Utorok, 10. december, 2019 | Meniny má Radúz

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Minúta po minúte: Pri nehode autobusu zahynulo 12 ľudí, vláda bude rokovať o štátnom smútku (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Hodnoť

Veľmi zlá správa pre povesť

verejnej dopravy.
 

...úprimnú sústrasť

pozostalým.
 

tak to je obrovska tragedia

s tou cestou nevedia nic robit, ved to je cesta smrti, hrozne daco, kazdy sa ponahla a takto to dopadne...uprimnu sustrast.
 

"Cesta"

za to určite nemôže.
 

tak ale je zvlastne

ze je to usek dost castych a tragickych dopravnych nehod...ale jasne treba vzdy prisposobit jazdu, teraz prsi smyka sa a kazdy sa ponahla.
 

Noo, to už je lepšie...

Ináč, Arrivy zvyknú mať vzadu napísané: Radosť cestovať...
 

 

Prečo nešiel kamión po rýchloceste ? ? ?
 

Počkaj si

Zvyčajne sa nakladá mimo rýchlocestu
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

Pohni mozgom.

Je predpoklad, ze to je lokalny spoj.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Neviem ako presne to je alebo bolo, ale u nas stavaju dialnicu a nakladaky od Skansky a jej dodavatelov po dovjprudovke bez krajnice (!) letia 90-kou, aj ked je tam kvoli bezpecnosti hlavne ICH KOLEGOV (!) rychlost obmedzena na 70 a 50. Ja to vidim na absolutnu ignoranciu a velmi chabu, ak vobec nejaku, predstavivost a skusenost s tym, ake nasledky takej riskantnej jazdy mozu byt. Chlapik sadne za volant, nalozia mu plnu korbu a on davaaj, formula a plny plyn, vsetci nabok.
.
A potom jedneho dazdiveho dna chlapik zisti, ze nanho pozeraju pozostali po 13-ich mrtvych detoch a uvedomi si, ze... uz nie je taky frajer, vlastny zivot sa mu rozpadol pred ocami, uz nikdy nebude tak, ako bolo predtym. A preco? Lebo ja frajer idem z velkym nakladakom a vsetci nabok?
.
To fakt iba preto?
.
PS: nehovorim, ze v tomto pripade bol na vine vodic kamionu. Hovorim, ze vodici kaminov, ktori chodia kratke streky na/medzi stavbami su asi velmi inteligentne subnormy, pretoze to presne takto kazdy den pozorujem. Byt stavbyveducim, povinne jeden den za stvrtrok preskolenie vodicov a polhodinka povinneho pozerania fotiek z nehod, pohrebov a rozhovory s postinhutymi po nehodach. Ale to asi nebude.
.
Uprimnu sustrast.
 

velmi presne napisane

you got it man
 

 

Robil som 6 rokov v zahranici, v troch europskych krajinach ( GB, NO a CH ) a poviem Ti, ze nikde, zdoraznujem slovo NIKDE(!!!!!) sa nerobi, netlaci, neponahla tak ako u nas, neobchadza sa BOZP a bezpecnost celkovo, netlaci sa na vykon ludi, nejazdi sa po cestach a nesprava tak bezohladne ako u nas. Jazdit na pneumatikach z ktorych trcia von kordy je nieco absolutne nepredstavitelne, u nas to je bezne u mnohych dopravcov ist na hranu efektivity, ktora je uz za hranicou bezpecnosti.

Na cestach, v praci, v zivote - totalne bez kludu. Rychlo, rychlo, dnes je uz neskoro, najlepsie keby to bolo uz vcera hotove.

V Nemecku traja chlapi z vykopu nedvihali 140 kilovu "zabu" na zhutnovanie podlozia, cakali na auto s mechanickou rukou. Vraj keby mali takto tazko robit, ako to vydrzia do 70tky.
V Norsku som na vykladke kanalizacnych rur hladal majitela alebo veduceho, vysiel z vykopu 160 cm chlap, najviac zaspineny a mokry, vraj on je boss. Vyvalil som oci a pousmial sa, lebo u nas je to nieco nepredstavitelne, ze majitel firmy robi dolu v jame s chlapmi to co oni. Tych pribehov je mozno stovka, snad to niekedy spisem do knihy alebo aspon niekolkodielneho blogu, aj ked pochybujem, ze nasinec tomu uveri, pretoze ja som mal problem uverit tomu na vlastne oci.

Nechcem ani nejdem hodnotit dovody, pretoze ich nik z nas nepozna, opisujem len skutocnost a rozdiely medzi "europanmi".
Kde su dovody, nechavam na zamyslenie kazdeho zvlast.
 

 

so všetkým čo si napísal musím len a len súhlasiť , ja mám také skúsenosti z Holandska tam je to fakt iný hlavne kludný svet u nás sa každý ponáhla a rozčuluje .
 

 

Toto je veľmi presné, v každej slovenskej firme kde som robil total peklo. Do tretej vnoci makať ...potom dve hodiny pospať a potom školiť na stredné Slovensko z BA ...paráda ..vnoci po inštaláciách školenie rovno naspäť a na ďalší deň hurá zas do roboty.. toto svajciari a ani ostatní nepoznajú... Len my Slováci sa žmýkame a týrame :(
 

 

presne do bodky,napisal si to aj za mna.
pozostalym uprimnu sustrast,zranenym skore vyzdravenie.
 

raj

podľa mňa sa treba pozrieť na premiera, lebo z daňoveho raja sa dnes vratil. By ma zaujimalo, koľko našich FO a PO prepiera peniaze cez Cyprus a koľko pripadov ohľadne prania špinavych peňazi naše ctene organy riešili a uzavreli, teda, koľko išlo do štatnej kasy.
 

Tie nákladiaky

s kameňom tam začali jazdiť ako sa začal budovať Jaguar a jazdia tam doteraz.
 

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME