Piatok, 22. november, 2019 | Meniny má Cecília

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: WildcatYYZ
1>
mínus indicator plus

 

K tomu palivu by som pridal naklady na extra flotilu lietadiel schopnych tu trasu letiet. Vzhladom na nizky pocet sedadiel a vysoku hmotnost taketo lietadla nie su prilis ekonomicke na kratsich trasach. Kdezto 2 x 10 hodinovy one-stop by mohol byt prevadzkovany 787-10 ktory by pri one-stope uviezol 300 cestujucich + kopu carga a dal by sa ekonomicky prevadzkovat v podstate na akejkolvek trase.
 
mínus indicator plus

 

Ano, stopu po sebe zanechavame. No velka vacsina ludi ani nevie ako sa po nej vydat a odhadujem ze pre 99.99999% populacie to za to ani nestoji. Kdezto pri osobnej konfrontacii by reagovat mohli.
 
mínus indicator plus

 

Zda sa mi ze som vo svojom predchadzajucom prispevku odhadol priebeh nehody celkom presne. Nakladiak zasiahol autobus uz za lavym prednym kolesom a v podstate zlikvidoval lavu stranu zhruba od polovice. Snimka autobusu to ukazuje: https://www.tvnoviny.sk/domace... Kto tam sedel pri okne vela nadeje nemal :-( A myslim ze pre tych co tam sedeli bolo uplne jedno ci mali pasy alebo nie :-(
 
mínus indicator plus

 

Celne nie. Na to je celo autobusu a kabina sklapaca v pridobrom stave. Ale podla fotky na c. 9 to vyzera ako keby lava strana autobusu bola znicena od predneho kolesa dalej dozadu. Usudzujem podla poskodenia podlahy. Cize asi o seba sktrli a kto sedel v autobuse pri okne na lavej strane nemal sancu. Otazka je ze kto bol na nespravnej strane cesty. Na topkach je fotka co naznacuje ze to mohol byt ten sklapac.
 
mínus indicator plus

 

Co na tom nesedi? Vychadza to na 5 segmentov a cosi denne. A to je presne to co pisu na svojej stranke "In 2018, Southwest aircraft flew an average of just over five flights or just above11 hours per day." https://www.swamedia.com/pages...
 
mínus indicator plus

 

Neviem ako na to prisiel, ale ma pravdu. Aspon co sa toho naradia tyka. Poltonove trucky sa pouzivaju presne na ten ucel. Na tahanie privesov sa pouzivaju tristvrtetonove a tonove trucky.
 
mínus indicator plus

 

Zaujimalo by ma ci ich zacnu posielat do europskych krajin odkial prisli alebo do ich skutocnej krajiny povodu. Ono totiz ti ktorym europske krajiny obcianstvo odobrali mali viac ako jedno.
 
mínus indicator plus

 

Ten zoznam by sa mal zverejnit vzdy ked sa tato aktivisticka peticia spomenie. Co uz len k teme klimy a jej zmeny noze povedat lekar, biolog alebo sociolog? A uz ked sme pri tom aky vedec je vlastne BSc., Master's student? Alebo kurator muzea? Uz im tam chyba len PUDr. Dezo Lakatos CSc.
08.11.2019 2:36 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Ten extra cyklus im sitaciu az tak nezhorsi. Taketo lietadla (pokial je na tu trasu naozaj pouzivana 77L) lietaju velmi dlhe trasy a preto byvaju vyradene kvoli nalietanym hodinam a nie cyklom. Lufthansa ma nejake 747-400 co maju nalietane 120k hodin ale len 15k cyklov.
 
mínus indicator plus

 

Last stand? Videl som. Obstojne, ale ziadny zazrak. Ked uz oddychovky s vystarnutimi akcnymi hrdinami, tak Expendables. Konverzacia "I'll be back"_ "You've been back enough. I'll be back."_ "Yippee-ki-yay" medzi Mauserom a Churchom je na nezaplatenie pre vsetkych co pozeraju filmy so Schwartzeneggerom a Willisom. No a tomu druhemu som vdacny za hlasku "Play some rap music" (those wko know know what I mean)
Reakcia k téme: Arnie sa vrátil! Opäť
06.11.2019 1:53 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

To je zaujimave. V kuse tu citam ze z ateistov sa stanu veriaci ked vazne ochoreju. A ked sa stalo mne ze nebolo jasne ze ako sa veci vyvinu a ze mozem za par hodin natiahnut brcka mi ani len nenapadlo mysliet na akukolvek vieru. Bral som to tak ze "That's all folks". Akurat mi bolo luto starsieho syna co pri mne bol pocas toho cirkusu ze to musi pri mne zazivat. Cize za mna - kecy.
 
mínus indicator plus

 

Vies, to je prave to comu nerozumiem. Podla EASA je tych problemov v 737 viac. Boeing ale trva na tom ze cely problem bol len chybny navrh softwaru MCAS a jeho naprava urobi lietadlo opat bezpecnym. A pritom im naozaj hrozi ze ked padne dalsie tak to 737 uz nerozdycha (a mozno ani BCA nie). Osobne by som takto neriskoval. Boeing ano.
 
mínus indicator plus

 

Mal som napisat ze babraci u MDD totalne odflakli navrh hydrauliky a ze lenivi flakaci mechanici u AA znicili zaves motora lebo nedodrziavali postup vymeny motora predpisany vyrobcom? Medialne sialenstvo by bolo dnes ovela vacsie vdaka existencii internetu a socialnych medii. A roshodne tym nechcem povedat ze to je zla vec. Prave naopak.
 
mínus indicator plus

 

My starsi si pamatame DC10. Ten mal problemy najprv so zamkami batozinoveho priestoru (TK981, 346 mrtvych), potom chybna udrzba dala vyniknut problematickemu navrhu ovladania klapiek (AA191, 273 mrtvych). A napokon 10 rokov neskor roztrhnuty disk turbiny motora naznacil ze hydraulicke vedenia ovladania vyskovky mohli byt vedene lepsie (UA232). Tam neprezilo 111 z 296 ludi na palube a len fantasticky vykon pilotov zabranil kompletnej strate. A medzitym sa udialo viacero nehod ktore neboli sposobene lietadlo. A ludia tym neprestali lietat. Co iste cakam aj pri maxoch. Ludia na tie nehody zabudnu. Otazka je ci Boeing ten marketingovy nazov MAX ponecha. Najskor asi nie a lietadla budu oznacovane 737-7 az 737-10 ako su certifikovane.
 
mínus indicator plus

 

Problem je v tom ze vacsina ludi ani nevie do coho sada. A ked bude letenka o 5 eur lacnejsia, sadnu aj do commanda co je tak stare ako ich stary otec.
 
mínus indicator plus

 

Taky sa vyskytol ai Airbus. Ten plachtil 19 minut
 
mínus indicator plus

 

Jo, dobra debilina co tu taras. Pre tych co maju mozog v hlave tu mam video B757 co vcucla cvirika do motora: https://www.youtube.com/watch?...
 
mínus indicator plus

 

Tu sa musim ospravedlnit za trocha zavadzajuci prispevok. Byvam v Kanade uz 18 rokov a pod nickmi Wildcat tu pisem uz nejakych 13 rokov, takze akosi usudzujem ze diskuteri vedia odkial pisem. Pod "u nas" som myslel kanadsku provinciu Ontario a mesto zodpovedajuce nicku WildcatYXU. Tak ci ta, ide tu o priklad "priznineho" vplyvu uhlikovej dane.
01.11.2019 0:38 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

U nas uz uhlikovu dan zaviedli. Popritom este zobrali zlavu na naftu pre prevadzkovatelov MHD, aby ich "motivovali k nakupu elektrickych autobusov". V nasom meste sa to prejavilo aj tym, ze MHD zvysuje cestovne o 19%. To urcite nalaka ludi k tomu abu prestali pouzivat auta a zacali pouzivat MHD.
31.10.2019 23:14 | Oznám správcovi
 

1>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME