Sobota, 16. január, 2021 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: Eagle145
1 >
mínus indicator plus

 

ibaže "screen to body ratio" sa nerovná povrch telefónu... ...tram-ta-dá
 
mínus indicator plus

koľaje v centre   koľaje v centre

sú najväčším nešťastím jeho rekonštrukcie, obrovské množstvo neužitočne využitej plochy. Zachovať historický ráz? Prečo? Električka bola v centre niekoľko desatročí, pred tým stáročia nebola, tak prečo by mala tvoriť historický ráz mesta? Stačilo by nechať niekde napríklad 50m úsek a postaviť tam nejaký historický vozeň (vozne) ako pripomeniku tohto obdobia. Lenin bol tiež odstránený aj keď tvoril časť histórie mesta. Plocha by sa dala využiť oveľa efektívnejšie - napríklad zmena "stoky" na ozajstný potôčik so zeleňou a lavičkami. Zbavme sa už konečne šusterovín - megalomanských budovateľských nezmyslov a vráťme mestu rácio.
 
mínus indicator plus

je to tam napísané   je to tam napísané

...by mal po dokončení ďalších úsekov odľahčiť dopravu...
 
mínus indicator plus

prečo stále dookola?   prečo stále dookola?

lebo sa blížia voľby, s ich čoraz bližším termínom bude o takýchto mega úspechoch našej vlády stále viac informácií.... aj tak neviem prečo stavajú to čo už je dávno hotové od roku 2010
 
mínus indicator plus

Kiska a jeho prínos sa preceňuje,   Kiska a jeho prínos sa preceňuje,

ako prezident dobre fungoval ako brzda mocenským a zlodejským chúťkam Smeru and Co. Ale je rozdiel brzdiť a tvoriť. Zatiaľ nič do pilitiky nové nepriniesol a ani to od neho neočakávam. Nie je typom tvorcu a ťahúňa. Predpokladám že ľudia budú z jeho politiky sklamaní, očakávajú viac než aké má reálne schopnosti.
 
mínus indicator plus

iný pohľad   iný pohľad

mne napadol iný (podobný) scenár už dávnejšie: že Fico kandiduje preto, aby neskorším odstúpením z kandidatúry dosiahol svoj cieľ - dosadiť tam človeka ktorého potrebuje tam mať Neverím že Fico chce skončiť na US, je to mocibažný človek, upratať sa do ústranie nechystá, možno o ďalších 9 rokov.... na dôchodok... Takže teraz blahosklonne odstúpi a bude za to požadovať svojho človeka na US. Ale rôznych scenárov upečených v zákulisí je určite viac...
 
mínus indicator plus

pravda   pravda

včera som prechádzal cez prechod na odbočke k Hypertescu, svetlo nad prechodom nesvieti, bolo mokro a tma tak som si poriadne rozmyslel kedy vkročím na vozovku... ľudia so sníženou schopnosťou rozlíšiť vlastné ohrozenie sa pustia hlava-nehlava hocikde....
 
mínus indicator plus

kto nebol v Tatrách aj uverí   kto nebol v Tatrách aj uverí

1. rýchlostný problém je trať - kopec spomalených úsekov na 10 km/h takže aj mravce popri zubačke idú rýchlejšie 2. operatívne riadenie tohto pár kilometrového úseku je nulové. Poslednú sobotu bolo pekne, rýchlik z Košíc zmeškal a tak sa natrieskali na jeden spoj všetci aj z rýchlika od BA. Zubačka plná po strechu (asi 30 ľudí sa ani nevošlo) a vedľa stojí ďalšia prázdna... síce pojazdná (ale že vraj už nie je sezóna) Však načo by sa staral národný dopravca o pohodlie cestujúcich, zaplatil si už tak drž hubu.
 
mínus indicator plus

 

v Anglicku 2km úsek kompletne zrekonštruujú za jeden víkend. V piatok večer odstavia a v pondelok ráno fičia vlaky po novej koľaji. Včera som išiel okolo poobede, 4 roboši sa poflakovali na stavbe, dnes ráno nikde nikto, a že prečo to tak dlho trvá... a cestujúci hromžia lebo vlaky meškajú
 
mínus indicator plus

a smerovky   a smerovky

pre väčšinu sú asi len na parádu, lebo ich nepoužívajú vôbec alebo najprv dupne na brzdu a až potom dá smerovku neviem čo v autoškolách učia, ale smerovky sú na to aby som ukázal zámer o zmene smeru jazdy tým predo mnou, za mnou a aj na chodníku...
 
mínus indicator plus

aká pocta pre nás   aká pocta pre nás

keď sa jeden slovencký eštebák, podvodník a klamár bašujúci v Čechách stretne oficiálne so šašom iného slovenského podvodníka a klamára bašujúceho na Slovensku
 
mínus indicator plus

pobavilo.... ale....   pobavilo.... ale....

Používa účelovo nevhodný jazyk - vety sú síce obsahovo správne, ale nevhodne podané Umenie vhodne zvolenej slovnej zásoby pre konkrétne účely komunikácie mu zjavne chýba Je to ako keby deťom v škôlke vysvetľoval potrebu umývania rúk mikrobiologickou prednáškou z vysokej školy...
 
mínus indicator plus

norma - alibizmus, amaterizmus   norma - alibizmus, amaterizmus

Zasa niekto predvádza amaterizmus a alibizmus odkazujúc sa na normy. Dôležité z hľadiska pravádzky svetelnej signalizácie (semaforu) je umistnenie svetiel, stlp nikoho nezaujíma. Samozrejme že svetlo musí byť od okraja vozovky v normovanej vzdialenosti kvôli zabezpečenie jeho viditeľnosti, ale nikto nehovorí že aj stlp (nosič) musí byť v tej vzdialenosti ukotvený v zemi. Je to len pohodlnosť projektantov používať štandardné nosiče ktoré v tomto prípade nie sú vhodné. Mohli použiť netypizovaný nosič s výložníkmi, čím by zachovali umiestnenie svetiel v predpísanej vzdialenosti a zároveň nebránili chodcom v plynulom prechádzaní daným miestom. Mierne by to navýšilo cenu za nosič, ale pohodlie chodcov by bolo nezrovnateľné.
 
mínus indicator plus

Poliaci majú zvláštny výklad pravidiel   Poliaci majú zvláštny výklad pravidiel

aj poľský vodič kamiónu čo vbehol pred Pendolino v Studénke sa obhajoval, že červená nič neznamená, že až keď sú dole závory tak nemôže vchádzať na priecestie. Zaujímalo by ma ako je to reálne v Poľsku s priecestiami a pravidlami na nich.
 
mínus indicator plus

 

na základe čoho tvrdia že to odbremení Košice? podľa skúseností s tranzitom v Košiciach je hlavná záťaž od Prešova smerom na Miskolc, takže sa len presunie záťaž z Prešovskej na Košickú Novú Ves. Križovatky Palackého a most VSS zostanú rovnako preťažené. Nechápem prečo sa nestavia rovno aj tá spomínaná R2, až táto časť reálne odbremení Košice od tranzitu.
 
mínus indicator plus

dá sa aj inak   dá sa aj inak

napríklad v UK rekonštruujú trate zásadne cez víkend a po etepách. V piatok poobede odstavia trať na jednom úseku, celú je cez víkend prerobia a v pondelok fičia súpravy po novej trati. Cez pracovné dni si robia prípravu na ďalší úsek. Samozrejme precuje sa nonstop 24h počas víkendu. Treba chcieť a treba vedieť.
 
mínus indicator plus

súhlasím   súhlasím

tiež som bral Yetiho, jedného z posledných zo skladu pred nábehom Karoqu, bezpohlavný nezaujímavý design aj keď s modernejšími technológiami...
 
mínus indicator plus

to snáď nie   to snáď nie

páchanie nezákonností a nemorálností máme nechať tak? to je zlý vtip, to môže napísať snáď iba niekto kto tie nemorálnosti pácha morálny relativizmus je základ pre možný nástup komunizmu, fašizmu a inej diktatúry gratulujem k názoru
 
mínus indicator plus

ak to urobia   ak to urobia

tak dlho nezostane v pôvodnom stave, slovač ak si neodnesia tak aspoň poškodí
25.09.2017 11:54 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

samozrejme   samozrejme

v Slovenskom raji, Sme nemá základnú funkcionalitu ako je oprava príspevku
 

1 >

Najčítanejšie na SME