Ani na motoroch SDI sa nemá čo pokaziť a najazdia milión kilometrov, tak prečo sa už nevyrábajú? :) Kto eletrickú brzdu nechce, nemusí ju mať, ale mohla by byť k dispozícii aspoň za príplatok
Akimov
Ty, povedz aj mne
prečo tak veľmi chceš tu el brzdu? Ja ju mám teraz 1x v živote (P3008), ale neviem čo je na nej extra, okrem toho že sa pri každom vypnutí zapaľovania zabrzdí, potom odbrzdí a tak dookola. Už sa teším na zimu, keď to zamrzne. /okrem toho sa s tým v zime nedá na zasneženom parkovisku...hrať :)
Mildott
viac miesta v stredovom paneli, kokpit vyzerá lepšie a bezproblémové rozbiehanie do kopca
je založený na inom princípe ako el. brzda. Po zatlačení brzdy, sa vyvolá tlak v hydraulickom systéme, ktorá potom ovláda brzdy. Hill holder pracuje na tom princípe, že danný tlak pri stáni v kopci v hydraulickom systéme chvíločku podrží, aj po uvolnení brzdy, a uvolní ho až pri rozbehu auta. čiže preto môže byť aplykovný aj pri mechanickéj brzde.
Vjazd do garáže mám cca 5 m mierne klesanie a ak prídem domov a ostanem stáť pred garážou, lebo....(dôvodov je vždy mnoho), tak sa mi nedá odbrzdiť auto a vojsť do garáže bez motora a vždy musím kvôli tomu naštartovať. Manuál síce píše, že to ide, ale treba veľmi silno stlačiť bzdový pedál, ale takmer som "preboril " podlahu ako silno som zatlačil na pedál a...trt a dva orechy, ako hovorieval maestro Satinský. A jeďže nikdy nekupuje autá "holátka" tak už sa tej elektroniky na brzde nezbavím do konca života. Šľlak ma ide trafiť. P.S. Pekná klasická ručná brzda v koži s kontrastným prešívaním tiež urobí svoje čaro na stredovom tuneli. Keď som si urobli vodičák (a že to už je rokov), tak otec by mi nikdy nedal auto, pokiaľ by som sa nevedel pohnúť do kopca bez toho, aby som necúvol viac ako jeden cm. Ja na toto elektroniku skutočne nepotrebujem. A terazky by to bolo ešte jednoduchšie keďže mám automat.
jazdím vyše 5 rokov s elektrickou brzdou, al už by som nemenil. Nebol sa, v zime Ti určite nezarmzne, narozdiel od mechanickej. Z hľadiska pohodlia, je na nezaplatenie. Nič neriešiš pri odstavovaní vozidla, jednoducho ju zatiahneš napr pri stáni na červenu, pri pohnití neriešiš odtiahnutie ..... určite by som nemenil. Brzda sa dá odblokovať, aby ju pri odstavení nezatiahlo (zima) Jediný "problém" som mal, keď som v zime kúpil zlú naftu a "zamrzla" Auto išlo do núdzaku, po odstavení auto zabrzdilo, a viac nešlo pohnúť a nedovolilo ani naštartovať. Musel som počkať pokiaľ auto rozmerzne Ono na nových autách s tým treba rátať, že pomaly, aj k defektu si budeš musieť volať servis.
ehm, zamrznut ti moze rucna, elektronicka uz z principu nie. Akurat ti moze prilepit platnicky na disk a to je jedno ci je ovladana mechanicky lankom, alebo elektromotorom a stava sa to najma ak tam mas uz neoriginal platnicky a disky.
pytaj si original, alebo OEM diely, prihrdzavenie tam byva testovane. Ostatne toto sa deje ak mas zlu kombinaciu aj s prednymi brzdami. Na vacsine brzd zostane minimalne vonkajsia platnicka v kontakte s diskom aj tam
co je na tom specialne? To je uplne normalne. Pokial nepouzivas autohold funkciu, nie je dovod aby sa po zastaveni a vypnuti motora auto samo zabrzdilo. To mam na Golfe a tam je to na celej 8 generacii, ktora je uz dost dlho vo vyrobe. Cize vodic sa rozhodne co chce. Aj s DSG.
