Utorok, 12. november, 2019 | Meniny má Svätopluk

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Električky budú jazdiť častejšie ako metro, tvrdí bratislavský dopravca (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Ano smiesne rozhegane elektricky hybuce sa 30k/h a stojace kazdych 5 minut budu nosnym systemov dopravy :D Chalani vam musi uplne ale ze uplne *****
mikeross2
<< < 1 2 3 4 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

priemerna rychlost elektricky je 20km/h. za optimalnych podmienok.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ved v ba uz stodvadsat rokov jazdia

elektricky castejsie aj rychlejsie ako metro.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V podstate aj keby elektricka isla v BA raz za den, tak bude rychlejsia ako bratislavske metro.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

haha, to je čo za nadpis?

v bratislave jazdí nejaké metro, že električky budú jazdiť častejšie? v bratislave nejazdí nijaké metro, takže keby električky jazdili aj v 12-hodinových intervaloch, vždy to bude častejšie.
činovníci si tu z plebsu znova len robia p r d e l.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja len technickú pripomienku - pokiaľ stojí električka na zastávke druhá musí čakať. Ak si predstavujem priebeh operácie každé dve minúty tak len kvôli tomuto pravidlu bude problém. ale možno tomu nerozumiem a Vallo partička to vie lepšie. Však si tie dve minúty užijeme v praxi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Presne

Aj keby chodili každých 30-sekúnd ,je to prd platné. Lebo na každých svetlách a výhybkach aj tak musia počkať. To je len Vallova paródia na dopravu. Stále len posiluju a posiluju a päť rokov žiadna nová električka ,žiadny nový úsek a stále vytvárajú dojem, ako sa to tu zlepšuje. Oproti Prahe je to tu na smiech. Čisté zúfalstvo......
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

myslienka zaujimava, kazdopadne zrovna na racianskej radiale je medzi komisarkami a racianskym mytom 16, slovom SESTNAST zastavok na necelych 8km trate, tam mozu nahadzat interval aj 30 sekund a stale to bude stat za 2 veci

celkovo problem bratislavskej MHD je totalna absencia nejakych nosnych spojov, teda nieco co prejde z jedneho konca mesta na opacny na nejake 3-4 zastavky, vsetko stoji vsade a potom vlastne aj nikde + samozrejme ziadny nosny system co by mala byt z mojho pohladu elektricka...druhy problem je, ze siet zastavok resp. trasy liniek velmi nekoresponduju s rozvojom mesta, tam kde rastu business centra (ne)chodia spoje rovnako ako 10 rokov dozadu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

zrušia zastávky a zas bude pár tisíc dôchodcov nariekať, že musia ísť 500m pešo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tak si budu musiet chlapci z magistratu vybrat, ci idu konecne nejaky problem realne vyriesit alebo maju v plane iba dalsie kozmeticke zmeny v style "pozrite sa kolko toho robime"
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nech nariekajú, 500m predsa nemôže nikomu robiť problém. Práve tým, že sa ľudia málo hýbu, majú potom problémy s imobilitou vo vyššom veku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Bratislavske elektricky jazdia castejsie ako bratislavske metro uz davno...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no parada... takze progresivny pelle nam ukazuje v BA ako sa robi progresivna politika na regio urovni tak to si nechcem predstavit aku politiku PS bude robit na celostatnej urovni. Progresivci a smeraci to je jak prašť jak uhoď. Bratislava o chvilu praskne od toho ako je preplnena, namiesto toho aby progresivne hlavy zacali riesit konecne otazku vystavby metra tak oni idu davat elektrickam 2 minutove intervaly a o chvilu spravia aj z elektrickovej trate opchate kolajnice.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No neviem. Za poslednych 10 mesiacov robil viac, ako krestanski primatorovia za 2-3 roky. Metro by som si prial aj ja, ale zobud sa, aka je realita(Tuk, tuk na celo). Sa mi paci, ako su vsetci trulovia z progresivcov vystraseni. Si este zabudol dat daco na prezidentku, ako nam robi hanbu a uz si rovno ako kovany smerak...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nechcem byť zlým prorokom

ale prvá zácpa alebo havária na Račianskej a cestujúci sa skôr dostanú do cieľa keď budú bežať po strechách električiek, ako čakať na uvoľnenie cesty.
Električka je rýchla, to je fakt, ale nebolo by to po prvý krát, čo stoja rady električiek za sebou
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

problém je rýchlosť, lebo husté zástavky

Myslím že najväčší problém električiek je ich rýchlosť, zástavky sú nahusto. Chýba odvaha ich zrušiť, napr. pri rekonštrukcii nepriek upozorneniam odborníkov neprišlo k zrušeniu ani jednej zástavky.

Podobné je to aj pri ostatných vozidlách MHD. Na čo sú 2 zástavky vzdialené od seba 85 metrov na Kramároch (Magurská)!!!!

