Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: copy2
1 >
mínus indicator plus

aj slovo zehlicka je nespisovne   aj slovo zehlicka je nespisovne

jazykovedci by ta hned poucili - namiesto "zehlenie pradla" mas pouzivat "hladenie bielizne"
06.10.2013 9:51 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

to je pravda, v C5 aktualnej nie je miesto na odkladanie veci okolo vodica. Len zatvorene skrinky. Zlata stara C5 I.a II.
 
mínus indicator plus

no schvalne, skusme   no schvalne, skusme

uplne prve auto, ktore zacala firma Chery vyrabat, bol Chery A11 Fengyun - a to bolo vlastne licencne Seat Toledo. Firma Chery bola zalozena prave kvoli tomu, vyrabat auta podla zakupenej licencie. Samotny SEAT o tom pise na svojich strankach. Jednoducho, Seat vyrabal toto Toledo v r. 1991-98, potom prisla nova generacia, a vsetky pripravky a technologiu na vyrobu starej generacie predali cinanom. viac o aute: http://en.wikipedia.org/wiki/C... V 1999 kupili licenciu, v tom istom roku zacali aj vyrabat. Seat ako dcera VW predali cinanom vlastne celu technologiu, o com ked sa dozvedel matersky VW (vyrabajuci v Cine VW JEttu na presne tom istom podvozku), tak zazaloval najprv Chery, a potom Seat. Neskor sa mimosudne dohodli, Chery sa zaviazalo odoberat nejake diely z fabriky FAW VW. V 2003 prisla inovacia - Chery A15 Fulwin. S tou uz Chery prerazil aj do Ruska, a aj na Ukrajine sa predavali - a tym sa dalo stretnut aj na slovenskych cestach, ked na nom prisiel ukrajinec. Este neskor Chery urobil tri montazne zavody na A15, z toho dva v Rusku, a jeden na Ukrajine (byvaly ZAZ, kde sa vyrabali Zaporozce). ostatne body z historie si precitaj na wiki http://en.wikipedia.org/wiki/C... co sa tyka QQ, ano tam skutocne prestrelili, je to viac menej kopia, ale tiez nevies pozadie. Daewoo totiz vtedy skrachovalo, a byvali zamestnanci daewoo cinanom predali dokumentaciu od Matiza. Potom skrachovane daewoo kupil americky GM, ale to uz sa QQ vyrabalo. S mensim motorom nez mal matiz, a vela dalsimi zmenami, ale GM zazalovalo Chery, lebo predne aj zadne bocne dvere pasovali tak na Matiz, ako na QQ. Nakoniec sa nejako potichu dohodli, ze Chery nebude predavat na americkom trhu, a bolo vybavene. Chery Tiggo, tebe pripomina nejaky Hyundai, neviem sice ktory - skor sa hovorilo o kopirovani Toyoty RAV4. No a vidis, medzitym Tiggo vyrabaju v Cine, Rusku, Egypte, Irane, Uruguayi, Indonezii, Indii a neviem kde este. Skoc do Talianska, mozes si ho tam kupit a prihlasit aj na slovenske znacky http://www.dr5.it/ viem o tom ze minimalne jeden kus jazdi po Bratislave na SK znackach.
 
mínus indicator plus

 

sadni si do svojho auta. dociahnes z miesta vodica na spatne zrkadlo na dverach vodica? vidis, staci ti aj mechanicke ovladanie. no a dociahnes na zrkadlo na dverach spolujazdca? urcite nie, to by si musel byt Saxana, a preto pride vhod jeho el. ovladanie. Jednoduchsie ti to vysvetlit neviem. Ze co usetrili? minimalne el. motorcek v lavom zrkadle. A naco by tahali do spataku kablik, ked tam nie je motorcek? No a daj tie dalsie styri "neprakticke a nelogicke" veci v Xsare.
 
mínus indicator plus

 

a co si mal v tej lenivej C4 za motor? Ak ti zamrzali klucky, stacilo ich vystriekat glykosolom, nie?
 
mínus indicator plus

porozmyslaj   porozmyslaj

!Ako niekoho moze napadnut dat prave spetatko elektricke a lave manualne ?" no kedze na ovladanie laveho zrkadla dosiahnes z miesta vodica, a na prave nie. Jednoduche, nie? Ak si si nepriplatil na el. ovladanie obidvoch. Ako mohlo niekoho napadnut, setrit na spatnom zrkadle na spolujazdcovej strane, a spravit ho o polovicku mensie? Passat, Oktavka, Fabia atd. To si nerozmyslal? Co tym usetril vyrobca, 5 korun?
 
mínus indicator plus

odo mna odchadzali citroeny po 200-370t.   odo mna odchadzali citroeny po 200-370t.