mám top výbavu a k nej ešte zoznam príplatkov na 3 strany formátu A4 (jediné, čo som nechcel, bola presklená strecha), ale možnosť mať klasickú ručnú brzdu výrobca neponúka. A u značiek a modelov, ktoré pred 2 rokmi pripadali do úvahy, to bolo rovnaké. Rovnako ma šľak triafa z klavírového laku, ale iná možnosť nebola. Ešteže sa START STOP systém dá vypnúť. Nie však trvale. Čo sa týka konca motorov SDI, tak tie skončili vďaka úradníkom z Bruselu. A budú končiť ďalšie a ďalšie. Verím, že niečo ostane, pretože v tejto chvíli elektrické auto v žiadnom prípade.
jednym slovom luxus. SOm octavkova, takže verim, že raz si kupim aj tuto (teda ak bude za rozumnu cenu), alebo novu jazdenku (ta sa niekedy vyplati viac ako uplne nove auto )
...uz trapne obohrata platna. Co je ciel pri honbe za emociami? Ze majitel pri pohlade na svoje auto upadne do kataleptickeho stavu a uvolnia sa mu od uzasu vsetky zvierace?
Cieľ je ten, že keď máš auto, ktoré dobre vyzerá a aj dobre jazdí, vďaka kvalitnému podvozku a motoru (Mazda 6 2.5i), tak sa tešíš na každú jazdu s ním a preto si si ho kúpil. Alebo máš auto ktoré je hnusné jak noc a nejazdí nič moc (suzuki s-cross), ale tešíš sa, že si pri jeho kúpe ušetril. A potom máš ešte autá, ktoré sú vo všetkom (pod)priemerné a nie sú ani cenovo výhodné (škoda) ale tešíš sa z toho, že máš najväčší objem vzduchu prevážaného v kufri, a že si to dostal k používaniu od zamestnávateľa.
Škoda je podvozkovo koncern VW (čiže aj Audi), takže ja jej kvality nespochybňujem. A určite je na tom z hľadiska materiálov v interiéri taký Kamiq lepšie ako Audi Q2 alebo VW T Roc aj T Cross. Nikdy so škodovku nemal ani to neplánujem meniť, ale sú to fajn autá, určite. A keby som dostal na výber Passat alebo Superb, tak by som si prvý raz tú Škodu kúpil. Práve pre tie 5. dvere.
niekedy mi pripominas majitelov Moskvicov. Ti tiez tvrdili, ze Moskvic je najlepsie auto na svete, lebo inym asi nejazdili:-)
Mazda je uplne normalne auto. V nicom ani nevynika a ani nema vaznejsie slabiny, ked uz tolko nehrdzavie. Kazdy si moze vybrat podla vkusu.
Ja sa tesim tiez na kazdu jazdu. A je jedno ci nemecka premia, alebo ceska Fabia.
A pri tej Skodovke je ten kufor len dalsie velke plus celeho auta. A stale mam pred ocami test, kde Suzuki na okruhu tazko vybuchalo Mazdu 3. A to boli obe atmosfery, len Suzuki ju malo jednoducho lepsiu. A nezabudnem na Rastov test, kde Yetina lavou zadnou obieha nemohucu Mazdu v kopci.
Takze ano, Mazda je dobre auto a snazi sa urobit vyhodu z toho, co nevie robit. Silne motory:-)
hill holder
Akimov, v tomto máš pravdu, ale...
A jeďže nikdy nekupuje autá "holátka" tak už sa tej elektroniky na brzde nezbavím do konca života. Šľlak ma ide trafiť.
P.S. Pekná klasická ručná brzda v koži s kontrastným prešívaním tiež urobí svoje čaro na stredovom tuneli. Keď som si urobli vodičák (a že to už je rokov), tak otec by mi nikdy nedal auto, pokiaľ by som sa nevedel pohnúť do kopca bez toho, aby som necúvol viac ako jeden cm. Ja na toto elektroniku skutočne nepotrebujem. A terazky by to bolo ešte jednoduchšie keďže mám automat.
pozri sa
No veď toto, tak bolo
P3008
Prečo si to myslíš o francúzoch?
mazdac
samoyrejme
Akimov, žiaľ nedá sa.
Čo sa týka konca motorov SDI, tak tie skončili vďaka úradníkom z Bruselu. A budú končiť ďalšie a ďalšie. Verím, že niečo ostane, pretože v tejto chvíli elektrické auto v žiadnom prípade.