Utorok, 25. február, 2020 | Meniny má Frederik(a)

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: sulinek
1 >
mínus indicator plus

 

Slušný marketingový pokus o to, že slovač si nebude pamätať , že ste pri 30 tom výročí mali "mesiac grátis"... https://novinky.sme.sk/c/22233... Joke...
 
mínus indicator plus

 

"Plyn môžete prekladať až po zime. To znamená, že teraz budeme čakať. " Generálny riaditeľ spoločnosti Váhostav-SK Marián Moravčík - pri poklepaní základného kameňa 4km rýchlocesty pri Prešove:D Ku zbytku tých taľafatiek je škoda sa vyjadrovať...
 
mínus indicator plus

 

Hej vedúci, tu si čítajú. o Financiách na dostavbu vašeho plného profilu: https://ekonomika.sme.sk/c/222...
 
mínus indicator plus

 

čistá komédia. cirkus real.
 
mínus indicator plus

 

Vy stále nechápete tú najpodstatnejšiu vec: Vy nemáte žiadne argumenty. Celá vaša argumentácia odplávala "ta het" angažovaním váhostavu na zaplátanie toho 4 km úseku. Vzpurne ste sa postavili "moci" a svätosvete trvali na plnom profile. Tak ste ho dostali. Síce v "limitovanej edícii" ale máte ho. A teda vy ani nemáte čo tu argumentovať. Vašim víťazstvom je ďalších minimálne 6+ rokov naozaj intenzívneho trafficu. Môžeme tu polemizovať o taktike akú ste použili a že ste hrali s falošnými kartami. Predstierali ste obrovské toky dopravy, a nútili ste zainteresovaných k vašej verzii. Lenže v tomto prípade, karty rozdáva aj ten, čo drží kasu. Na vašu škodu. Čo keby ste namiesto tých vznetlivých rečí vyhrnuli rukávy, a tých zvyšných 10 kilákov dostavali svojpomocne? Veď okres prešov /ako tu mnohí argumentujú hustotou obyvateľstva/ je doslova v obliehaní ekonomicky neaktívneho obyvateľstva. Alebo už len ostáva sniť o tom, aká by to bolo, keby Skanska teraz v decembri po dokončení Budimíru - Bidovce by sa zahrýzla do bykoša a za 3 roky by bol celý prešov vyčistený od toho podtatného: od poľského kamióna.
 
mínus indicator plus

 

Ale iste, keď dôjdu argumenty, treba sa uchýliť k osobným invektívam, že? Mňa vaša predstieraná empatia vôbec netankuje. Vo svojom povrchnej štbákovčine, ste si asi zabudli pozrieť plné vlákna pri mojich príspevkoch, aby ste si pozreli to akým spôsobom ma častujú vaši mentálni a geografickí kolegovia, ktorí obhajujú napríklad aj túto prešovskú stavbársku ságu.../aj napr. tu naspodku/ U mňa nie je dôvod ľutovať Prešovčanov , za ich rozhodnutia, ja si užívam ich zlobu a frustráciu a vypichujem tieto "pikošky" na zvýraznenie ich frustrácie, lebo nič iné si za svoj "mindset" jednoducho nezaslúžia. Ako hovorí klasik: "Kde niet rady,...." A len tak naokraj: Retro prehodenie reklamného sloganu z 90tych rokov "Váhostav neváha"... "Pro geológ" "taľafakty" Si myslím že sú dosť pejoratívne výrazy, ktoré obohacujú text tak frustrujúcej témy. Vy, bez urážky, na druhej strane, ste priniesli do diskusie "fádnu liturgiu"...
 
mínus indicator plus

 

Toto čo tu píšete nie sú fakty, ale taľafatky. Neviete reflektovať na situáciu aká tu momentálne panuje. Oháňate sa tu "majster plánom", ktorý vznikol potom čo: Už sa dokončuje D1 Už je dávno urobený vnútorný objazd PO Už je dávno naprojektovaná R-ka Mesto vyhodilo 1 000 000 eur za znôžku kalerábov, aby tom s touto zeleninou mohlo na úrad vlády chodiť po žobraní, že: "dokončte nám Rku, pekne prosím..." Ja moje príspevky adresujem Prešovčanom a nie obyvateľom XY okresov na SV od Prešova. A tí naozaj nebudú aktívne obchvat využívať pri ich denných dochádzkach a aj napriek tomu sú to práve oni, ktorí rozhodli zle. Jediným faktom v tejto komédii je to, že namiesto polprofilu v plnej dĺžke /bo nebolo dosť dobré, bo prešovčan chce všetko bolšoje /viď križovatka//, na vás "vláda a min dopravy" poslalo Váhostav. Aká totálna paródia na "stavbárinu" sa schováva v názve tejto spoločnosti: Váhostav. Váhostav nestavia...Váhostav váha... Get it? Hentí váhaví stavbári vám idú stavať 4 km RÝCHLOCESTY za 4 ROKY!!!!! Ani nie dialnicu! ...Svojim váhavým tempom. Rozoberiem to na drobné: 1 kilometer rýchlocesty za 1 rok:D Poslali na vás uspávača hadov, ktorý má spomaliť celý ten proces výstavby, lebo štát "nane love", kapišto? Potom sú tu voľby....nová vláda musí stanoviť priority...špajza po bolševikovi tradične prázdna, kríza za dverami, a štát ,má z rozpočtu /nie z Eu fondov/ vytiahnuť ďalších 350 melka na dostavbu zbytku R-ky?. Ste úplne mimo misu so svojimi veľkopánskymi plánami a nedokážete akceptovať zmenenú realitu, kvôli neschopnosti reflektovania zlých rozhodnutí vás a vami volených zástupcov. PS: Nie som žiaden PRO geológ, avšak už sa šušká, že tunel Bikoš sa môže zmeniť na nočnú moru....flyšové podložie...robiť tunel v pieskovisku...nie je žiadna sranda...veď to poznáte z detských časov.... Zlomov je tam tiež požehnene: https://www.asb.sk/wp-content/... Ako vravím v inom poste: Maďar /prirovnanie neschopného stavbára u nás/ stavia v celku 75 km dialnice/Rky za 4 roky. Prešov stavia 4 km rýchlocesty 4 roky... ....neviete kde je sever chlapci....
 
mínus indicator plus

 

Ja som úprimne nadšený z toho ako ste vy, prešovčania, neschopní sa pozrieť realite priamo do očí. Diskusia o pol profile sa viedla, a vy ako občianska spoločnosť "prešovská" ste sa vtedy oborili, že ani za nič, že plný profil. Tak ste ho dostali: 4 km namiesto 14tich, ktoré vôbec nič neriešia /okrem pár zamestnancov US steelu od Sabinova/. Kde sa pozriete po krajine, tam vidíte tú stavebnú neschopnosť, ktorú dokumentuje váš rodák REMETA /tunel Višňové/. Potom tu je obchvat Ružomberka, ktorý tiež stojí na mŕtvom bode. Kdekoľvek je tunel, tam to mešká a na vašej Rke sú rovno DVA. A vy, tu v tomto marazme, namiesto toho , aby ste skočili po pol profile ALE V CELEJ DĹŽKE, ste sa nechali ucholákať 4 kilometrami rýchlocesty. Otvorene protestujete za obchvat už od roku 2015. Výsledok? Možno v roku 2025...Veď je to úplne smiešne. Min. dopravy si drzo kúpilo čas na dorobenie obchvatu /lebo nemá prachy/ a vy ich ešte hýčkate, že ako dobre to celé naprojektovali, akú najkomplikovaniejšiu križovatku tu budeme mať. Vašou najdôležitejšou komcepciou malo byť odklonenie kamiónov mimo mesta. To malo byť vašou prioritou, hoc aj v polovičnom profile ale ČO NAJSKôR!!!!! Nik z vás ten obchvat nebude nikdy používať veď vy zo satelitov alebo priamo z mesta sa iba potrebujete dostať na dialnicu a ísť buď na juh alebo západ. Nech sa tam kamióny na tej ceste pozrážajú, vás to nemá čo zaujímať, nikdy tadiaľ automobilová doprava nepovedie. Je to číri tranzit. Pri vašej argumentácii o plnom profile máte plno rečí ako sa to predraží, aké to bude nakoniec finančne nevýhodné, ale ani muk ste nepovedali, keď sa začalo stavať 7 km D1 pri prešove za 350 Mil. eur!!!! Tam je váš zbytok Rky zaliaty do betónu na tej pompéznej križovatke, tam sú tie prachy, ktoré chýbajú na zbytok Rky. A ja sa iba budem usmievať, najbližších 6 rokov nad týmto vašim ulakomením sa....
 
mínus indicator plus

 

Ja si myslím, že hneď ako maďar vypustí tú kamiónovú "flotilu" v roku 2021 Prešov bude mať jeden obrovský problém a až potom sa vám otvoria oči, že čo ten Ersék s vami dorobil...a ako ste sa brutálne mýlili. Inzerát: Som Prešovčan a vymenil som 2 prúdy rýchlocesty za 4+ rokov polských kamiónov v centre svojho mesta. 2021 - 2025+ :Prešov Európske hlavné mesto dopravy 2021 - 2025+ :Prešov Európske hlavné mesto kamiónov 2021 - 2025+ :Prešov Európske hlavné mesto tranzitu Baltik - Balkán 2021 - 2025+ :Prešov Európske hlavné mesto ulakomenia sa... Každopádne som veľmi rád za konštruktívnu debatu. Minule tu chytráci chceli chytať za slovíčka čo je obchvat, dialnica je dialnica a nie obchvat...A iné zahováračky...
 
mínus indicator plus

 

1 Áno bude sa tam odbočovať v 100vke : https://imgur.com/a/gJExLo3 a čo teraz, myslel som si že už si tú kefu zhltol tak neviem prečo ešte stále vyrývaš. 2,3 - Odhad ministerstva /teda strany, ktorá to platí/. Zbožné priania, konštrukty. Realita: 7 km úsek D1: 356 mil. 4 km Rky: 143 melka. 10 km Rky??? 4. Uvádzam zdroje vo svojich postoch, ktoré citujem. Nechápem , prečo vám tu všetkým malomeštiakom tak veľmi vadí fakt , že tisíce komrádov z vašej "metropoly" sa vracia tam, kam patria: na vidiek. Ako vravím vyššie: Zalepili vám ústa týmto 4 km úsekom. Prečo ho nezačali satavať naraz, tak ako bolo plánované? V Maďarsku od Miškovca po hranicu 75 km stavajú úsek NARAZ. Je rozdelený na 3 časti /termín dostavby tuším 2021/. A vám sa tu budú na Sekčove promenádovať polské kamióny minimálne do 2025 ale vy budete krochkať blahom, lebo máte megakrižovatku....
 
mínus indicator plus

 

Klamstvá? Synak veľmi rýchlo sa zobuď: 1.úsek diaľnice D1 za 356 miliónov eur. 2.Severný obchvat na rýchlostnej ceste R4 vyčíslili kompetentní na ďalších 535 miliónov Zdroj: https://finweb.hnonline.sk/eko... To je dokopy takmer 900 melka, s tým, že teraz tie nešťastné 4 kiláky stavia VÁHOSTAV!!! A v úseku je tunel!!! Takže neviem či tá , mnou predikovaná miliarda bude dosť... A teraz k tvojim bodom: 1. No to je paródia čo? Odbáčací pruh na 100vku končí na kruháči...úžas. Zo svojich potuliek po EU viem, že je to veľmi nebezbečná "fičúrka", keď sa ti budú hlavne v špičkách tvoriť zápchy. 2 a 3 som vysvetlil v úvode neni o čom. +/- Miliarda na obchvat 80 000 tisícového mesta: 4. "K 31.12. 2016 mal Prešov presne 86 910 obyvateľov." Zdroj: https://presov.dnes24.sk/viete... A úprimne: 10 000 hore - dole: trend je neúprosný, ľudia z tej "metropoly" utekajú kade ľahšie. Na prelome milénia tam žilo 95 000 ľudí. "Zajtra je rok 2020" a matika nepustí. Zvláštne, že nikto z vás nie je schopný mi vytknúť fakt, že prešov minimálne ďalších dlhých 6+ rokov bude terorizovaný poľskými kamiónmi. Mali ste šancu chytiť vrabca do hrsti a začal by sa staviať polovičný profil v plnej dĺžke /aj tak je to cesta iba pre tranzit a v budúcnosti ho prešovčania nebudú reálne používať/. Namiesto toho vám zalepili ústa týmto 4 km úsekom. Všade na západnom Slovensku sa z východiarov smejú a považujú ich viac menej za naivných hlupákov. A úprimne sa ani nečudujem. Hentá politická mŕtvola z Mostu príde na východ na kontrolu a nahnať politické body a robiť si kampaň: "že megastavba. že megakrižotka, že super Prešov" a prešovčania "krochkajú blahom". Neviem či sa mám smiať alebo plakať....
 
mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
mínus indicator plus

 

Toto je križovatka rýchocesty s Dialnicou + odbočka na cestu II. triedy /Margecany/ s intenzitou dopravy 5 áut/hodina. Jedinou podobnou križovatkou je Triblavina avšak tam je nasekaná 60 tka a problém vyriešený. Neviem načo bolo dobré dimenzovať križovatku, kde budem môcť odbočiť na Margecany v 100vke. Apoň všetci teraz už vieme prečo 7 km úsek dialnice v SR stojí 365 miliónov eur... ďalej v PO "vyriešili Rku, ktorá bude končiť pod "šarišským hradom" a teda po novom si to polský kamión /pôvodca všetkého zla/ namieri priamo do centra, kde zabočí na sabinov, aby potom dokončil okruh Prešova po R-ke a následne diaľnici. Okrem toho sa do PO dovalí Ukrajinský kamión, ktorý sa ešte vydá cez centrum na colnicu,/ keďže prešovčania UMNE nechali colnicu v južnej časti mesta/ a potom bude pokračovať v púti nazad cez centrum aby sa napojil na dialnicu na Poprad... Hlúposť zakvitla. Samozrejme, že hneď sa tu vyroja "rojkovia", ktorí tu budú svätosvete prisahať, že R-ka okolo Prešova sa dostavia, lebo ďalšiu pol miliardu nová vláda vytiahne z vačku na počkanie, no problemo a nič z toho, čo som napísal nebude platiť. Samozrejme ja dúfam, že Prešovčania budú ďalej trpieť za svoju nadutosť a grobiansktvo akým sa osopili, keď im kompetentní navrhovali polovičný profil R-ky. Som zásadne proti, aby nová vláda zaplatila ďalšiu pol miliardu na dostavbu obchvatu PO. Táto krajina bude mať úplne iné priority ako stavať pompézne predražené rýchlocesty okolo 80 000 tisícového mesta za takmer 1 miliardu EUR!
 
mínus indicator plus

 

tak toto je iný pán stôl...
 
mínus indicator plus

 

Sami si za to môžete. Spoplatniť média v pokrízovom období kedy sa chudoba začala šíriť údoliami, iba pre nebotyčnú ctižiadostivosť jedného človeka /bella/ otvorila povestnú pandorinu skrinku. Na dekádu+ sa fico usalašil na úrade vlády. Putin a spol sa klapú na čelo a usmievajú. A slováci platia piáno, aby mohli spolutvoriť obsah a zadať viac ako 3 komenty denne... To je tá sľubovaná kvalita žurnalistiky, to sú výsledky vašej práce: Plač nad rozbitým džbánom a nad stratou dominancie....ako hovorím, kvoli ctižiadosti niekoho, kto aj tak prebehol inam a odobral vám množstvo čitateľov....
 
mínus indicator plus

 

aký nárast na burze? Koho to tu ohlupujú? https://www.indexmundi.com/com...
16.10.2019 16:39 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

 

Ale iste, ako boss obvoláš 200 ľudí, zistíš že to môže byť 70-30 /aj s neúprimnými aj s nerozhodnutými členmi/, zvoláš kongres, od-bazukuješ protivníkov, druhý deň nabehneš do novín si umyť ruky, že všetko legál,košér /na štýl optimalizácie daňového priznania/. Total damage: 18 eur / bezlimitný paušál od tmobile /alebo 4ky?/. Sulík nebol nikdy politikom, Fico na rozdiel od neho je. Nie je to štátnik, je to malomeštiacky intrigán - ideál slovenského predsedu vlády. Ale Sulík na to jednoducho nidky nemal. On totižto nie je politik. Marketingovo zobral 8 % SKDU, lebo videl že lietajú triesky, a tie si drží už pomaly dekádu. Na viac sa nezmohol. Nič iné nedokázal.
 
mínus indicator plus

 

AK by bola SAS naozajstnou stranou, tak by tvoje taľafatky mali váhu, avšak z dôvodu toho , že SAS svojou členskou základňou pripomína neúspešnú lokálnu sektu sú tieto kydy úplnou šaškárňou. Podobne ako sulíkove následne umývanie si rúk v médiách.
 
mínus indicator plus

 

Nechápem, že nikto ani z novinárov netrieska Sulíkovi o hlavu fakt, že zvolanie predčasného snemu, keď bola na obzore možnosť zmeny "precedu" urobil už aj predtým. Jedine Kissova v HN to spomenula v interview ešte pred tým posledným "kongresom".
 
mínus indicator plus

 

Presne tak, tragikomédia to bola od začiatku. Najprv na poslednom mieste Sulíkovej kandidátky doniesol exota Matoviča do parlamentu, ten mu po troch dňoch zabuchol dvere a založil si vlastnú stranu. Títo dvaja "borci" si rozpacelovali voličov SDKU a teraz, keď sa blíži ich koniec tak čo dovádzajú to nemá obdoby. a na to lovenie hnedobagandžistov na slovenskom malomeste a vidieku počas migračnej krízy, tak na to by sa tiež nemalo zabúdať...
 

1 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME