Štvrtok, 21. november, 2019 | Meniny má Elvíra

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Suzuki Jimny sa konečne začalo predávať, poznáme jeho cenu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

< 1 2

Hodnoť:   mínus indicator plus

Mal som

Samurai, skvelé auto do terénu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

konkurencia

Ohladom tej konkurencie si dovolim nesuhlasit. Duster je plnohodnotne auto, ktore odvezie 4 ludi. Jimny je max. pre dvoch dospelych, zadne sedadla su nudzovka aj pre deti. A ak na nich niekto sedi, tak auto v podstate nema kufor.
Toto je auto tak pre dvoch mladych hipsterov, ktori nalozia auto hipsterskou bizuteriou a hura na vikend do prirody. Ale max. 5 kilometrov od najblizsej civilizacie a urcite v dosahu mobilnej siete, lebo treba davat fotky na instac a ksichtoknihu o tom, ako sme sa vratili do prirody.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nesúhlasím

videli sme ho už ako pracovné auto pre plynárov, vodárov, geodetov - do ťažkého terénu úpre 1-2 ľudí nie je určite nič lepšie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Až na to,

že Ruster možno je plnohodnotné auto, ale rozhodne to nie je terénne auto. A považujem za omyl, že je v článku s Jimny ale aj s tou zastaralou Nivou spomenutý ako alternatíva.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tá tvoja "zastaralá" Niva slúžila ako predobraz pri vývoji prvých malých terénnych suzuki Samurai, s čím sa Japonci vôbec netajili. Akurát Rusi zvládli aki prví smonosnú karosériu, čo bol v tej dobe vskutku priekopnícky čin. Niva bol a je stále pojem medzi terénnymi autami.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zaujímavé

Že sa terénne Suzuki vyrábali už desať rokov pred Nivou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

co je pekny bullshit. Ked uz Niva bola v niecom priekopnik tak ak prizmurime oci tak SUV kategoria. Tu povest co ma v terene ma len preto, ze kde si s normalnym autom rozmyslis ci sa tam strepes s Nivou vojdes lebo je lacna a postradatelna. No neznamena to, ze ine auta to nedaju

mimochodom, prvy samuraj/jimny 1970, prva Niva 1977, Slovami klasika "nejak mi to nevychadza"
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:)

ano, a s vyvojom japoncom pomahal sovietsky vedec Suzukovic Offroadenko :) pls bez dristat niekam na pravda.sk tieto blbosti, k comu je dobre, ze tu zo seba robis tupelo?

https://en.wikipedia.org/wiki/...

https://en.wikipedia.org/wiki/...

koncept Samurai / Jimny pochadza z uplne ineho vozu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nehovorím, že je Duster v teréne rovnocenný s Jimny, ale nie je to ani s ním až také zlé.

https://m.youtube.com/watch?fe...
https://youtu.be/vYY-M5sdX3M
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Už si sa vyzvracal?

Máš pravdu, zoznam konkurentov nie je v poriadku. Duster je SUV, nie offroad (nápravy, absencia rámu...), do zoznamu nepatrí. Predošlý model Jimny a jeho predchodca Samurai sa v praxi osvedčili ako veľmi dobré terénne vozy. Zjavne problematike nerozumieš a potreboval si si vybiť frustráciu z hipsterov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pre vsetkych spoludiskutujucich, co nepochopili moj komentar :
pisal som o tom, ze porovnavat spominanu trojicu aut je uplne odveci.
Duster je bezne auto urcene do mesta, ktore odvezie 4 ludi, ale zvladne aj lahky teren.
Jimny je miniauto, vhodne pre 2 ludi, narocneho terenu sa nezlakne.
Niva vyvojovo zamrzla v 20. storoci. Je to terenne auto, ale vybavou je oproti Suzuki z automobiloveho praveku.

Cize ak by som si chcel graficky znazornit porovnanie tychto troch aut, tak ich nakreslim ako vrcholy trojuholnika, lebo su neporovnatelne. Kazde je urcene na nieco ine, vsetky tri maju mnozstvo neporovnatelnych vlastnosti.
Ak by to boli porovnatelne auta, tak nakreslim priamku a na nej vyznacim, ktore auto je najlepsie, ktore je v strede, ktore je najslabsie.

Proste autor sa snazil porovnat hrusky, bravcove maso, psenicne klicky. Vsetko su to potraviny, ale kazda je uplne ina.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mini G

:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Preco tento PR clanok nie je oznaceny ako reklama? Toto nemohol vypotit objektivny novinar. Same ody a napr. len 3 hviezdicky v crash testoch prejdene taktnym mlcanim... hanba
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vazeny pisatel,

titul novinar by bolo az prilis....

"rebrinový rám" ma .... rebrinak!
Auto ma "rám" !
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Rebrinovy ram je technicky termin a toto auto ho naozaj ma.
(ale nema samonosny ram tak ako sa pise na zaciatku clanku)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Jimny je milé malé terénne autíčko. Vyčítať mu jeho malé rozmery mi príde úplne od veci. Komu je malé, má dostatočný výber väčších áut a kto chce malé, môže si ho kúpoť. Mne sa veľmi páči a obdivujem aj jeho výkony v teréne. Len ma mrzí, ako si Suzuki váži slovenský trh a že prichádza sem až teraz.
Čo sa týka možností výbavy, dá sa prezrieť na zahraničných európskych stránkach Suzuki - napríklad v Nemecku, alebo Rakúsku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mozem poprosit o ten zoznam vacsich aut rovnakej kategorie? Mercedes G s cenovkou zacinajucou 5x vyssie neratam. Landcruiser je obyvacka s cenovkou dvojizboveho bytu, Mitsubishi akosi zacina az na dvaapoltonovom Pajere.
Terrano a Patrol su minulost, Galloper mrtvy, z Vitary je vozitko tak na Donovaly, Grand Vitara je odpisana.
Koncern sa o tento segment nikdy ani nepokusil.

Jimny je super, ako dvojmiestne auticko s nejakym miestom na vercajg namiesto zadnych sedadiel. Ale akonahle by som chcel odviezt 4 ludi plus tak aspon 200-300 litrov nakladu, tak musim ist minimalne do toho Pajera. Neexistuje nic medzi a o ludovom 4x4 bez priplatkovej elektroniky za 15-20 tisic mozeme len snivat. Segment scasti dokaze vyplnit ten Duster. Nie je to skutocny off, ale pre lesnikov je postacujuci na vacsinu cinnosti. Zvysok doma vyvara Nivy alebo taha od Talianov este nezhnite Patroly. Co bude k dispozicii za 5 rokov, som dost pesimista. Nastupuje era pickupov, so vsetkymi plusmi aj minusmi, ktore maju.
 

< 1 2

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME