 1.4 16v 59kW. Super motor. Nie je to ziaden dravec, ale svoju pracu si urobi a zaroven je velmi usporny a kultivovany. Co ma berie ze na atmosferu dokaze bez problemov zit uz od 1500 otacok a patka mu nerobi ziaden problem. Dalej som mal dve 1.9TDI. Klasicke cerpadlo a potom PD. To boli pracanti. Hlavne ten prvy slapal ako hodinky. Vlastne este stale slape. PD potrebovalo trocha dopingu a potom sa vyrovnalo dvojlitrom. Ako sluzobaky a kolegovia sme mali tiez kopec motorov VW a az na jednu 1.4 16v 74kW, ktoru bolo treba po 60.000 prekruzkovat nepoznam pripad, ze by bol problem s motorom. od 1.8 T, cez 3.6 V6 FSI az po posledne 1.5TSI. Clovek si povie ze asi stastie. Ale pri takom mnozstve aut a kilometrov. Sam cez milion. Nikdy nebol problem s motorom. Teraz mam 2.0TDI s DSG v Golfe a opat ziaden problem. Je to doslova optimalna kombinacia pohonu poskytujuca silu a nizku spotrebu a vysoku kultivovanost. Plus vynikajuci podvozok na tom kombiku. Tak ja ti neviem. Ja tym tvojim rozpravkam neverim. Ja idem na moje osobne skusenosti a skusenosti ludi ktorym verim ze nekecaju.
 
mínus indicator plus

neslo mi tak   neslo mi tak

ani o najlepsie auto ako o to, ze aj ostatni vyrobcovia ponukaju benzinove motorizacie napriek tomu co tvrdil rmrm, alebo mrmr. Takze ano, da sa kupit v benzine. V minulosti bola Cddy dodavka, ktora sa spracovanim a interierom a ponukou najviac priblizovala osobnym autam. Napriklad ponukou 4x4. Dnes uz aj ostani vyrobcovia dotiahli uzitkove auta na osobne, ale Caddy bol prvy. Samozrejme nebol najlacnejsi, ale to je VW. Suhlasim ze FIat, Peugeot a Citroen su specialisti na dodavky. Ved ich asi predavaju najviac. Ale su to take spotrebaky. Proste urobia svoju sluzbu za najmenej penazi. Ale ak si chce clovek dopriat lepsie, je tu Crafter, alebo Sprinter. Jednoducho vyssia trieda. A ako sa hovori, nie som taky bohaty, aby som si mohol dovolit kupovat lacne veci. Rastovi sa Crafter tiez pacil: https://www.youtube.com/watch?...
 
mínus indicator plus

a co je   a co je

zle na dieselovych motoroch. Momentalne su ekologickejsie ako benzinove a aj take zostanu. A klamat nie je pekne...lebo potom je to ako tretorady prispevok:-) VW Caddy ponuka tiez benzinove verzie, dokonca CNG a aj dialnicnu 6tku a medzi uzitkovymi sa asi najviac priblizuje osobnym. Urcite ma benzinovy motor v ponuke aj Peugeot, Citroen, Opel a Renault, ci Mercedes.
 
mínus indicator plus

ach jaj   ach jaj

"pises hluposti ako Blaha" povedal sudruh Blaha:-)))))))))))))))))))))))))))))
 
mínus indicator plus

aj citas po   aj citas po

sebe co pises? neoficialne svojou pracou ( navrh novej 7-cky predstaveny majitelom BMW ) ohrozoval sefdesignera BMW a preto ho upratali do RR. A v RR asi nenasli spolocnu rec, lebo staci pozriet Cullinan a mozno ze to bola len prestupna stanica. Mimochodom dnes pracovat pre BMW je skor minus v zivotopise designera ako plus. A mozno keby si vedel, v Nemecku su cezcasy velmi prisne sledovane. Vykazy prace sa odovzdavaju do socialnej poistovne a ak ma niekto denne viac ako 10 hod v praci, je za to pokuta. Pozri kolko dostanes za PN v Nemecku a kolko u nas. Pozri si rodinne pridavky u nas a v Nemecku. V Nemecku povinny prispevok v lete na dovolenku, v zime na vianoce. Pozri si mzdy v Nemecku a u nas...
 
mínus indicator plus

ako sudca   ako sudca

poslal na smrt frantiskanskeho knaza Bystrika Janika. Vo vykobstruovanom estebackom procese proti frantiskanom ho poslal na nepodmienecnz trest 28 meisacov a knaz neskor zomrel, lebo do vayenia nastupoval s podlomenym zdravim. Harabin vstupil do strany aby mohol robit karieru a sudit aj v takychto vykonstruovanych procesoch.
 
mínus indicator plus

ryfle   ryfle

ale len v Madarsku - slusne kopie, alebo potom origos v Tuzexe:-) Alebo tesilaky z obchodu:-)
 
mínus indicator plus

suhlasim   suhlasim

boli podnikove, statne a druzstevne. Neslo o obhajobu rezimu, len o male pozitivum a ano, nebolo pre vsetkych a so stranickou knizkou si mohol dostat vacsi a krajsi byt a hned, bez legitimacie uz menej a nepriatel rezimu tak akurat celu v Jachymove. Nasi mali najskor druzstevny, kde si musel vlozit do druzstva peniaze a potom dostal otec od podniku podnikovy, ale musel sa zaviazat, ze tam neviem 20 rokov bude pracovat. Samozrejme to nebolo do vlastnictva, lebo po revolucii sa museli tie byty odkupit, ci uz podnikovy, alebo druzstevny. Chcel som len povedat, ze to bola snad jedina pozitivnejsia vec, ze bolo relativne dostupnejsie byvanie, ale vykupene inymi obmedzeniami. Dnes tato forma najomneho byvania je rozsirena v Nemecku, alebo Rakusku. Dokonca mesto Vieden ma svoje najomne byty a v Nemecku je silna regulacia najomneho, dokonca aj pri prenajme vlastneho bytu. Bohuzial vlastne byvanie je vsade vo svete drahe a dokonca vlastnit nehnutelnost este neznamena, ze je clovek za vodou. Napriklad v DC sa plati dan z nehnutelnosti z trhovej ceny a teda ta dan neustale stupa a moze sa stat, ze clovek napriek tomu ze byva vo vlastnom nema na zaplatenie dane. Inak toto chystaju progresivci aj v BA. Dan podla trhovej ceny nehnutelnosti. Len kto to bude katalogizovat. Trh je umelo nafuknuta bublina a riadne deformovana.
 
mínus indicator plus

take hluposti som   take hluposti som

uz davno necital. Zabudli ste vratit cervenu knizku? Toto je demagogia sudruha Blahu s podporou sudruha Fica. Sudruh, za sociku bolo snad dobre len to, ze clovek, ak sa upisal podniku, dostal byt. Nebudem komentovat v akej kvalite, ale dostal. A tym to konci. Vsetko ostatne bolo daleko nedostupnejsie. Na dedine sa stavalo, lebo sa bralo z naseho spolocneho. Ako sa hovorilo, kto nekradol, okradal vlastnu rodinu. Samozrejme stale bolo este vela poctivych ludi, ktori k zivotu nepotrebovali mavat stranickou knizkou. A tie ceny vam vobec nesedia. Rezen date uz za 3,80, 2,25 litra Coly za 0,79 , auto sa da uz od 9.000 euro a niekedy aj lacnejsie a jazdene od 500 euro a podobne topanky od 15 euro. Priemerna mzda bola 3000 KCS a dnes 1100 euro, teda rozdiel asi 3x . Ale vtedy stalo nove auto Skoda 105 od 55.000 KCS a dnes Fabia 9.900 euro, Octavia od 15.000 euro. Mozeme aj dalsie veci, elektroniku, nabytok, dovolenky... To uz nehovorim, ze za nazor sa vyhadzovalo z prace v lepsom pripade, v horsom az Jachymov a na hraniciach strielali ludi ako kralikov. A sudruhovia tak milovali svoj narod, ze ho bez hanby nechali ozarovat Cernobylom, lebo vraj to nebolo nebezpecne. Ved cervena bola taka dobra. A hned odpoviem aj na tvoju reakciu. Ano, my to nemame kapitalizmus, ale nam tu stale panuju zasivaveni komunisti a ich nenazrani potomkovia. Lebo sme boli az moc nezni.
 

1>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME