Utorok, 10. december, 2019 | Meniny má Radúz

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: kohut1
1 >
mínus indicator plus

 

fuuuha tak to teraz ty si dal tak trosku stredovek :) podla viacerych studii sa dnesne mobily uz zdaleka nepouzivaju najma na telefonovanie a uz vobec nie na sms. Zalezit co das do akeho balika ale kazdopadne hlavne sa pouzivaju na "textovanie" (ale nie cez sms), emaily, FB, fotenie, online shopping, youtube, online banking, internet (ako taky) a pod. Telofonovanie je vacsinou az za tymito funkciami a sms niekde v stredoveku :)
 
mínus indicator plus

 

tak ono to nebolo myslene ze pre sportovcov aby vyuzivali jeho funkcie (ktore nema) ale aby ho mali pre pripad potreby - ano napr. ked idem na preteky (XC maratony) tak mam vzdy dilemu brat mobil alebo nie alebo ked idem behat do lesa na lahko (pod 2 hod) a neberiem ziaden ruksak tak mobil nikdy neberiem ale najma skoro rano alebo neskoro vecer mam niekedy kusok blby pocit - v oboch pripadoch by bola takato vecicka perfektna. na "sportove" funckie su tu pravdaze hodinky. problem je ze pre mnozstvo ludi je pri sportovani najdolezitejsi fotak (sak musis sa pochvalit na FB) a to nic ine ako smartphone alebo akcna kamera nenahradi.
 
mínus indicator plus

 

Jaj tu sa zasa vzala skupinka expertov. Najst si odborne vysledky merani tuhosti tej vidly LEFTY (z laboratorii) sa da na internete za par minut - napr. v kategorii do 110 mm patria dlhodobo k najtuhsim vidlam na trhu. Je to najma vdaka "dvojkorunke" a stvorcovej konstrukcii nohy vo vnutri ktora sa proste "nekruti", atd, atd. Napr. zlomenia "nohy" tychto vidiel su tak raritne ze oproti inym znackam je to az nenormalny nepomer. Apropo ono to vobec nie je nejaky prevratny vynalez - obdobne pouziva napr. Boeing na 747 (to uz nieco vydrzat musi), mnoho motoriek, auta, atd atd. Preco to nevyraba kazdy ? Problemom je najma cena - ale na bajkoch vyssich tried sa tento problem do velkej miery zmazava aj cenou ostatnych komponentov, ale na lacnom bajku to proste nenajdes. Ale skusme uplne jednoduchu otazku - LEFTY sa vyraba a predava takmer 20 rokov - ak by to bol len modny vystrelok a nefungovalo to tak si myslis ze by to davno nerozniesli odbornici v zuboch a ze by to nadalej jazdili profesionali na MS, OH atd ? Pozn.: Lefty nejazdim, kedze som dlhodobo fanusik Rock Shox, kt ale napr. dokazu vyrobit nieco take ako RS1 kt cena bola kedysi najvyssia, hmotnost tiez (v odvetvi kde sa pocita pomaly kazdy gram vazila o cca 300g viac ako obdobne vidly) a tuhost najnizsia - a to mala dve nohy...
 
mínus indicator plus

 

OK, tak este raz tu otazku polozim trochu inak - Ak by vsetci prestali platit myslite si ze budu nadalej prevadzkovat Procare v rovnakej kvalite a dostupnosti ? Ano viem, nikto z nas to nevieme povedat lebo nepozname ich cisla. Tak skusme dve podotazky : 1) Ak by sme pripustili ze sa im to neoplati a zavreli by, pomohlo by to pacientom ? 2) Ak by sme pripustili ze sa im to oplati prevadzkovat aj bez extra platieb tak potom preco (do r***) to nedokaze aj stat ? Prosim nechodte sem s tym ze je to protizakonne - len si spomenme na rusenie poplatkov na konkretny termin (a dalsie tisicky totalne hlupych ktorych nedodrziavanie je nevyhnutnostou).
 
mínus indicator plus

 

och moj boze...aky si myslite ze by bol finalny vysledok ak by sme vsetci s Pentou "vybabrali" a v Procare prestali platit ? myslite si ze by nadalej poskytovali sluzby na rovnakej urovni, v rovnakych priestoroch a kvalite ako to robia dnes ? alebo by sa na to pekne a rychlo vy***** a skoncili by sme vsetci naspat v Ruzinove a na Kramaroch ? to je vas ciel ? komu myslite ze by to viac ublizilo - nam alebo Pente ? ale musim uznat ze ako populisticka ficovina je to OK...
 
mínus indicator plus

 

aky to len rozdiel oproti Kerberovej na RG proti Hantuchovej...
 
mínus indicator plus

 

1. realna pozitivna istota pre ludi (cloveka) ktoru tato vlada (snad) zrealizuje...
 
mínus indicator plus

 

kradnut sa bohuzial da aj tym ze nieco robite az diletantsky zle...a to plati tak ako pre vedenie nasho hlavneho mesta ako aj pre UVO...okradaju nas kazdy jeden den svojou (ne-vedomou) neschopnostou...
 
mínus indicator plus

 

to je sice pravda...ale na konci kazdej krizovatky tu dopr. znacku mas a musis mat...a to je aj tento pripad...
 
mínus indicator plus

 

takych miest je na Palisadoch pozehnane...pravda je taka ze naozaj nie je absolutne nevyhnutne aby boli chodniky na oboch stranach (pravdaze je to prijemnejsie ale potrebne to nie je)...cize aby sa dalo parkovat na oboch stranach jendosmeriek riesia to tak ze na jednej strane de facto zrusia chodnik a na druhej sa parkuje na ceste...v drvivej vacsine pripadoch je na zaciatku takychto usekoch umiestnenia znacka "Prejdite na druhu stranu"...ci je to spravna koncepcia a riesenie mozme polemizovat...kazdopadne urcite existuju vaznejsie problemy ako je toto...
 
mínus indicator plus

 

mali sme vo firme jedneho passata ktory sme volali "nonstop"...v podstate sme si kluciky od neho podavali pomaly bez toho aby sme vypinali motor...najazdili sme na nom cez 340 000 km za 3 roky a isiel do bazaru...cize realne si to viem predstavit...ono v podstate na nom bola priemerna rychlost okolo 65 km cize ked si to vezmes to je necelych 5 hodin denne co uz nie je take nerealne cislo...pozn.: ano jazdilo sa s nim aj sukromne, cize aj pocas vikendov a sviatkov avsak to pre policajtov plati tiez kedze su v sluzbe nonstop...
 
mínus indicator plus

 

jednoducho...z tych 39 000 tranzakcii je podla mna tak cca 38 000 tranzakcii od spolocnosti ktore maju krytie "z hora" a tych zvysych 1000 uz nejako zvladnu...
 
mínus indicator plus

 

Knazko vs. Ftacnik - to je teda fakt vyber jak svina...
 
mínus indicator plus

 

Being busy is not cool anymore !!!
 
mínus indicator plus

 

co sa tyka parkovania pri novych bytovych domoch...ako hovorim vyssie - tu ten problem je najmensi...neviem aka je norma vo Viedni (spominas 1 byt = 1 miesto - o tom pochybujem ale neviem)...v BA je norma nasledovna - 1izbovy byt = 1 miesto, 2i = 1,5 miesta, 3i a viac = 2 miesta a k tomu este vysledny pocet nasobis 1,1...podla mojho nazoru tato norma je dost prisna ...a k dnesnej dobe dostatocna (ano da sa to obchadzat tym ze v projekte pre stavebne povolenie vynechas zopar priecok a tym padom znizis izbovost a naroky na parking, ale zasa absolutne sialenosti sa takto robit nedaju)...ale opat je tu problem v praxi...velakrat sa stava ze takto splnena norma znamena za sa vsetky parkingi nepredaju pretoze majitelia bytov nie su povinny si parking kupit...pozru sa po okoli a ak vidia ze sa da parkovat na ulici parking si nekupia resp. kupia napr. 1 miesto a maju realne 2 auta...cize vo finale opat ako spominam vyssie...mas parking, splnene normy ale je to nevyuzite...lebo legislativa nie je dotiahnuta a skoordinovana...opat - pri bytoch je to mensi prolem ale existuje tiez...a ver mi ze ceny za ktore sa parking obvykle predava (cca 10-12 000 eur za garazove miesto, cca 5-6 000 za vonkajsie urcite neznamena pre developera zlatu banu...skor uhradene naklady...
 
mínus indicator plus

 

ale ja som nehovoril o navysovani poctu miest - take nieco je uplny nezmysel...len mi ide o to aby ked musim postavit cca 500 miest podla jednej normy...nech je zaroven jasne stanovene ako MUSIA byt vyuzite (najma pri administrative)...pretoze teraz mam stav ze som postavil 500 miest...firma si prenajala 40 a zvysni zamestnanci parkuju vsade mozne po ulickach...a firma to ma v pazi...ja sa pozeram na prazdnu garaz (ano, viem ju nakoniec inak vyuzit ale je to hlupost)...stavebny urad ma v pazi (splnena vyhlaska a normy)...samosprava sa nestara resp. nevie s tym nic spravit (okrem pokutovania zle parkujucich zamestnancov firmy) a obyvatelia naokolo su uplne besni...a obvinuju vsetkych...par doplnujucich zakonov by znamenalo ze firma by si musela zabezpecit aspon ako tak adekvatny pocet parkovacich miest (tie ktore stanovuje ina norma ktora pocita s tym ze tam ti zamestnanci budu parkovat) a situacia by sa vyrazne zlepsila - zo dna na den...popri tom by sa mohlo mesto zacat zaoberat koncepcnymi rieseniami (hahahaha) ktore trvaju par rokov (MHD, podpora cyklo, pesich, car pooling, rezidetnske zony atd atd atd)...
 
mínus indicator plus

 

jasne...suhlasim s tebou...ako som pisal, detailov je milion a toto je jeden z nich...taketo riesenie musi ist ruka v ruke s riesenim MHD, rezidentskeho parkovania, parkovacich zon, zachytnych zon, vylucovanie individualnej dopravy z centra a atd atd...kazdopadne narazal som na prvy krok...ktory by vedel vo vyraznej miere pomoct...fakt je ten ze najvacsi problem je dnes pri administrativnych centrach (shopping ma parkovania vacsinou dost a ked clovek nenajde velakrat odide prec, nove byty su tiez celkom ok co do poctu ale povinnost kupit si miesto by tomu vyrazne pomohlo)...zamestnanci firiem v centrach su najvacsi problem...dnes neexistuje ziadna priama povinnost pre firmy ani developera..len splnit normu viazucu sa na m2 a zamestnancov (s cim sa da jednoducho vybabrat)...a nasledne stracaju vsetci...developer (ma volne nevyuzite drahe park. miesta), obcania, samosprava (parkuje sa kadetade), zamestnanci (funguju na sialenom principe), jediny spokojny je najomca (aj ked aj tomu sa to raz vrati v roznych podobach)...keby bola povinnost alokovat miesta a tieto si prenajat poriesil by sa primarny problem vyraznou mierou...a tie naklady by sa rozniesli a boli by znesitelne...sam som ako investor zazil odovzdavanie budovy pre 2500 az 3000 zamesnancov kde si nadnarodna uspesna zahranicna spolocnost (podporovana roznymi statnymi stimulmi) prenajala neuveritelnych 40 parkovacich miest...
 
mínus indicator plus

 

V podstate existuje celkom jednoduche riesenie (keby sa to kompetentym chcelo riesit) a to je "dotiahnutie" legislativy...uz dnes su normy na parkovanie v podstate celkom prisne...su presne urcene pocty na pocet bytov, m2 prevadzky alebo pocet zamestnancov a pod...co je ale problem ze tu to vsetko konci...keby bola legislativa dotiahnuta dokonca bolo by tam okrem ineho zakotvene napr...ze ten pocet miest MUSI byt alokovany pre zamestnancov firmy, ked si tam firma chce zriadit sidlo alebo prevadzku musi preukazat ze ma dostatocny pocet miest pre zamestnancov, stavebny urad by v kolaudacnom rozhodnuti zaviazal investora na ucelne vyuzitie tych miest (nie len skontroloval pocet)...rovnako pri bytoch...bezne sa stava ze mate novostavbu s xy parkovacimi miestami v garazi ale ludia pri kupe bytu si ich nekupia...lebo nechcu dat dalsich xy tisic eur a budu radsej parkovat "na ulici" - opat norma je splnena ale vysledok ziaden...zakazat...povinnost mat miesto (podla oblasti, vymery m2 a pod)...jasne ze by to predrazilo do istej miery naklady firiem a ludi...ale k nakladom na auto jednoducho patri parkovne...pozn.: ano viem je tu kopec detailov ale tu na to priestor nie je (a ano daju sa vcelku v pohode vyriesit)...
 
mínus indicator plus

 

ty si si nieco hrkol ??? tolko neutralnych (az pozitivnych) slov na legendu spod Alp ??? nieco tu nehra...
 
mínus indicator plus

 

pre mna je skor zahada ako mozu prezit firmy ktore tych ludi platia vzhladom na podmienky ktore tato vlada pre ne kazdy rok prichysta ako prekvapenie aby to o pol roka zmenila a zhorsila este viac a potom znova a znova...apropo vcera som podpisal vypoved 2 zamestnancom (hadaj asi preco ???) - k vypovedi som im prilozil aj pripraveny list sudruhovi kandidatovi na prezidenta kde bolo podrobne rozpisane ako jeho istoty pomohli mojim (bohuzial) byvalym zamestnancom...keby sa rozhodli mozu mu ho poslat...alebo by mohli radsej rovno high five, in his face, with a chair - vramci predvolebnych stretnuti...
 

1 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME