Pondelok, 25. január, 2021 | Meniny má GejzaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: antijet
1 >
mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
mínus indicator plus

Neodrádza počasie,   Neodrádza počasie,

odrádza a rozhoduje NEZMYSELNOSŤ krajských "samospráv" "SAMOSPRÁVNYCH KRAJOV" a ich volených potentátov! Ak sa tam už hrabú, nech sa tam zvolia sami, osobne toto divadlo nehrám a cestujem dokonca mimo KRAJ (zákon č. 221/1996 Z. z.)
 
mínus indicator plus

 

možnbo protestoval proti brutálnej "architektúre" žilinského biskupstva...
 
mínus indicator plus

 

ak by sa mal uspokojiť každý, kto ako Vy jačí "nech štát/vláda zabezpečí", museli by ste platiť dane 500-percentné!
 
mínus indicator plus

 

prezentovaným postupom pána Š. skôr neostane ani len kupola...
 
mínus indicator plus

 

nebuďte smiešny, ako sa píše, ledva sa rozbehla výstavba, takže dane platia za akurát za ornú pôdu, že... Takto z halierových položiek ťažko vybuduje infraštruktúru obec Chorv. Grob; mesto Bratislava či iné mestá, kde majú trvalé bydliská, ju už vonkoncom stavať nebude. Takže za vlastné, alebo pýtať od "developera" alebo realitných maklérov!!!
 
mínus indicator plus

 

iba čo poškodili časť hodnotnej budovy banskobystrickej hlavnej stanice!
 
mínus indicator plus

 

áno? nech si cesty ale zaplatia bývaniachtiví, ciest v jestvujúcich územiach súcich na opravu je viac ako dosť!!!
 
mínus indicator plus

 

V tom prípade by nechali "aspoň" "odo dňa vyhlásenia", nie?
 
mínus indicator plus

 

hovorkyňa železníc by mohla vedieť, že "vlaky do grafikonu" sa nebudú pridávať žiadne; práve v ňom dokonca vyhodili údaj o BID na tratiach 120 a 130 "odo dňa vyhlásenia", ako napísali ešte do Konečného návrhu - v definitívnej verzii do decembra 2014 budú vlaky premávať v rámci BID len v úseku Bratislava - Bratislava-Rača a Bratislava - Bratislava-Vajnory... 120: http://www.slovakrail.sk/filea... 130: http://www.slovakrail.sk/filea...
 
mínus indicator plus

 

až na to, že väčšina kapacitných smerov z východu (trate od Trnavy a Galanty) možno viesť/ukončiť na Hlavnej stanici ALEBO na Novom Meste - Petržalke; cez všetky stanice môžu ísť len vlaky od Kútov - malaciek (zo Záhoria)...
 
mínus indicator plus

 

vláda SR schválila použitie reálnych prostriedkov z Bruselu, takže s nimi už konať treba. Je len Vašim omylom, že toto schválenie spájate s nadchádzajúcimi voľbami - pritom však subjekty štát a "VUC" nesúvisia nijako!
 
mínus indicator plus

 

prestupy z Východu smer Záhorie sú skôr výnimočné; skôr sa prestupuje na diaľkové vlaky idúce CEZ Záhorie smer Viedeň alebo CZ/DE; možno by bolo zaujímavé využitie vlaku vo vnútromestskej relácii (Devínska N. ves), tam však odrádza odľahlosť žel. stanice a katatsrofálne spojenie MHD nielen cez voľné dni...
 
mínus indicator plus

 

terajšie schválenie finanncií nemá nič spoločné so žu(m)pou, ich platnými či nádejnými žu(m)panmi, a dokonca ani s Filiálkou. Štát sa tento projekt financovať nechystá, práve naopak, stopol to.
 
mínus indicator plus

 

to je ale frekvencia častejšia než dnes, pričom už o súčasnom stave tvrdia, že je neúnosný vzhľadom na kapacitu stanice a aj tratí v BA-uzle. Ale čo, hlavne že šotoš skáče teraz ako opica!
 
mínus indicator plus

 

vlaky do/z Bratislavy-Petržalky zrušili k 1. máju 2011, keď šéfovala Radička, Fígeľ, Kubáček,CSc. a Kravec...
 
mínus indicator plus

 

bude zaujímavé zistiť, či a kedy vôbec náklady na úpravy nákladiska budú pokryté z tržieb za prepravu...
 

1 >

Najčítanejšie na SME