Štvrtok, 4. jún, 2020 | Meniny má LenkaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: Rastislav Chvala - auto.sme.sk
1 >
mínus indicator plus

hallo   hallo

je tam napisane, ze to je jedine audi co ma vysuvatelne kridlo? dizajnom vycnieva z radu audi lebo ma iny styl ...ale nikde nie je napisane ze jedine audi s kridlom...
 
mínus indicator plus

som si nevsimol   som si nevsimol

ze je prepnuta gopro do ineho rezimu a neberie "spot" meranie expozicie...to som zistil az po prvom dni rely...aj som vahal ci to dat von, lebo ako kameramana ma nevie nic viac nastvat ako prepal, druhy den uz bol ok ale ruzin sa uz nesiel :-)
28.08.2015 9:45 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

VDAKA!   VDAKA!

vsetkym co tu pisete, vdaka za priazen...aj boli velke plany..ze nieco na rozlucku...lebo si pamatam tie casy pred cca 11 rokmi ako sme vymyslali prvu fotogaleriu..v tych pociatkoch a mnohe roky potom bolo auto.sme.sk moja srdcovka ....ale velke rozluckove video sa nekona lebo na prestup mam tyzden...cize nejako sa nedalo vymyslat a vlastne mozno je to dobre :-)....objavim sa urcite, zacneme skromne a verim ze okolo 7.9. budeme von na webe s projektiom garaz.tv este raz dakujem za priazen cele tie roky...velka vdaka vsetkym co s aochotne pozerali na nase videa a vlastne koncept do buducna je video.... Rasto
26.08.2015 6:45 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

len tak na okraj   len tak na okraj

chvala hybridom fandi - a velmi a vzdy sa snazi povedat, kde su dobre....a kde nie...myslim, ze vela materialmi som to dokazal..
20.08.2015 20:49 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

da sa to sledovat   da sa to sledovat

na wrc.com ale idealne ja mam stiahnutu apku rally4now ( inak autorom aplikacie su Slovaci) mam ju v mobile a popri praci sledujem casy... videa asi najlepsie na www.wrc.com
 
mínus indicator plus

pises mi z duse   pises mi z duse

ja som ho mal 3 roky ...take auto nebude uz asi....lebo aj Honda Type R je super je rýchla ...ale nie tak mechanická a tak surová ako Megane... ad video...no vsetko bude inak...casom :-)
 
mínus indicator plus

nebolo   nebolo

musime vymenit packu, lebo pocas brzdenia alebo podradenia sa to zacalo spustat a robi to riadne nervy :-)
 
mínus indicator plus

neviem   neviem

prave sa snazim vzdy tomu nejako zabranit..teda prosim skuste toto pozriet ci to robi aj tam https://www.youtube.com/watch?...
 
mínus indicator plus

ja len tak   ja len tak

ze video prave ukazuje ako system reaguje - teda oneskorene je to presne len na vyjazd do kopca a poznamka tam je ze to nie je subaru. prave som chcel ukazat a poukazat na to , ze je to lahky typ stvorkolky - :_)
 
mínus indicator plus

Inak dobry napad   Inak dobry napad

takto kupit - skuter je neskutocna vec..
 
mínus indicator plus

uz mame nejake   uz mame nejake

poznatky a vzniklo to vtedy, ked sme v tom istom case testovali dve auta na dnymickej platni...zatial si tvorime databazu...ved ako je zname nie je ESP ako ESP jedno je 5.1 a druhe 12.1. verzia:-)
 
mínus indicator plus

no bolo to   no bolo to

14,5 :-))))) aj ked treba priznat, ze som to trochu tlacil
 
mínus indicator plus

zalezi od toho akou silou ??   zalezi od toho akou silou ??

ak "vsí silou" tak poskriabe....ked sme to tocili, tak po hode kamenom odznelo: "to bylo málo" :-) pekný den
 
mínus indicator plus

bral som ich oficialny   bral som ich oficialny

tech udaj z tabulky, ktoru sme dostali na prezentacii a navyse je tam poznamka "with full tanks". Urcite je to bez vodica ale rozdiel je viac nez 75 kg. Ono hmotnosti maju vzdy velky rozptyl technicky preukaz vs jeden a niekdy aj druhy udaj vyrobcu....
 
mínus indicator plus

pardon som zabudol   pardon som zabudol

klasika hydromenic
 
mínus indicator plus

aj to je pravda   aj to je pravda

cudzim sa tam tazko orientuje..
 
mínus indicator plus

ten salamander   ten salamander

som obdivoval ale najviac ma dostal 160 MTX Z Metalexu..:-) JZD Slusovice
 
mínus indicator plus

uplne normalne   uplne normalne

lebo ak citim, ze mi niekto tlaci na chrbat a viem, ze nemozem kvoli "problemu" na palube zrychlit, tak sa v pohode odstupim.. k testu alebo poznatkom - snazime sa v testoch neprepisovat katalogy a priniest realitu aka je, alebo ziskane poznatky...ako prvi v SR spomedzi redakcii sme zakupili telemetriu na presne meranie zrychleni , dynamiky jazdy a podobne...opat pre ziskanie co najrealnejsieho obrazu...to nam v mnohom otvorilo oci... k vyskovemu rozdielu: kratka cesta viedla cez styri horske priechody, kym rychla len cez sturec, okrem vyskoveho rozdielu bodov A a B treba zobrat do uvahy (ak sa uz mame bavit o vyske a jej vztahu k spotrebe) aj to, kolko auto cestou nastupa a ake prevysenia (kopce musi zdolat) a to bolo jednoznacne viac na kratkej trase ....
 
mínus indicator plus

s tym cislom je to uz   s tym cislom je to uz

vysvetlene, samozrejme som nemyslel rychlu jazdu - sam mam dieta, ktore tazko znasa jazdenie a zvracia. navyse k starkej jazdime cez sturec, cize to musi byt jazda ako v perinke, akurat ak mam pocit ze sa za mnou chytaju auta - vybehnem na parking vedla :-)
 
mínus indicator plus

opravene   opravene

dakujeme za upozornenie, v tabulke to bolo spravne, celkove spotrebovane palivo. V texte bol len preklep zo zvyku l/ 100 km.
 

1 >

Najčítanejšie na SME