Streda, 13. november, 2019 | Meniny má Stanislav

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: Yperit
1>
mínus indicator plus

Už to je nejaký ten piatok.   Už to je nejaký ten piatok.

BMW montuje trojvalce už od roku 2013 (i8) resp. do "normálnych" modelov od 2014teho. Ale áno, dokopy to nejde.
 
mínus indicator plus

 

Ale úprimne - koľko ľudí by kliklo na článok s názvom "Škoda má nový koncept" a koľko na taký s názvom "Škoda má nový koncept za 3,5 milióna €" ;-) #SerióznaŽurnalistika
 
mínus indicator plus

 

To závisí. Trebárs u Stevieho Wondera to môže byť kľudne len meter.
 
mínus indicator plus

Číta s porozumením.   Číta s porozumením.

V názve i texte je v čase písania tohto príspevku stále "3,5 milióna €". Pri konceptoch nie neobvyklá cena. 3,5 mil CZK stojí lepší sériový mercedes, nie koncept v celkovom vyrobenom počte 1ks.
 
mínus indicator plus

 

Detto ja a okolo mňa minimálne 5 blízkych ľudí. Všetci sme si ho nezávisle od seba kúpili kvôli veľkosti. SE má úspech kvôli kompaktným 4om palcom. V čase uvedenia nič obdobné na trhu nebolo (iba nepoužiteľné noname telefóny), oni úžasne trafili to, čo si trh, presýtený pádlami, pýtal.
 
mínus indicator plus

 

Camry v najvyššej výbave za 39500. V plnej výbave (+VIP) za 43500. Najlacnejšia A6tka je za 48100 a šplhá sa až k 75000. A to bez príplatkovej výbavy. Je to vôbec porovnateľné?
 
mínus indicator plus

Áno.   Áno.

A je super. Ono navigácie teraz už nie sú ako navigácie spred dekády a v pohode sa vyrovnajú tým v telefóne. K cene - tá moja bola za príplatok rovnajúci sa strednej triede telefónov a mapy sú tam aj po rokoch updatované o nové cesty, obchádzky, uzávery atď (bez príplatkových služieb), takže u mně dobrý. Ale to bola iba odpoveď na otázku. Inak každý nech používa, čo mu vyhovuje, veď nie je iba jedno dobré riešenie :-)
 
mínus indicator plus

Hejter č.1   Hejter č.1

Robiť test športovo ladených športovo-úžitkových vozidiel je ako robiť matematickú olympiádu na pomocnej škole. Síce sa to dá, ale pôsobi to komicky.
 
mínus indicator plus

 

Na fotkách z "dielne" je Dukec. I v oficiálnych textoch je spomínaný on, takže Kabaň asi ee. https://www.carscoops.com/2019...
 
mínus indicator plus

:-)   :-)

Bolo mi jasné, že chyba bude iba medzi stoličkou a klávesnicou Yperita. Nuž, aspoň som objavil limity oboch zariadení.
 
mínus indicator plus

 

Legendárny Defender, to bolo to auto, čo malo os volantu posunutú voči osi sedadla vodiča a volant malo neprirodzene blízko bočného skla, takže sedíte vyosený a ešte aj natlačený na dvere? Ale to berte iba ako také podpichnutie, o kvalitách v teréne sa nejdem hádať :-)
 
mínus indicator plus

Pridám krásTny 42. príspevok   Pridám krásTny 42. príspevok

Určite niečo robím zle, ale keď dané čísla z článku dám do danej rovnice, výsledok 42 mi to rozhodne nedá :-O Skúšané v exceli i na hardwareovej normálnej veľkej kalkulačke (tzv. scientific). Och, asi som už prepracovaný dnes.
 
mínus indicator plus

 

Tak aj na starých stolných počítačoch sme mali tlačítko "turbo" na zvýšenie MHz procáku. Turbo a elektrina teda idú dokopy ;-) (ale viem, čo si mal na mysli a súhlasím s tebou)
 
mínus indicator plus

 

Vyzýva ťa na jednoduché odpovede, ale zmôžeš sa len na detinskú reakciu mimo tému? #SprávnyChlap
 
mínus indicator plus

 

Keď máš premyslený systém vetrania, dokonca s možnosťou rekuperácie, ktorú môžeš v 21. storočí ovládať elektronicky (fíha), načo potom podchviľou musíš otvárať okná?
 
mínus indicator plus

 

24,5 stupňa nie je prekúrený priestor?
 
mínus indicator plus

 

24,5°C v dome v zime? Hmm, pán je šetrný voči životnému prostrediu :-P Každý stupeň naviac oproti výpočtovým 20°C zvyšuje spotrebuje energie o cca 5%. Ale OK, chceš teplo, máš teplo. Ja len teda, že nakoľko si nechceš klímou kaziť zdravie, istotne vieš, že aj dlhodobý pobyt v prekúrených priestoroch je škodlivý voči zdraviu, že?
 
mínus indicator plus

Ty rožky, maslo a šunka :-P   Ty rožky, maslo a šunka :-P

Myslím, že reagoval na to, že u mnohých automobiliek si nemôžeš dokúpiť nejakú jednu vec, ale ponúkajú tú vec len v balíkoch s ďalšími iks vecami a tak platíš 100ky až 1000ky € za niečo, čo nechceš/nepotrebuješ/nevyužiješ. Ja som napr. chcel do nového auta systém sledovania mŕtveho uhla, ale bol iba v Pack-u za 800€ s ďalšími 4timi vecami, z ktorých som 3 vyslovene nechcel. Tak som dal sledovaniu pá-pá.
 
mínus indicator plus

 

"v statoch sa tie pripady u zrejme pocitaju na desiatky. samovznietenie na parkovisku, v servise, poziar po naraze, dokonca aj po niekolkych dnoch po havarii a tak podobne. kolko novych aut so spalovacim motorom sa dokaze pochvalit niecim podobnym?" Podľa toho, čo som našiel, je v USA ročne cca 171 500 požiarov áut. Požiarov Tesiel bolo od roku 2013 až 20. Celosvetovo. Pre objektívnosť dodávam - neviem, aký má Tesla podiel predaných áut na trhu. Problém je, že o požiari "bežného" auta sa v novinách nedočítaš. O požiari Tesly vie celý svet hneď. A tak vzniká "praUda". Skús ísť na YouTube a daj do vyhľadávača "_______ on fire", kde za ______ doplň BMW, Mercedes alebo Audi (a pozeraj si iba "civilné" prípady, nie šport).
 

1>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME