Štvrtok, 5. december, 2019 | Meniny má Oto

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: elaine-1
1
mínus indicator plus

letectvo, kedysi oprávnene   letectvo, kedysi oprávnene

obdivované odvetvie... Boli časy, kedy letectvo riadili osoby kompetentné pre túto úlohu - vzdelané, ľudsky spôsobilé a najmä pri "zmysloch". Výsledky stavu letectva kedysi a dnes sú pochopiteľne diametrálne odlišné. Je zrejmé prečo - kedysi letectvo neriadili hlupáci. Boli časy, ale sa minuli. Dnes sú v štátnej správe (mám na mysli civilné letectvo) usadené osoby, ktoré nevedia nič iné, iba sa drať za mocou a najmä za výhodami, ktoré moc prináša - peniaze, vplyv, kontakty, možnosti podnikať, zarobiť viac vydieraním tých, ktorí vedia robiť, vynucovaním si úplatkov za to, že vôbec urobia to, za čo sú oficiálne platení, podielnictvom vo fungujúcich prevádzkach... Vytvoriť niečo nové nevedia. Bez ich dovolenia nebude v civilnom letectve fungovať nikto. A mimo nich už vôbec nie na tomto území. To nie sú úradníci, to sú výpalníci. ONI sú dokonca nespôsobilí robiť čokoľvek, čo umožní odvetviu, ktoré "riadia a dozorujú", prežívať. A tak pília pod sebou konár. Výpalníci leteckého úradu majú oproti klasickým výpalníkom jednu výhodu - ak aj celkom zadusia civilné letectvo, vždy budú prúdiť financie zo štátneho rozpočtu. ONI teda pozitívne výsledky svojho "odborného" riadenia vykazovať nemusia a aj tak sa budú mať dobre. Budú si žiť nad svoje osobné možnosti. A O TOTO V ŠTÁTNEJ SLUŽBE U NÁS IDE. Napojiť sa na štátny rozpočet a žiť si ako kráľ. Takýto je sen mnohých osôb nízkych kvalít s nebotyčnými ambíciami. Žiť si ako v americkom filme. Ja, len ja, všetko mne, všetko iba pre mňa. Do ostatných nech hrom uderí... Ignorovaním existencie iných ľudí, ktorí chcú žiť a chcú sa realizovať v odvetví civilného letectva, primitívna slovenská civilno-letecká ELITA ukazuje hlboké neporozumenie spoločnosti a spoločenských zákonov, ktoré fungujú bez ohľadu na to, aké pocity nebotyčného šťastia zažívajú ONI, tí, ktorí rozkradli na čo siahli, zneužili vo svoj prospech a zničili všetko, čo im bolo zverené len preto, aby si mohli na účty nechať pripísať niekoľko ďalších zbytočných núl. Opojenie mocou je pre osoby nepripravené zaobchádzať s ňou zničujúce. Dlho sa aktivity osôb poškodzovaných zo strany ľudského odpadu nanoseného do verejných funkcií v LÚ, LPS a leteckej sekcie MinDopu javili byť jalovými. Dnes už vidno, že zasiateho bolo viac, ako je zmienený ľudský odpad schopný ustáť. Dnes sú rozbehaní, horúčkovito hľadajú "riešenia" problémov, ktoré vytvorili a hlavne všetko svoje "snaženie" utajujú. Jedno je ale isté - nemajú pokoja, ak im ho nedáme my sami. Najnovšia cesta honorácie LÚ do českého ÚCL nie je nič iné, iba snaha presunúť niektoré problémy na cudzie ihrisko a žobroniť o pomoc, riešenia, návrhy, nápady ako naložiť s tým, čo tu PePä a spol navystrájali. Najnovšie snahy hnoja z LÚ sú výrazom číreho zúfalstva. Priatelia, pokračujte - zverejňujte, podávajte trestné oznámenia za každú drzosť, ktorej sa voči vám dopustia úradníci (tie hnoju naozaj vytvárajú vrásky a spôsobujú bezsenné noci). My sa bližšie prizrieme na zákonnosť výletu bandy neschopákov do Prahy. Platiť domácim "odborníkom" výlety, ktoré absolvujú iba preto, aby tam hľadali odpovede, ktoré majú sami poznať, by znamenalo platiť študijné cesty tých, ktorí sa tvária, že zožrali všetku múdrosť odvetvia civilného letectva. Sme na dobrej ceste. Na záver ešte jedna informácia - manžel odborníčky na licencovanie personálu civilného letectva LÚ Vandy, inak riaditeľ blaváckeho letiska Maroš si údajne kúpil veľký dom vo Voderadoch pri Trnave a necháva si rekonštruovať jednou z firiem, ktoré sa podieľajú na výstavbe terminálu letiska. Napíšte sem, kto o tom vie viac.
 
mínus indicator plus

NEKLESAJTE NA DUCHU PRIATELIA   NEKLESAJTE NA DUCHU PRIATELIA

ak pozorne sledujete, čo robí pán Milián, možno ste zaevidovali fakt, že všetko čo napísal, má hlavu a pätu a na niečo to slúži. Po voľbách by sa dalo očakávať, že nový politický víťaz bude mať eminentný záujem vymeniť nohsledov predchádzajúcich politických záujmov vo funkciách, aby nerobili "zlé" veci na jeho úkor. To sa nestalo, čo znamená iba jedno - čvarga, ktorá drží pod krkom civilné letectvo, má kontakty naprieč celým politickým spektrom, a teda im je úplne jedno, kto vyhrá voľby. ONI stále ostávajú vo funkciách. Víťazný SMER toto jednoznačne preukázal. Nuž teda, ak sa pán Milián pýtal, či bude nasledovať konfrontácia alebo spolupráca, odpoveď je na svete - nestoja o spoluprácu, preto musí zákonito prísť KONFRONTÁCIA. SMERáci ani nikto iný nemôžu povedať, že nedostali čas na to, aby dosadili iných, kvalitnejších ľudí do funkcií v LÚ (a na MinDope). Obdobie ilúzií a slušnosti skončilo. Pre čvargu ovládajúcu civilné letectvo teraz prichádza najväčšia sranda.
 
mínus indicator plus

povolebný priebeh diania v LÚ   povolebný priebeh diania v LÚ

poukazuje na to, že má byť v tejto inštitúcii zachovaný jestvujúci stav. "Hĺbkový audit" je iba eufemisticky povedané, že klika ovládajúca LÚ zotrvá vo funkciách počas a aj po "audite". Podľa mňa a ďalších niet na čo čakať, je potrebné IHNEĎ začať bombardovať medzinárodné autority s oznámeniami na rozsiahle porušovanie zásad bezpečnosti leteckej prevádzky pri riadení a kontrole civilnej leteckej prevádzka nad územím SR. Po očakávabom rozpade eura je potrebné pripraviť sa na "RUN" na štátne inštitúcie, ergo na tú zločineckú kliku, ktorá ich ovládla a ktorej súdržnosť bude vážne narušená rozpadom ekonomického systému, ktorý im umožnil vzniknúť a udržiavať sa pri luxusnom živote. Bude potrebné silou sa vysporiadať s touto bandou zločincov. Oni sami seba nazývajú "mocebská elita"... Je to špina, ktorá nemá miesta v riadení spoločnosti, ale v kanály. Tam patria a tam pôjdu.
 
mínus indicator plus

slovenskí ľudia zaujali svoj   slovenskí ľudia zaujali svoj

typický postoj - nič nerobiť, do ničoho sa nemontovať, vyčkávať, že niekto iný za nich vyrieši ich vlastné problémy. Počula som z rôznych zdrojov aj osobne jednu vetu, na ktorú som sa dlho hnevala: "Slováci sú najsprostejší národ na svete". Už sa nehnevám, hoci nerada uznávam, že je to tak. Nikde na svete sa tak veľmi nedarí debilom a chrapúňom, ako práve v tejto krajine. A to iba vďaka tomu, že drvivá väčšina populácie Slovenska má problém s morálkou, osobnou zodpovednosťou a nepozerá do budúcnosti. Nanajvýš hlúpe správanie nanajvýš hlúpej sociálnej skupiny rozšírenej do celej krajiny. Už sa nehnevám na pomenovanie BUTA TOTI od nšich južných susedov. Väčšina obyvateľov Slovenska si nezaslúži mať sa dobre. Čím horších máme "svojich" politických predstaviteľov, tým horšie budú dôsledky ich panovania-bašovania. Božemôj, nech túto krajinu konečne ovládne niekto - ktokoľvek - kto donúti toto sprosté obyvateľstvo správať sa slušne a dá ich životom zmysluplnú náplň... Byť mužom, prednesiem slová klasika: "JSEM ZHNUSEN".
 
mínus indicator plus

žeby naozaj nikto netušil ako?   žeby naozaj nikto netušil ako?

No predsa osobnou aktivitou. Čo a kto nám bráni v tom, aby sme oslovili priamo predsedu vlády, ministra dopravy a jeho štátneho tajomníka (ktorému "patrí" letectvo) s informáciou o tom, že je tu človek, ktorý sa kompetentne snaží poukazovať na problémy a ich riešenie? Nič a nikto. Iba naša vlastná zbabelosť, vďaka ktorej sa dostávame do stále väčších problémov. Iba preto, že ustupujeme hajzlíkom, ktorí sa profesionálne bijú o kepšiu životnú úroveň pre seba a bez ohľadu na nás ostatných. Kto môže s istotou povedať, že predseda vlády R. Fico a minister dopravy J. Počiatek nemajú záujem na zlepšení stavu vecí? Možno len nevedia o nikom, komu by mohli dôverovať a poveriť ho výkonom funkcie riaditeľa LU SR. Dajme im vedieť teda meno človeka, ktorý už niečo ukázal. Rozhýbme sa konečne!
 
mínus indicator plus

súčasný stav okolo kandidátov   súčasný stav okolo kandidátov

na riaditeľa LU je asi taký, že sa vyprofilovalo niekoľko záujmových skupín a každá so svojím úzkym pohľadom na vec sa snaží presadiť svojho kandidáta do tejto funkcie. Tragikomickým je fakt, že všetky tieto aktívne skupiny nepozerajú na vec komplexne, ako sa snaží autor tohto blogu. Ide výlučne o snahy presadiť svoje a iba svoje aktuálne záujmy. Tak sa na tieto skupinky pozrime: 1. skupina je zo žilinskej univerzity, ktorej záujmom je stabilizovať existenciu leteckej katedry, získať dáke dotácie na letecký výcvik civilných pilotov a uchrániť pre seba výcvik vojakov. To je všetko. Ostatní sa asi majú ísť pásť... - kandidátov zatiaľ nemenujem, nech sa stiahnu sami, 2. skupina je okolo pána Šusteka, ktorej ide o dokončenie projektu lietadla SHARK - v tomto prípade ide o vložené investície a riešenie konfliktov pána Šusteka s úradníkmi LU, ktoré sú výrazne osobnej povahy. Ostatné je mimo záberu a pravdepodobne aj záujmov tejto skupiny... - kandidát p. Safko 3. skupinu tvoria úradníci LU a MinDopu namočení v mnohých kauzách, ktoré v prípade, že by sa riaditeľom LU stala osoba mimo ich vplyvu a bez vzájomných sympatií, museli logicky skončiť na prokuratúre. Neísť do basy je veľká motivácia pre tých, ktorí majú v civ. letectve dlhodobo moc a vplyv. Ostatné je mimo ich záber a záujem... - kandidát p. Breja 4. skupinu tvoria samotní bývalí vysokí funkcionári civ. letectva, ktorí sú priamo spoluzodpovední za dnešný katastrofálny stav odvetvia, ich záujmy sú čisto osobné, prospechárske, dá sa povedať tunelárske, o iné záujem nemajú... kandidáti: pp. Biro, Jančula 5. skupina je okolo J&T, ktorej ide iba o prevzatie bratislavského letiska, ostatné majú "v paži"... preferovaný kandidát zatiaľ neidentifikovaný Z pohľadu radového zamestnanca LU, ktorému nie je ľahostajný vývoj v tejto oblasti si dovolím tvrdiť, že dlhodobo sa vhodnou osobou na riaditeľa LU javí autor tohto blogu p. Milián, ktorý ako jediný verejne prezentuje svoje názory (a tie nie sú scestné a vystihujú realitu). Na rozdiel od všetkých ostaných záujemcov a kandidátov rúznych prospechárskych, eufemisticky povedané záujmových skupín, iba on otvorene prezentuje svoje názory a predstavy. Všetci ostatní konajú ako tunelári, potajme, intrigujú, hľadajú spojencov, klamú navzájom seba aj ostatných. Keby som o tom rozhodovala ja, iba by som sa snažila zistiť si viac o skúsenostiach p. Miliána. Ostatné hrá v jeho prospech. Aspoň u mňa a tých ľudí, ktorým tiež nie je ľahostajná naša vlastná budúcnosť. Minister Počiatek by sa nemal hanbiť osloviť ani jeho.
 
mínus indicator plus

odborník 2011 a spol.   odborník 2011 a spol.

ak by mal ostat vyvoj v zmysle dlhodobo zostupnej tendencie, letecky urad prestane byt akceptovany medzinarodnymi autoritami civilneho letectva. Neakceptovany sa stane nepotrebnym. Zbabeli uradnici skoncia na urade prace a to bud logicky koniec ich zbabeleho, alibistickeho a vycuraneho postoja. Ich postoj je jednoznacny - nech si pali prsty (aj za nas) niekto iny, ked sa mu to podari, sme s nim a ked sa mu to nepodari, tak my s nim nic nemame. Cakat, ze niekto za nich urobi napravu a oni z toho budu tazit... na to nech zabudnu. Cas rozhodovania je tu, nikto sa dosledkom svojho (ne)konania nevyhne.
 
mínus indicator plus

Maroš JANČULA sa snaží   Maroš JANČULA sa snaží

opäť dostať "do hry" na Leteckom úrade, pretože na letisku M. R. Štefnika sa pravdpodobne neudrží. Podľa kuloárnych informácií sa bývalý riaditeľ LÚ SR Ing. Maroš Jančula snaží dostať na funkciu riaditeľa LÚ. V tejto veci údajne už oslovil priateľov nového ministra dopravy so snahou zabezpečiť si funkciu riaditeľa LÚ. Budeme so záujmom sledovať, či sa tento tvrdý kadehák dostane na funkciu v LÚ, teda či sa strane KDH tvdro opozičnej voči víťaznému SMERU SD podarí infiltrovať svojho "trójskeho koňa" do verejnej funkcie po kamarátskej linke. To by bola sranda, keby si kadehák bašoval na účet smeru... Uvidíme.
 
mínus indicator plus

súhlas Piper,   súhlas Piper,

žiadny z bývalých riaditeľov LÚ SR nepreukázal potrebné hodnoty, dlhodobé úpadkové tendencie sú nespochybniteľné. V súčasnosti sa objavila, koluje informácia o tom, že punťo preventívne podal na jedného z kandidátov na stoličku riaditeľa P. Brunu trestné oznámenie... Bolo by zaujímavé zverejniť bližšie informácie.
 
mínus indicator plus

odbornosť v LÚ SR prioritne nehľadajte   odbornosť v LÚ SR prioritne nehľadajte

- oprava nadpisu môjho príspevku
Reakcia k téme: Temnota našej reality
17.02.2012 17:46 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

odbornosť v LÚ SR ako  prioritnehľadajte   odbornosť v LÚ SR ako prioritnehľadajte

azda najväčšia kompetentnosť a geniálna odbornosť sa prejavuje u našich dvoch kolegov z odboru licencovania personálu pri skúšaní teoretických vedomostí pilotov. Ani jeden z nich síce pilotom nikdy nebol, no sú priam nabití vedomosťami, ktoré by im závidel i najväčší Čech Jára Cimrman. Jeden z nich je bývalý lampasák z východu, druhý pôvodným povolaním učiteľ, nominant SNS z roku 2007 na pozíciu riaditeľa odboru licencovania, ktorý prvý raz v živote videl lietadlo a letisko až keď nastúpil do úradu.Pri takýchto predpokladoch je potom naozaj ťažké pochopiť ako je možné, že si jeden skúsený pilot dovolil sťažovať sa nášho geniálneho kolegu z dôvodu že mu pri skúškach ktosi vyhodnotil správne odpovede ako nesprávne a chybne vypočítal dosiahnuté percentá na kalkulačke. Asi si neuvedomil, že nebyť týchto dvoch nenahraditeľných géniov, Slovenské civilné letectvo by nemohlo lietať.
Reakcia k téme: Temnota našej reality
17.02.2012 17:19 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

ja sa hlasim, ozvem sa Vam p. Milian,   ja sa hlasim, ozvem sa Vam p. Milian,

teraz este s niektorymi kolegami/kolegyniami davame dokopy material, ktorym posleme pred volbami PUNTA do vysetrovacej vazby a po zbaveni funkcie po volbach pojde do basy natrvalo (jasner, ze po rozhodnuti sudu, ale po zbaveni funkcie ho pustia politicki kamosi k vode...) VSETKEHO DOCASU PUNTO A SPOL :-) Blizi sa cas, ked sa zacneme smiat MY!!!
 
mínus indicator plus

linka do tretice:   linka do tretice:

amiesto hviezdičiek doplňte: "*****" (iba text v úvodzovkách)
 
mínus indicator plus

civilné letectvo SR ovládli osobnosti   civilné letectvo SR ovládli osobnosti

so silným socio-patologickým správaním. Kto si myslí, že je toto tvrdenie iba akýsi blud motivovaný závisťou či nenávisťou, nech si pozrie video na stránke http://*****/Sebaobrana_pred_psychopatmi__53.html.
 
mínus indicator plus

Taktizovanie na Leteckom úrade SR   Taktizovanie na Leteckom úrade SR

Najnovšie info z "bor.elu" s názvom LÚ SR: Dosadenie Nemečka na funkciu riaditeľa sekcie letovej prevádzky, ktorá bola dlhodobo neobsadená je len Prsťochov taktický ťah upevniť kontrolu a zakrývať a naďalej produkovať nezákonné rozhodnutia, proti ktorým sa už začali ozývať a protestovať aj samotní pracovníci sekcie letovej prevádzky. Němeček bol do roku 1989 vzorný komunista, bez priateľov, ktorý liezol nadriadeným do zadku a bonzoval kolegov. Po odchode z armády a príchode na letecký úrad neprejavil ani najmenšiu snahu získať civilnú licenciu.Na leteckom úrade až doposiaľ zastával iba administratívne funkcie a nemá žiadnu odbornú prax. Takýto človek k civilnému letectvu nemôže mať odborný, tobôž profesionálny vzťah. Hlavne že múti vodu a robí sivú eminenciu. To by bolo - preskúmať pôvod jeho majetku...
 
mínus indicator plus

pán Šustek neurobil nič,   pán Šustek neurobil nič,

čo by mohlo uraziť kohohoľvek normálneho. Lenže, vo funkciách LÚ sa vyskytuje priveľa deb-lov, ktorých uráža už len fakt, že na tomto svete sú ľudia, ktorí sa od nich tak zásadne odlišujú - šikovní, vzdelaní, morálni a tvoriví. Pán Šustek sa takým javí, a to do nepríčetnosti vytáča EGO primitívov vo funkciách v LÚ. Je to ON, na koho strane sú obdivuhodné vlastnosti, ALE sú to ONI, kto rozhoduje o tom, či bude môcť svoje užitočné nápady realizovať... Hlupáka nič nepoteší viac, ako keď môže z pozície moci "dokazovať" vzdelanému človeku, že nie je až taký kvalitný, ako naozaj je. Preto tí deb.li v LÚ robia p. Šustekovi to, čo robia. V Leteckom úrade po mojom predchádzajúcom príspevku nastolil pätotruhlík policajný režim - kontrolujú nám všetku poštu (e-poštu aj klasickú), obmedzili a kontrolujú nám internet. ***** svoju moc udržiava vždy za použitia totalitných praktík. Ale neudrží ju :-) Napokon padne a ja verím, vo svojom srdci chovám presvedčenie, že čas, kedy slušní ľudia odhodia svoju porazeneckú morálku a vydrbú debilov nielen zo štátnych úradov, ale aj z povrchu Zeme, sa bláži. Koledujú si o to. A dostanú to. Pre nás, všetkých ostatných, bude lepšie, keď to bude čo najskôr. Pozdravujem pán Milián :-))) Naďalej Vám budeme zasielať informácie. Začnite už ale konečne podávať trestné oznámenia. Dôvodov sme Vám zaslali viac ako dosť. Ďakujem za všetkých.
 
mínus indicator plus

Vážený pán Milián   Vážený pán Milián

som rada, že sa niekto odhodlal tak priamo písať o Leteckom úrade, lebo my, zamestnanci, si to z existenčných dôvodov pochopiteľne nemôžeme dovoliť. Preto aj ja vystupujem pod pseudonymom, podľa ktorého ma dúfam nikdy neodhalia. Ako iní, kto nekradnú, ani ja si nemôžem dovoliť ostať bez príjmu, ale vidím, že k tomu skôr či neskôr aj tak príde, keď "kompetentní" u nás alebo letecké autority zahraničia pochopia, že LÚ-SR je nefunkčná a teda zbytočná organizácia. Nielen zbytočná, aj škodlivá. Rada by som objasnila niektoré dôvody, prečo majú mnohí žiadatelia o rôzne licencie problémy pri ich získavaní. Podľa nepísanej dohody mocipánov LÚ, LPS a Letiska M.R.Š. nikto, kto nepatrí do ich politicko-mocenského klanu, nesmie participovať na finančných tokoch civilného letectva a nesmie sa dostať k možnosti v civilnom letectve ani podnikať. V podstate ide o monopolizáciu odvetvia v prospech niekoľkých rodín s väzbami na politické strany. LÚ je tou autoritou, ktorá môže niekomu pomôcť získať licencie, hoci nespĺňa podmienky pre ich získanie a naopak, môže zabrániť komukoľvek licencie získať, hoci podmienky pre ich získanie spĺňa. V LÚ predstavujú nomenklatúrnu kastu najmä Němeček - Orfánusová - Valíček. Pätoprstý je iba taký "puňťo", ktorý za to, že ho držia vo funkcii, urobí a podpíše čokoľvek. Machovčák síce puňťa do funkcie navrhol, ale už dávno nie je to iba jeho koník. Už dávno líže aj iné ruky. To ale nehrá úlohu - aj pre Stana M. puňťo veľa urobil a ešte má svoje úlohy. Správne ste pochopili, že LÚ nefunguje v zmysle zákonov a jeho personálne obsadenie je iba vecou dohôd mafiánskeho typu. Cieľom nie je nič iné ako presmerovať finančné toky a možnosti práce v odvetví v prospech spomenutých rodín, za ktorými sú ešte podnikatelia Poór, letisko Slávnica a letisko Boleráz (Rychtařík). Toto sú hlavní "hráči" civilného letectva SR a všetky finančné výhody sú smerované do ich aktivít. Ostatní nemajú šancu k čomukoľvek sa dostať - iba za úplatok. Nakoniec dva príklady: pán Safko z Prešova, ktorý nepatrí do žiadnej zo záujmových skupín, preukaz inštruktora nikdy nezíska, lebo sa nedostane k licencii CPL, ktorú potrebuje na to, aby túto kvalifikáciu mohol komerčne uplatniť. Tak bolo v jeho prípade rozhodnuté a tak to aj je a bude. Najnovší zápis do jeho preukazu pilota o SEPL a MEPL získal po cca 35 dňoch iba preto, že na Orfánusovú podal trestné oznámenie. To bol len dočasný ústupok kvalifikáciu SEPL mu namiesto na dva roky priznali iba na 12 mesiacov. To nebola chyba, ale úmysel. Takýchto drobných chýb vo vzťahu k svojim snaženiam môže p. Safko od LÚ očakávať viac a dlhodobo. Čo sa týka vás p. Milián, vo Vašom prípade bolo nomenklatúrou rozhodnuté zakázať Vám lietať prostredníctvom leteckej lekárskej komisie. Vo všetkom ostatnom ste uspeli, proti lekárom budete bezmocný. Ak pôjdete na nasledujúcu lekársku prehliadku do Košíc, skončíte zdravotne nespôsobilý. Verím, že sa zariadite a že nerezignujete na svoje doterajšie snaženie. Viacerí zamestnanci LÚ Vám tu a tam posunú informácie. Nič iné nám neostáva a táto tendencia je stále viac viditeľná. Pozdravujem "elaine-1" a zamestnanci LÚ.
 

1

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME