Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: Richard Ščepko
1 >
mínus indicator plus

 

Tá správa fondu a biznis by aj mňa veľmi zaujímal. Kľudne napíšte podrobnosti a hlavne aj nejaké dôkazy alebo aspoň odkazy na potvrdenie Vašich slov. Lebo sa priznám, že o ničom neviem. A keď už ma spomínate v spojitosti "projektového manažéra", tak túto pozíciu vykonávam v spoločnosti Linde Material Handling, kde mám na starosti projekty ohľadom regálových systémov a VNA vozíkov (vysokozdvyžné vozíky pre veľmi úzke uličky). Len pre predstavu: https://youtu.be/EUMaCPFP_1Y?t...
 
mínus indicator plus

 

Rozumiem tomu správne, že mi vyčítate neprítomnosť na niektorom z MsZ? Ďakujem.
 
mínus indicator plus

Sprievodný program   Sprievodný program

Ak by niekto chcel vidieť leták aj na strievodný program, prikladám odkay: https://ibb.co/kafu3k https://ibb.co/jTtxOk
 
mínus indicator plus

RE:   RE:

No za mňa môžem napísať, že ďalšiu zmenu (napríklad zákaz rozšírenia aj na sobotu) nepodporím ani nebudem žiadať. Verím, že sa už žiadne takéto podnety a požiadavky od obyvateľom neobiavia. Ak by to tak bolo, bolo by to fajn pre obe strany. 2/3
 
mínus indicator plus

 

K tomu kompromisu. Prebehlo stretnutie s vedením letiska a poslancami MČ Stred. Vysvetlili sme si jednotlivé postoje a skúšali nájsť nejaké riešenie. Piloti pravdepodbne žiadne normy neprekračovali (aspoň také sú závery z meraní), takže my ako poslanci sme skôr prosili vedenie letiska, či nie je možné obmedziť lietanie počas sviatkov a nedieľ. Ak by to samotní poloti nechceli, tak k žiadnemu ústupku z ich strany by sme ich nedonútili. Čiže preto som spomínal ten kompromis. Osobne si tiež myslím, že ak bývam pri letisku, nemôžem počítať len s bezmotorovými lietadlami. Ešte v 90tych rokoch tam prístávali vojenské stíhačky. Boli požiadavky nelietať týmto spôsobom aj počas soboty, čo osobne nepovažujem za šťastné. Preto nedeľu považujem za kompromis. Vysvetlené aspoň trochu?
 
mínus indicator plus

RE   RE

Osobne som bol proti zapusteným zastávkam. Ak sa máme baviť o prioritizácií/preferencií MHD - ako nosného systému dopravy v budúcnosti, zálivy v tomto úseku sú nešťastné. 1. Finančne navyšujú celý projekt (peniaze by sa mohli použiť na otrasné zastávky ako napr. pri Nemocnici, pri Gymnáziu a pod.) 2. "Odstránením" vozidiel z jazdných pruhov sa odstráni aj jeden z prvkov na skľudnenie dopravy. Nerád by som, aby sa zo Soblahovskej stala "diaľnica", ktorou je možné prejsť cez 80km/h. 3. Trend vo vyspelenjšej časti Európy je skôr vytvárať podmienky pre alternatívu voči individuálnej automobilovej doprave (BUS pruhy, cyklo pruhy..) Dobolím si pridať Manuál riešenia z Osla. Je vo fínštine, ale chcel by som upozorniť na stranu 63. Na 4 obrázkoch sú ukázané riešenia v prípade zastávok MHD (Ny = Nie, Unntak = Výnimka). Dovolím si upozorniť, že všeky riešenia nemajú zastávkové zálivy pre vozidlá MHD. https://www.oslo.kommune.no/ge...;etaten/Sykkelprosjektet/Dokumenter /2017-02-27%20Oslostandarden%20utka st%20til%20hjemmeside.pdf (prípadne do Googlu spojenie "Oslostandarden for sykkeltilrettelegging" a kliknúť na 1. odkaz a následne na horný aktívny odkaz na webe) Podobné riešenie vo Viedni - Meidling: https://ibb.co/m3rTy5
 
mínus indicator plus

RE   RE

Toto nie je tento prípad. Spomínaný úsek je jeden z najkomplikovanejší. Nie len pre úzke parametre niektorých úsekov, ale aj pre množstvo kolíznych bodov (v podobe križovatiek). Primárne ide samozrejme o cyklistov, ale aj pre chodcov sa zlepšia niektoré podmienky (napr. pri bývalých Masaryčkách). Bezbariérovou úpravou prešla aj zastávka Legionárska (smer centrum). Keď sa tento úsek dokončí, mal by byť podstatne bezpečnejší pre všetkých účastníkov v tomto úseku. Nový povrch by mal dostať aj jazdný pruh v smere do centra na Námestí sv. Anny. Len pre porovnanie, rekonštrukcia Olbrachtovej ulice stála približne 250 000 eur. Úsek 1. etapy cyklotrasy je stavebne náročnejší, než napr. úsek 2. etapy vedenej po Soblahovske.
 
mínus indicator plus

 

Ďakujem, no moja úloha je v tomto minimálna. Osobne som vďačný Júliusovi Brunovi i Radovi Zelíkovi, že nápad pretavili do takejto podoby. No a aktuálne hlavne primátorovi mesta a predsedovi samosprávneho kraja. Bez nich by to zostalo len ako nápad. Čo je celkom dôležité. Ale osobne ma to veľmi teší. Mestské zásahy neboli o nejakom Ščepkovi, ale o dobrých nápadoch, ktoré vedia spojiť. V tomto prípade sa to, zdá sa, opäť podarí. Inak časť Ulice 1. mája má obrovský potenciál. Len je skrytý na rozbitý a polepený asfalt a dožívajúce stromoradie.
 
mínus indicator plus

RE   RE

Napíšte mi prosím, pošlem Vám projektovú dokumentáciu. 1. Neviem celkom, čo myslíte nedoriešenou zastávkou. Osobne s ňou tiež nie som stotožnený, no neviem, či myslíme to isté. Výmena povrchu je obrovské plus, no chýba nástupná hrana. Je to veľký problém pre starších ľudí, ale hlavne pre ľudí na vozíku či rodičia s kočíkom. Trasovanie cyklotrasy pôjde pozad zastávku MHD. 2. Máte na mysli strednú školu? Lebo základné sú až na Ulici 1. mája. Resp. už len jedna. Tam sa bude priechod pre chodcov prekladať za zastávku Braneckého. Nie som s ňou úplne nadšený, ale argumenty bezpečnosti chodcov i cyklistov v smere od zastávky majú svoje rácio. Ak by som nebol presvedčený, že to nijak nepomôže chodcom a ani cyklistom, tak by som nebol taký aktívny pri presviedčaní kolegov poslancov. Snáď bude do leta cyklotrasa realitou, problematickejší bude hlavne úsek "kaskádových" kvetináčov pred Centrumom. Pripúšťam, že určité zdržanie v tomto úseku môže byť, no neviem ako by sa tomu dalo vyhnúť.
 
mínus indicator plus

RE   RE

Návrh na zmenu rozpočtu pre budovanie cyklochodníka som na decembrovom zastupiteľstve v roku 2015 predkladal ja, tak si dovolím zareagovať. Išlo o úsek od Baneckého po kruhový objazd pri Keramoprojekte. Práve vybudovaná cyklotrasa zlepší a to výrazne bezpečnosť chodcov hlavne pri bývalých Masaryčkách. Ide hlavne o priechod pre chodcov od Masaryčiek k budobe TSK/Daňového úradu. Ten je veľmi nebezpečný. Nielenže sa presunie bližšie k zastávke MHD Legionárska, ale hlavne sa vytvorí ochranný ostrovček. Časť z neho je už dnes vidieť. Podobne je tomu aj v prípade križovatky medzi súdom a Starou tržnicou. Vyššiu kvalitu získal aj (ešte stále) nedokončený priechod Partizánska - Legionárska. Zároveň sa debariérizovala zastávka MHD Legionárska v smere do centra. Je na nej osadený "špeciálny" obrubník: http://www.presbeton.cz/upload... ktorý umožňuje zastaviť nízkopodlažnému vozidlu tesne pri hrane zastávky (obrázok v "reze"): http://www.profilbeton.de/imag... To, prečo ani začiatkom roka 2017 nie je cyklotrasa postavená nie je chyba poslancov. Našou úlohou bolo nájsť financie. Som presvedčený, že po vybudovaní bude jeden kritický úsek v meste bezpečnejší nie len pre cyklistov. O prínose pre cyklistov písať asi nemusím. Ak chcete poslať projektovú dokumentáciu, kľudne mi napíšte richard.scepko(zavináč)gmail.com Inak nebyť R. Medala, tak nie je ani cyklokomisia a ani mnohé aktivity v prospech cyklo dopravy. Ďakujem.
 
