Štvrtok, 2. apríl, 2020 | Meniny má Zita

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: stPiter
1 >
mínus indicator plus

 

Pre zaciatok by stacilo keby pokutovali realne nebezpecne veci a nie banalne cipoviny ktore sa vsakndaju ovela lepsie skasnut
 
mínus indicator plus

 

Hlavne ked vsetky noviny netrpezlivo cakaju na kazde zakopnutie ekonomiky aby ho kvoli citanosti nafukli a potom ludia maju pocit ze prichadza nejaky armagedon a samozrejme peniaze sa prestavaju tocit a ekonomika klesne este viac
 
mínus indicator plus

 

Som skor presvedceny ze emisie treba kresat, ale keby som nebol tak studia skumajuca poslednych 2000!!!!! rokov ma urcite nepresvedci. Ved to je nic aj v porovnani s existenciou homo sapiens nie to este so zemou ako takou
 
mínus indicator plus

 

No konecne to niekto napisal a az v poslednom prispevku. Zdaleka najhorsie nehody su pri celnych zrazkach ci uz pri predbiehani, smyku, spanku, smskovani... No a ako sa tomu da najlepsie zabranit - rychlostnou alebo dialnicou. Keby sme mali na svk dialnice tak ako maju byt tak smrtelnych nehod ubudne o polovicu. Kazdy kto tu trepe o vysokej rychlosti len trepe, keby to bolo o rychlosti tak na dialniciach kazdy den niekoho zoskrabavaju. Ale ked uz sme pri rychlosti zrejme bol problem praveze opacny - predbiehajuce auto malo rychlost prikis nizku aby stihlo predbehnut
 
mínus indicator plus

 

Preco hned vsetky? Ze je podla mna x pravidiel sprostych a dodrziavam ich len kvoli fizlom neznamena hned vsetky
 
mínus indicator plus

 

Cas nabijania nie je to co brzdi rozvoj elektromobilov. Je kratsi ako tankovanie do ropaka - s nim musim stale chodit v zapche cez pol measta na benzinju kym na elektroqute len vecer zastrcim kabel a rano ho odpojim, dokopy 20s. Problem ktory brzdi elektroquta je len a len cena bateriek, kym neklesne aspon 5 nasobne ziadne masove elektroauta nebudu
 
mínus indicator plus

 

Nvm kde presne pojdu ale na profesii naberaju soferov cize naozaj pridu aj sem
 
mínus indicator plus

 

no nic , treba kupit stare auto a udrzovat ho pri zivote kym sa da alebo kym ho nezakazu
 
mínus indicator plus

 

ukazali otrokom ze sa to da aj bez zemepana.
 
mínus indicator plus

 

Ale ved uz je to tak. Napr ja ked som poistoval auto ako 26r tak som platil 130, este par dni predtym ako 25r by som platil 310
 
mínus indicator plus

 

To by bolo uplne super. Drviva vacsina ludi dnes v praci nepotrebuje prirodzene svetlo ale na druhej strane potrebuje ho poobede na domace prace alebo volnocasove aktivity. Najlepsie by teda bolo mat poludnie okolo tej 16tej.
 
mínus indicator plus

 

Obrabaci kovov a cncckari nemaju 1000 ecok v hrubom? Podla mna aj viac
 
mínus indicator plus

 

zaujimavy je aj graf pre svk, v 2020 vrchol a potom dolu kopcom v podstate rovnako ako japonsko
 
mínus indicator plus

 

Ked zatrubis aby stali tak ich este splasis a akurat sa este rovno rozbehnu pod auto do vedlajsieho pruhu :D
 
mínus indicator plus

 

Ja ked soferujem tak spolujazdca pocuvam len na dialnici a rovnej okreske, v meste sa neda soferovat aj rozpravat
 
mínus indicator plus

 

ked zastrcim vecer zastrcku do auta nejaka benzinka ma nemusi trapit.
 
mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
mínus indicator plus

 

uplne najlepsie je ze cenu phm mame vyssiu nez vsade naokolo, dokonca aj oproti At. zrejme preto ze mame aj ovela vyssie platy nez v rakusku
 
mínus indicator plus

 

Nvm ako pracujes ty ale uz aj dnes vstava do roboty minimalne 80% ludi ked je este tma (mimo maj-august). Vstavanie po tme nie je ziadny argument pre drvivu vacsinu ludi
 

1 >

Najčítanejšie na SME