Dvadsattri rokov jazdim citroeny. 3xCX, ZXy, 2xSaxo, 3xXantia, Xsara Picasso, Xsary dokopy tri, teraz druha C5ka, Berling niekolko, Jumper, C3 stoji na dvore.. Kazde, ked som ho predaval, malo cez 200 tisic najazdene, rekorder bolo Saxo 1.1i, to bol total nezmar. Ani jedno z aut som nepredaval z dovodu poruchy, ani na jednom (okrem 2 CX-ov, ktore boli kupene tesne po revolucii ako znacne ojazdene zvonku, na jednom z nich bola prevodovka kaput vlastne uz pri kupe) sa nikdy nevyskytol technicky problem, pre ktory by som musel volat odtahovku. Len bezna udrzba - brzdove platnicky a kotuce, oleje a filtre, olej + filtre, rozvody po predpisanych km. Na jednom Berlingu odisla tzv. vaha vzduchu a auto preplo do nudzoveho rezimu. Inac si nespominam na jednu jedinu zavadu. Mam tu odjazdene Xsara Picasso, 2002, 200tis. km, spojka povodna, brzdove kotuce, akumulator, vyfuk,, vsetko orig. Vymenene len predne brzd. platnicky, dvakrat. A to auto tahavalo 1300 kg karavan.
 
mínus indicator plus

meviem ci si si vsimol   meviem ci si si vsimol

kto stoji za qoros-om. Tu sa absolutne neda hovorit o kopirovani. CInania skupili profikov (aj z Europy) a zaplatili im za pracu.
 
mínus indicator plus

 

hlupacik si ty, pretoze ked sa sem taketo nieco vezie, tak spravidla na nastrceneho bieleho kona. Som zvedavy, kolko penazi stat vytlcie z bezdomovca, ktoreho majetkom je obciansky preukaz a jeden spacak.
 
mínus indicator plus

 

mame europsky parlament? no tak ak v nom nase zaujmy obhajuju kreaturky typu Nevedalova, Zala a dalsi, tak je to chyba cinanov?
 
mínus indicator plus

 

Stve ta nejakym sposobom cinske auto? Mna vobec. Aspon bude konkurencia minimalne korejcom. A zaspate europske automobilky to tiez moze prebudit z letargie.
 
mínus indicator plus

RTCW, ale ti sklaplo, ze?   RTCW, ale ti sklaplo, ze?

5 hviezd v EuroNCAP teste, to nemaju ani niektore japonske a europske automobilky. Co tu motas Matiza? Budes dristat este dlho? Ze Chery vyraba motory pre Fiat, to si vedel? Ja som bol u nich aj vo fabrike.
 
mínus indicator plus

Nechcem byt skeptik   Nechcem byt skeptik

ale pripomina mi Suvadovu. Tiez jej bolo Slovensko male, potom v USA sa poznala s tymi naj naj hercami, a nakoniec skoncila prepnuta s meditacnymi videjkami na youtube..
 
mínus indicator plus

 

niektori ani netrafili na smetiska, ale pokradli rovno na zahradach a chatach.. vcelicky jedny usilovne...
 
mínus indicator plus

 

ti cigani urcite nie ...
 
mínus indicator plus

 

o tom pochybujem, ze 0-200 km/h za 4 sekundy. A 0-300 km/h za 6? http://www.youtube.com/watch?f...
 
mínus indicator plus

Lietal s tym Viperom niekto?   Lietal s tym Viperom niekto?

zaujimalo by ma porovnanie s prievidzskym Dynamicom. Viem ze Dynamic je drahsi, ale tento Viper vo verzii so stokonovym Rotaxom, to by mohlo byt zaujimave. Nema niekto skusenost z priameho porovnania?
 
mínus indicator plus

 

kde by som este viac fotiek nasiel? Som chcel vidiet moju swatku v praci :)
 
mínus indicator plus

 

nuz tazko je posudit, co je na tom pravdy, hlavne ked prides niekde v Europe k manifestujucim za Falun Gong, a ukazuju ti fotky nejakych zabitych, a pritom ani len netusia, ze by sa im malo v bruchu nieco otacat..
 
mínus indicator plus

 

neviem kde je taka krajina, kde sa nekradne. Zijem pol na pol v Nemecku a na Slovensku, Nemecko ti urcite nebude. Francuzsko tiez nie, Rakusko a Svajciarsko tiez nie. Mozno Luxembursko a Lichtenstajnsko.
 

1 >

Najčítanejšie na SME