mínus indicator plus

 

Túto požiadavku som dával za VMČ Stred ešte 8.8.2016. Ide o požiadavku č.6: http://www.trencin.sk/tmp/asse... Veľmi som zvedavý, ako táto vec nakoniec dopadne.
 
mínus indicator plus

RE   RE

Budem rád, ak sa mi ozvete. Ďakujem.
 
mínus indicator plus

Pardón...   Pardón...

...mala to byť reakcia na pána "jasec".
 
mínus indicator plus

RE:   RE:

Z Vašich príspevkov mám pocit, že paradoxne máme viac spoločných tém. Ako mestský poslanec by som sa s Vami rád stretol. A samozrejme sa o niektorých veciach normálne porozprával. Čo vy na to? 0911 769 186 alebo richard.scepko@gmail.com Ďakujem.
 
mínus indicator plus

RE:   RE:

Podľa toho, ako je to naprojektované je možné viesť celým úsekom cyklotrasu. Niekde sa zuzˇuje chodník, pri Centrume sa berie z časti oporného múru... Je tam niekoľko kompromisov, ktoré si vyžiadala práve šírka uličného profilu. Obzvlášť ma však tešia niektoré úpravy križovatiek (Nám. sv. Anny, pri Poštovej banke, Masaryčkách...). Projekt som ešte poslal na posúdenie Cyklokoalície, ktorá je v Bratislave asi najďalej v presadzovaní budovania cyklochodníkov. Spomínaný úsek vyzerá veľmi zaujímavo. Obzvlášť na Trenčianske pomery.
 
mínus indicator plus

Odmeny v TN   Odmeny v TN

K odmenám. Neviem ako kolegovia, ale ak ide o moje, ani raz nepresiahli 214,5 eura (ak malo ísť o odmenu po zdanení). Moje odmeny boli (v čistom) od decembra do apríla: 144,51 €, 167,66 €, 176,32 €, 144,51 € a 210,86 €.
27.04.2015 15:49 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Títo ľudia by mohli byť inšpiráciou aj pre Trenčín. Niektoré aktivity som si bol pozrieť priamo v Trnave. Fandím Vám!
 
mínus indicator plus

 

Pár doplňujúcich informácii k tomuto Mestskému zásahu: http://www.mestskezasahy-tn.sk...
 
mínus indicator plus

RE   RE

Ja mám popravde inú skúsenosť. Presne opačnú. Teda, aby som bol presný, vidím zmenou vedenia aj značný posun k problematike bezbariérovosti. A myslím hlavne mentálny. Aj keď stále tu chýba systematickosť a koncepčnosť. Osobne som riešil bezbariérové priechody pre chodcov, dlažbu pre nevidiacich a slabozrakých s prednostom stavebného Jánom Forgáčom. Ak sa aj zrealizovali, nespĺňali normy. Cieľom bolo toto (príklad z Trnavy, ktorá ušla Trenčínu na niekoľko rokov): http://www.trnava.sk/userfiles... Čo som videl realizácie (ako investícia, nie v rámci údržby), spĺňajú normy. Podarila sa aj prvá bezbariérová zástavka MHD - Legionárska v smere k nemocnici. Dnes je tam osadený tzv. kasselský obrubník (http://cs.wikipedia.org/wiki/K...), čo je veľký posun. Snáď sa tento prvok stane štandardom. A možno si ho osvojí aj pani Maslová z odboru dopravy, lebo inak to bude obraz myslenia z minulého storočia. Inak odporúčam napísať tento podnet priamo poslancom za MČ Juh. Minimálne uvidíte, či niekto aspoň odpíše. O niečo ľahšie to môžete mať s rozhodovaním pri voľbách. Prípadne aj pánovi Forgáčovi (http://www.trencin.sk/index.ph...).
 

1 >

Najčítanejšie na SME