Štvrtok, 5. december, 2019 | Meniny má Oto

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený
Zoznam príspevkov používateľa: Pavel Titl
1>
mínus indicator plus

Z Košíc pre 25 tisíc vozidiel denne   Z Košíc pre 25 tisíc vozidiel denne

1 pruh, z Michaloviec pre 5 tisíc vozidiel 2 pruhy....
 
mínus indicator plus

Cez štátnu hranicu   Cez štátnu hranicu

sa tak či tak hazdí v jednom jazdnom pruhu
 
mínus indicator plus

A čo tak miesto   A čo tak miesto

toho zbytočného odpočívadla vybudovať oveľa potrebnejší aspoň pravé odbočky na križujúcu cestu Čaňa- Haniska, keď už túto križovatku vymenili za križovatku PP Kechnec?
 
mínus indicator plus

až sa na tom zjazdnom   až sa na tom zjazdnom

chodníku postavili kolmé státia pre objekt, ktorý sa zmenil na podnikateľské centrum ... Už tu bola porušená legislatíva, tie nové parkoviská tam nemali vzniknúť - tu vznikali kolízne situácie, keď tu vchádzali vozidlá k státiam pomedzi deti... a začali sťažnosti, ktoré trvajú dodnes
 
mínus indicator plus

vodorovné dopravné značenie   vodorovné dopravné značenie

na Slovensku, čo sa týka stredových deliacich čiar je hrôzostrašné, a na stovkách miest a úsekoch sa divím, ako to mohli dopraváci odsúhlasiť. Dlhé úseky s prerušovanou čiarou tam, kde absolútne nič nevidno, na druhej strane plná čiara tam kde je vidieť na 500 m aj viac, potom samozrejme sú mnohí vodiči, ktorí toto chybné DZ vôbec nerešpektujú ....
 
mínus indicator plus

začnú až o dva roky ? tak   začnú až o dva roky ? tak

to už aj D1 staviame rýchlejšie ....
 
mínus indicator plus

Vyzerá to   Vyzerá to

tak, toto združenie robí problémy aj NDSke v súťaži na úsek R2-R4 Košické Olšany - Šaca
 
mínus indicator plus

pre informáciu - tento Solaris   pre informáciu - tento Solaris

typ Solaris Urbino 12/II, ev.č. 5101, rok výroby 2003, zakúpený DPMK 2003, primátor Zdenko Trebuľa, GR DPMK Igor Reiprich
 
mínus indicator plus

áno, ale v takýchto úsekoch so zákrutami   áno, ale v takýchto úsekoch so zákrutami

majú tiež obmedzenia, naviac tam majú perfektnú vozovku - klopenie, zdrsnenie, a perfektné dopravné značenie - my tu ani bežné odrazky v zvodidlách nemáme
 
mínus indicator plus

s odporučenou rýchlosťou sa   s odporučenou rýchlosťou sa

uvažuje, a čo sa týka dodatkovej tabuľky o platnosti v určitom čase pod stopkou - tak toto vyhláška nepripúšťa. Inak v piatok po cirkusoch v médiách správca zrazu vyznačil miesto poškodených zvodidiel dočasným DZ tak ako to má byť - škoda že až po mesiaci...
 
mínus indicator plus

ten rozdiel 70 s je medzi tým,   ten rozdiel 70 s je medzi tým,

keby dnes v celom úseku bola 90-tka, čo však už nie je , a keby sa celý 3,km úsek preznačil na 60 km/h. Kedže sú tam dva dlhé úseky už so zníženou rýchlosťou, je to oveľa menej. A znova sa pýtam - tá minúta navyše medzi odbočkou na Bankou a odbočkou na Alpinku je taká obrovská strata času ? Myslím že nie.
 
mínus indicator plus

Keby ste sledovali existujúce značenie,   Keby ste sledovali existujúce značenie,

tak aj od Košíc aj od Alpinky zvislé DZ A8 Nebezpečenstvo šmyku s dĺžkou úseku 4 km osadené je. To len tak na okraj - keď kritizujem, tak by to chcelo aj si preveriť čo kritizujem.
 
mínus indicator plus

nik tam MPR 20 km/h nenavrhne, žiadne   nik tam MPR 20 km/h nenavrhne, žiadne

obavy, ale ozaj sa uvažuje o znížení rýchlosti na celom úseku od odbočky na Bankov po odbočku na Alpinku. Už dnes sú tam viaceré úseky s obmedzením na 60, resp. 40 km/h. Úsek má presne 3.500 m, ak by bola v celom úseku 90-tka, prejde sa za 140 s, pri 60-tke za 209 s. Rozdiel 1 minúta a niečo pri prejazde Čermeľským údolím je prakticky zanedbateľný, ak sa tam radikálne zvýši bezpečnosť cestnej premávky. Alebo je lepšie nič nerobiť a posielať tam pravidelne hasičov a sanitky, a stáť aj pol hodiny v kolóne, keď je z dôvodu DN cesta neprejazdná ? A ešte k tým vyše mesiac poškodeným zvodidlám - správca cesty absolútne zanedbal svoju psiu povinnosť vyplývajúcu mu zo zákona - ihneď po dopravnej nehode cisterny mal nabehnúť a celý úsek s poškodenými zvodidlami mal vyznačiť dočasným dopravným značením, vrátane obmedzenia rýchlosti, zúženia komunikácie a odsunutia prejazdného pásu od poškodenej krajnice smerovacími doskami. Ale bohužial, mesto ako správca tejto cesty sa tvári ako mŕtvy chrobák .... Jediné šťastie, že tam teraz nedošlo k tragickej dopravnej nehode, prokurátor by si asi správcu cesty a jeho zanedbanie povinností vychutnal.
 
mínus indicator plus

správca cesty tam mal hodinu po nehode   správca cesty tam mal hodinu po nehode

naklusať, osadiť dočasné DZ smerovacie dosky Z4a a pred úsek s poškodeným zvodidlom znížiť rýchlosť a osadiť dočasné DZ Zúžená vozovka. Ale to by si musel plniť zákonom stanovené povinnosti ....
 
mínus indicator plus

katastrofálne semafóry, fungujúce   katastrofálne semafóry, fungujúce

Viac ako rok - a prvá dopravná nehoda na nich lebo niekto nepozná vyhlášku? A už sa asi zabudlo, koľko tam bolo v minulosti vážnych doprsvných nehôd a zrazených chodcov?
 
mínus indicator plus

Možno si chce zopakovať   Možno si chce zopakovať

vyhlášku, paragraf kde dá píše o odbočovaní doľava na plný zelený signál
 
mínus indicator plus

v nedeľu   v nedeľu

Pred 3 dňami sme tam boli na výlete, kúpali sa na čiernej pláži pod sopkou...
28.08.2019 19:52 | Oznám správcovi
 
mínus indicator plus

Nechcem sa vyjadrovať či áno alebo nie   Nechcem sa vyjadrovať či áno alebo nie

k výstavbe, ale prekvapuje ma požiadavka aktivistov, že ak stavať, tak na ploche parkoviska Kauflandu. Je to scestný návrh, všade najmä aktivisti, prepočítavajú pri každej navrhovanej stavbe počet parkovacích miest, kvôli jednému chýbajúcemu sa zastavujú stavby v procese územného alebo stavebného konania, a tu sa navrhuje ubrať z parkovacích plôch, ktoré postavil Kaufland v súlade s platnými STN. Myslím si, že ak niekto chce dodržiavať platnú legislatívu a oháňa sa ňou, tak by o pár desiatok metrov nemal navrhovať jej porušovanie.
 

1>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME