Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: mirocco2
1 >
mínus indicator plus

niekomu   niekomu

rupli nervy?
 
mínus indicator plus

v com   v com

porusil prispevok kodex diskutujuceho? Je tu este niekto cestny chlap a napise dovod. Alebo su vsetci ako Kalinak? Kde to zijeme?
 
mínus indicator plus

ak sa tvoja manzelka   ak sa tvoja manzelka

vola Svetlana, alebo Margita, vianoce by mohli byt pekne... Ale mozno bude na predaj lacny a zachovaly Veyron v kavovej farbe BA 202.., ked vsetko dobre dopadne...Nikdy neparkoval na normalnom parkovacom mieste, iba na sirokom, invalidnom.
 
mínus indicator plus

tvoja otazka je dost   tvoja otazka je dost

zmetocna a naozaj nechapem, na co sa pytas. Ak sa pytas, preco je Mustang najpredavanejsie sportove auto v Nemecku, tak to je dost jednoduche: zacal sa oficialne predavat aj v Europe za nejakych 43.000euro nekupis ziadny iny osemvalcovy motor - je to patina ceny Audi R8, alebo Lamba s desatvalcom. Mimochodom priemerna cena noveho auta v Nemecku je cca 28.000 euro, co nie je vobec velky rozdiel. zrejme ide uz o odrastenych chlapcov, ktori si mohli konecne splnit svoj sen - vlastnit Ford Mustang - teda generacia ludi, ktorym Ford Mustang nieco hovori, lebo mladej generacii asi nehovori nic. Teda je to hlavne o cene. Nic viac za tym nehladaj. Je to ukazkovy priklad, kde sa zakaznik priklonil k autu, kde je najlepsi pomer vykon cena v kategorii sportovych aut. The Mustang has a huge price advantage over what is otherwise the best-selling sports car in Germany, the 911. That starts at €96,000 in Germany, or roughly $110,000, for a base model with no options. "It is still very well priced against the competition," Craig von Essen, a Ford spokesman, said of the Mustang. There are few cars available in Germany that offer the Mustang's performance capabilities at a similar price. Ford engineers used the 911 and the Audi S5 as "benchmark" cars when working on the new Mustang's handling. Both Porsche and Audi are part of the Volkswagen (VLKAF) Group. Podobne je preto najpredavanejsie auto nizsej strednej Golf a podobne z toho tazi aj Octavia, ale aj taky Nissan Qashqai, ktory sa umiestnuje pravidelne vysoko. Novy motor Porsche je 3.0L flat six The new-generation 3.0-litre twin-turbo flat-six pumps out 414bhp and 500Nm of torque from as low as 1,700rpm all the way to 5,000rpm. This is 20bhp and 60Nm more than before, and in a car that only weighs 30kg more than its predecessor it has a massive effect. Novy motor Ferrari 488GTB je 3,9 V8 Motory AMG "45" M133 2.0 L Inline-4 Turbo "63" M157 5.5 L V8 Bi-Turbo "65" M275 6.0 L V12 Bi-Turbo M178 4.0 L V8 Bi-Turbo Ano, su to mensie motory objemom ako boli, ale urcite nie vykonom. A ten poklas objemu je zanedbatelny. Takze je to naozaj o zakaznikovi co si vyberie. Mustang sa vzdy predaval s viacerymi motormi a bolo uz aj tak zle ze zakladne stvorvalce mali nieco vyse 100 koni podla normy SAE, nie DIN. Preto mohol mustang prezit. Ak by som si vyberal Mustanga, tak tiez len s osemvalcom, lebo Mustang musi byt s osemvalcom. Ale je vasina ludi, ktorym staci ze je to Mustang a neriesia ci sest, osem, alebo preplnovane 4. Raz som pocul nejaka Skodovka - bol jeho najdolezitejsi argument:-)
 
mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
mínus indicator plus

a kolko   a kolko

si si uz tych GT3 RS kupil ked ich vyrabaju pre teba? Este raz. Je dobre, ze zakaznik si moze stale vybrat medzi manualom a automatom, medzi velkou atmosferou a preplnanym zakladnym motorom, ktory ale uz nie je to lenive, co tam bolo. Spominam si ked som mal moznost soferovat novy Pontiac Firebird so setvalcom 3.4L a stvorstupnovym automatom. Bola to katastrofa. Lenivy motor a zaspaty automat. To bola naozaj ta najhorsia mozna kombinacia. jedine co bolo na tom aute sportove bola cervena farba a pekny design. Zbytok katastrofa. Dnes Pontiac uz neexistuje a zostalo len Camaro. Ale to je uz uplne ine auto ako byvalo... Pre koho sa vyraba Nissan GT-R? Je to asi jedine japonske auto co dokaze konkurovat Porsche. pre prostrednika: nepochopil si. Ja pisem, ze je dobre, aby si mohol kazdy vybrat- teda mat na vyber. Neznizujem sa k tomu, aby som nejaku skupinu zakaznikov oznacoval za menejcennych, lebo si vyberu, co si vyberu. Mustang nie je Fiesta... Halusky si kupujem tam, kde mi chutia - teda kde su naozaj zo zemiakoveho cesta, brynde a slaniny. Nastastie si este mozes take vybrat napriklad u Hlinu. Kto chce sojove, nech si kupi sojove, kto synteticke, nech si kupi synteticke. To je pointa. Ale ma. DSG prevodovky sa stali beznou vecou, tak ako preplnanie pri lacnych autach, ci posledne ventily chladene sodikom v litrovom trojvalci. Ked bude vodikove auto za 15.000 bez dotacie, bude to pokrok...
 
mínus indicator plus

nezabudaj   nezabudaj

ze EU je jedna vec a co si zvolia slovenski volici druha vec. Takze za tym, co si vymenoval ze nemame a nefunguje nehladaj EU, ale zlocinecku organizaciu SMER a ich volicov . Napriklad na Malte, Sardinii, ci Cypre dokazali z eurofondov opravit infrastrukturu, u nas nie. Aspon z toho, co som videl.
 
mínus indicator plus

ked nic ine   ked nic ine

tak aspon pre studentov je to velmi dobra prax, kde sa naucia vsetko, co budu neskor potrebovat. Naberu nove skusenosti, kontakty. To ti teoria na prednaskach a skripta nedaju. Ked si chcu svoj produkt vyrobit, musia postupovat presne akom v praxi. Tena najskor vyvoj, finalna konstrukcia v Catii, dokumentacia, technologia vyroby, zabezpecenie vyroby, ekonomicka kalkulacia a nakoniec finalny produkt, jeho prezentacia, ziskavanie sponzorov...zaroven dobra reklama pre univerzitu. Takze ti studenti su okamzite pouzitelni v praxi. Mal som kolegov na technike, ktori skoncili s cervenym diplomom, ale pre prax boli nepouzitelni:-(
 
mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
mínus indicator plus

zrejme si v zivote   zrejme si v zivote

nepocul Wartburg. Ani by som sa nedivil, keby si napisal ze bozsky zvuk atmosfery:-) Tu je zvuk motora na volnovbeh aj vo vysokych otackach. Akceleracia na 200 a maximalka tachometrovych 227km/h ( downhill ). Nikde ani stopa po Wartburgu. To je od naozaj excelentneho motoristickeho novinara. Dokonca aj zastanca klasickych atmosfer Filip Garaj z Motoringu uznal, ze tomu motoru nie je naozaj co vytknut a ide ticho a bez vibracii. http://www.autoforum.cz/prvni-... http://www.autoforum.cz/prvni-... Este raz. Nechapem, preco si tak strasne nechapavy. Zrejme ohucany z atmosfery:-) Ja ten motor obhajujem po technickej stranke. Ten litrovy trojvalec je zaklad, nie top motorizacia. Uz to pochop. Zatial vsetci testujuci sa vyjadrovali k tomu motoru s respektom. bodaj by nie, ked v porovnani s atmosferickym dvojlitrom od Mazdy prepoziciava autu rovnaku dynamiku a naviac jeho pruznost je uplne iny level. pre Ben_Dover Ben vazim si ta. mavali sme zaujimave debaty. Ale zopakujem este raz to iste co pre Potkancoka. Je to zakladny motor a okrem toho su v ponuke aj dalsie motory. Je tam 1.4TSI, zadychana 1.6TDI, ale aj 2.0TDI. Takze ak planujes caste vyuzivanie plnej nosnosti auta, mas na vyber. Ale myslim si, ze aj tento motor by to zvladol. nebol by to trhac asfaltu, ale dal by to bez problemov. Nakoniec chodilo sa stovkami, stopatkami do juhoslavie a bez problemov. Dokonca vychodni nemci brazdili dialnice na Trabantoch bez kobercekov:-) Ten motor testovali aj inde ako v Cechach. Pozrel som si testy napriklad v UK, alebo v Nemecku a vsade vyzdvihovali ticho a ziadne vibracie. Je to chranene elektronikov, aby si ten motor nedostal tam, kde nema. Isto, ked chces, dostanes aj tento motor na kolena ako kazdy iny. ''Konstruktery maju nazory plebsu v pazi. Im ide o splnenie noriem.'' Protestujem. Prave sme mali rano ohnivu debatu na tuto temu. Nepoznam konstruktera ( podotykam konstruktera ), ktory by mal nazory plebsu v pazi. My tu mame dokonca standardy, ktore by sa mali dodrziavat, aby bola konstrukcia dobra. Aj ten litrovy motor moze byt super, pokial je niekto za to ochotny zaplatit. Bohuzial dnes sefuju rozni rychlokvasni manageri a to je ta katastrofa. Nie normy EU. Je uplne jedno, aku prestiznu skolu ma ten manager vystudovanu. Pokial nerozumie comu sefuje, nema sancu. Ti manageri vidia len zisk a tlacia vsetkych pod sebov do strasnych veci. A je jedno, ci japonska, alebo europska firma. A potom to dopadne tak, ze kdesi sa mu podari esetrit par eur, ale na reklamaciach utekaju miliony. Konstrukter ma snahu dat svojemu projektu vzdy to najlepsie - ved je to ako jeho dieta. Boli casy, ked bol clovek hrdy na svoje diela. Dnes je odpoved na otazku ci dobre alebo lacno jednoznacne lacno. A len ti najlepsi dokazu sklbit to lacno aj s kvalitou. Dalsia vec su dodavatelia. konstrukcne moze byt vsetko ok, ale ked dodavatela zatlacia cenovo do stavu, ze nepouzije spravnu technologiu, katastrofa je hotova. VW v poslednom case toho uz narozpravalo. Elektromobily, teraz toto. Bral by som to ako postraumaticky sok:-) Nevedia kade. BMW aj Mercedes sa vyjadrili, ze diesel ma buducnost. mercedes investoval 2,5 miliardy euro do noveho dieseloveho dvojlitra. Ten nema problem splnit euro6 a zaroven je dostatocne dynamicky a usporny. BMW pokracije tiez, Audi to iste. Takze tie vyjadrenia ber ako PR. Dieslov sa nezda ani Honda ( potom by nemala poriadny motor v EU ) a ani Mazda a dalsi vyrobcovia.
 
mínus indicator plus

nemam info z MB   nemam info z MB

ale pokial bude platit to iste ako pre dvojicky Rapid/Toledo vyrabane na rovnakej linke v MB, mali by sa teda dvojicky Ateca/Yeti lisit len prednym a zadnym naraznikom, prednymi a zadnymi svetlami, maskou a kapotou. Zbytok karoserie by mal byt ten isty. Dufam len, ze Yeti dostane krajsiu pristrojovku v style Octavia/Superb. Ateca a Yeti budu o triedu mensie od Tiguana a Kodiaq bude na predlzenej platforme Tiguana, teda skoro tak velky ako prva generacia Tuaregu. To vyjadrenie som vcera videl a s najvacsou pravdepodobnostou s nim treba suhlasit. Skusobne muly su uplne bezne na testovanie motorov, prevodoviek a naprav v realnom aute pokial este nie je postaveny prototyp. Uz som pisal, ze napriklad Porsche Cayenne testovalo techniku ukrytu v Mercedese M a technika Mercedesu SLS sa testovala v Dodge Viper.
 
mínus indicator plus

tu hlavne neplati rovnost   tu hlavne neplati rovnost

Kolko policia yvsetruje zverejnenie bankovych vypisov Matovicovej manzelky a ako rychlo zareagovala v pripade Kalinaka, Pociatka a Kocnera. Dokonca premier ma plne gate, ci sa nepozerali aj na jeho vypisy. Doslova panika. Uz sa tak zamotavaju do svojich klamstiev, ze nevedia kade kam. Tato vlada ani ziaden rozumny zakon nepredlozi. Oni potrebuju len kradnut. teraz, ked ma koalicia 4 clenov, bude to velmi tazke. SMEr si zvykol na svoje vysoke vynosy z investovania v politike. teraz pribudol nenazrany koalicny partner SNS a Zrado Prochazka a Bela Luhar si daju za svoje sluzby urcite dobre zaplatit. Tu pomoze uz iba jedno. Vyhnat tu chamrad ( rozumej standardne strany podla Meciarovho privatizera Danka ) z parlamentu a uradu vlady. Cim skor, tym mensie skody pre Slovensko! Ked ide o zakony pisane na rozkradanie republiky, ide to aj v zrychlenom legislativnom konani:-)
 
mínus indicator plus

ten dovod neodvolat   ten dovod neodvolat

Kalinaka je ten isty ako bol dovod vstupit do vlady...Money talks.
 
mínus indicator plus

a mozno uz coskoro!   a mozno uz coskoro!

Verim, ze len doladovali posledne detaily elektronickej aukcie nakupu novych sluzobnych vozidiel pre sudruha premiera jeho neodvolatelneho ministra vnutra. Dobove sfarbenie isto potesi komunisticku dusu sudruha precedu:-) http://www.legendy.cz/underwoo...
 
mínus indicator plus

nie som zastanca   nie som zastanca

malych motorov ale znova sa musim toho motora zastat. Aky problem ma ten motor? Zatial, co ho testovali som pocul na ten motor iba samu chvalu. Tichy, bez vybracii, nezvycajne pruzny a dynamicky...co nakoniec ukazali aj merania v Golfe a v Leone ST, ale aj zatial len fabricke hodnoty pre Octaviu, alebo priamo namerane hodnoty na autoforum.cz http://www.autoforum.cz/prvni-... Samozrejme je to zakladna motorizacia a opticky sa do Ateci akosi nehodi, to suhlasim, ale s hrdostou zvlada vsetky poziadavky na motor. Ale rad by som pocul, co teda tomu motoru okerm jedneho valca chyba? Rad sa necham poucit a mozno si z tvojej rady zoberu ponaucenie aj konstrukteri motora.
 
mínus indicator plus

od buduceho tyzdna   od buduceho tyzdna

vraj Kalinakovi meni ministerstvo vnutra vozidlo. Podobne by vraj mali dostat aj dalsi clenovia vlady. Premier vraj dostane verziu lux s calunenou sedackou vzadu... http://flickrhivemind.net/blac...
 
mínus indicator plus

tie motory   tie motory

sa tam montuju od roku 2012, kedy bola predstavena 6. generacia, teda aj pred faceliftom. nepovedal by som, ze toto je zly zvuk motora... https://www.youtube.com/watch?... Atmo 4,2 alebo 4.7 mala 5. generacia vyrabana od roku 2003 do roku 2012...
 
mínus indicator plus

a do medii   a do medii

tvrdi ze investoval do akci Disneylandu a Universal Studios v Hollywoode. To znie tak doverihodne ako ked Fico povie ze nema ucty na Belize. Ale mozno by z toho mohol byt celkom dobry scenar a nakoniec by v base mohol dostavat aj tantiemy za film: Robil som ministrova vnutra zlodejovi z Topolcian.
 
mínus indicator plus

ten zlodej z Topolcian   ten zlodej z Topolcian

sa uz nezastavi asi pred nicim. To co vyslo z jeho klamarskej zvazackej pa pu le dnes na TA3 uz nema obdobu. Sudruh pobirmovany nema problem zverejnovat listiny z danoveho uradu a vypisy z banky Matovicovej manzelky, ale ked niekto zverejni podvody jeho ministrov tak uz krici. On potrebuje surne zmenit vzduch. Ten slobodny za ten vazensky s celou organizovanou zlocineckou skupinou zo Sumracnej. Sudruh Fico, pisem to este raz. Ked chytili utekajuceho Caucesca, nikto mu uz nekontroloval ucet...Nebolo treba. Tak ne se rte slovensky lud. Radsej sa zbalte a chodte tam, kde su slovenski zlocinci - do Belize. Este mozete.
 
mínus indicator plus

potkancok   potkancok

o akom bozskom zvuku to hovoris. Ved to auto sa ponuka s dvoma preplnanymi benzinovymi motormi a jednym preplnanym naftovym motorom. Alebo zeby tvoj sen uz boli len preplnane benziny a diesle. Powertrains and Performance Powering the 2016 Maserati Quattroporte S is a twin-turbocharged 3.0-liter V6 that produces 404 horsepower and 406 pound-feet of torque. An eight-speed automatic transmission sends power to the rear wheels. Engine specs for the S Q4 are identical, but power is sent to all four wheels. Maserati estimates the Quattroporte S will reach 60 mph in 5.0 seconds and the S Q4 will do it in 4.8 seconds. The Quattroporte GTS receives a 3.8-liter twin-turbo V8 that's good for 523 hp and 524 lb-ft of torque and is only offered with rear-wheel drive. Maserati claims a 0-60 time of 4.6 seconds. Takze 488GTB je shit, lebo turbomotor a tu pri Masearti pravdepodobne ten isty motor vydava bozsky zvuk atmosfery o ktorom snivas. Nuz nezda sa ti to divne - take detske klamanie...a auto si zrejme ani nepocul, ale vies, ze ma bozsky zvuk...Sorry Na rozdiel od Maserati Aston ponuka naozaj atmosfericke benzinove motory: AM29 V12 Engine Rapide S is the most powerful four-door Aston Martin ever produced. We combined breakthrough technology with our advanced engineering to create a new generation of engine - the 6.0 litre AM29 V12. The most advanced engine in our history. Technology from the race track delivers unprecedented performance figures; a top speed of 203 mph, a 0-60 mph time of just 4.2 secs and 552 bhp of power, a staggering 18% increase on the first generation Rapide.
 

1 >

Najčítanejšie na SME