Zástavka Kamenáče vzdialená od zástavky Bory-rázcestie len 210 metrov podľa máp googlu????????????

Bus 29, treba zrušiť zástavku Devín škola a nechať len zástavku K zlatému rohu (teraz vzdialenosť 260 m), ostatné zástavky MHD v Devíne sú približne 500 metrov od seba, naozaj nemôže byť zástavka v každej ri*i.

Namiesto 2 zástavok Hájovňa a Zlaté schody (vzdialené od seba 600 metrov) v tomto
obývanom úseku Devínskej cesty stačí 1 zástavka v strede, dostupnosť z oboch strán bude 300 metrov.

Mám pokračovať? Na čo je zástavka Morava I? Kvôli jednému záhradkárovi čo tam má chatu? Je to 900 metrov na zástavku cintorín, predsa kvôli jednej chate nepotrebujeme zástavku, aj keď na znamenie.

Nielen BUS pruhy, ale aj hustora zástavok významne ovplyvňuje rýchlosť MHD a čo je teraz neznamená že je to na večné časy, nikdy inak. Vyhodnocuje vôbec DPB sieť zástavok a ich efektivitu?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

absolútny súhlas

viď nové zastávky busov na Štúrovom námestí - zastávka pri moste SNP je 150 metrov, ale veď to je ďaleko... tak treba urobiť nové.
absolútne zdielam Tvoj názor - nikto sa nezaoberá optimalizáciou zastávok, ktorá jediná pomôže rýchlosti MHD. a samozrejme expresné linky
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Niekde problem nie je interval, ale pomalost elektriciek. Uz cesta elektrickou z Dubravky na Racianske myto alebo Trnavske myto dokola popri nabrezi je casovo neakceptovatelna. Preto sa jazdi autami. Preco neobnovite z Dubravky autobusovu linku na tieto uzly? Cesta by sa skratila o 15-20 minut a ludia by radi presadli z aut. Expresna linka by usetrila este viac casu. Nutit ludi jazdit dokola a zdlhavo je podla vas adekvatna sluzba obyvatelom mesta? Zacnite pracovat na elektricke zo Safka na Trnavske myto lebo sa to okolo Niv dopravne zruti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Toto je hlavný problém MHD v Bratislave. V čase, keď sa zaviedli časové lístky na 10, 30 a 60 minút bolo vlastne v záujme DPB aby cestujúci cestovali čo najdlhšie a tým pádom platili viac.

Všetky expresné linky a že ich nebolo málo od 101 až do povedzme 120 nám úplne zmizli bez náhrady. Kedysi aj linky 34 a 83 jazdili do Dúbravky každých 4-5 minút a postupne rokmi to upadalo.

Expresná sieť je niečo, čo tu hrozne chýba - niečo na spôsob M-kových liniek v Berlíne, ktoré každú druhú-tretiu zastávku vynechávajú.

Pán Vallo rozpráva o sieti expresných autobusových liniek ale prečíslovať linky ako 75 alebo 98 na 1XX nie je expresná sieť. Aj týmto sa časom len popridávali zastávky... Tu je dopyt po úplne nových (pred 15 rokmi existujúcich) expresoch, napr. linka 105, ktorá dávala Rača-Dúbravka do 30 minút komplet.

Poslednú dobu mi tieto tlačové správy z DPB už lezú hore krkom lebo sa tu len "ospevuje" stav, ktorý tu roky bol. Nič nové sa nedeje. električky dokonca premávajú aj v školskom roku ako cez prázdniny, takýto úpadok a tlačenice v nich sme tu nemali posledných 15 rokov. Chapem, že PR manažér z Regiojetu potrebuje vykazovať činnosť v skúšobnej lehote, ale je to absurdné. Celkovo sa cestovanie tento školský rok výrazne zhoršilo. Viď napríklad interval "expresnej" linky 75 z Rače na Dolné Hony 24 minút okolo druhej poobede. Čistá tragédia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vypaseny_

v čase tých expresov na cestách bolo menej ako 1/2 súčasného počtu áut
105 i 106 boli neskutočne preplnené, cestoval som nimi, väčšinou na jednej nohe a bol som rád, ak som bol ďalej od dverí
otázne je akú kapacitu by expresné linky mali mať počas špičiek, asi by vyvolali taký záujem, ktorý by podstatne ovplyvnil deľbu dopravnej práce v prospech MHD
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

chcelo by to tunel z dubravky/lamaca do race/centra. pre elektricky aj auta. extremne by to odlahcilo centrum a extremne by to cestovanie urychlilo, co by vyrazne pomohlo rastu okrajovych casti mesta. bratislava sa nema kam inam rozsirovat.
 

<< < 1 2 3 4 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME