Streda, 13. november, 2019 | Meniny má Stanislav

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Sagan vie, že zelený dres ešte vôbec nemá istý (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Koho stále zaujíma zelený dres ???

okrem slovákov nikoho ... za zlty dres je je 500 000,- € ... a za zelený dres je 25 000,- €.... stacíina zamyslenie o vaznosti a cene
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dovolim si teda otázku. Prečo o ten žltý reálne ide asi tak desať cyklistov? A to som dnes optimista.
To lenbtak na zamyslenie :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a o zelený ide reálne asi tak koľko cyklistov?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ešte raz otázka pre Kuriča:

Prečo o ten žltý dres, reálne ide asi tak desať cyklistov?

A doplním ešte druhú otázku: Prečo o zelený dres ide toľko cyklistov, koľko ide?
keďže to nie je kvíz, možnosti nie sú k dispozícii... :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

lol

o zlty dres alebo aspon o top10 ide minimalne 25 cyklistov, o zeleny dres idu realne dvaja traja cyklisti, takeho Ewana alebo Vivianiho zaujima zeleny dres sekundarne, primarne idu po etapach,

naproti tomu skoncit v top10 chce aj taky Konrad a to je dvojka v Bore po Buchmannovi, cize tie pocty ti vobec nejdu, o zlty dres je realne desatnasobne vacsi zaujem ako o zeleny
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ďalší čo nevie čítať...
otázka znela PREČO?

žltý nie je top 10, teda podľa mňa určite nie...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

NIkkto netvrdi ze zlty dres nie je primarny ,porovnavat ho so zelenym je naozaj zbytocne .Na druhej strane Peter na Tour moze ist bud iba na etapy, alebo na ten zeleny .Tak nechapem co sa tu riesi
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

presne si to vystihol :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

aky zlty?

ja nikde netvrdim ze Sagan ma ist po zltom, nema na to predpoklady. Pointa je ze zatialco sa on zmyka kvoli zelenemu dresu, ktory ma realne hodnotu jednej etapy, tak ak by vsetku energiu sustredil na zisk etap, tak by mal (ovela) viac vitazny etap. Je to jeho rozhodnutie, podla mna nespravne
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ty si uplne mimo ... Peto uz je teraz legenda a ked vyhra zeleny 7x, tak to bude brutal ... toto je prepisovanie historie cyklistiky a ty pises o zelenom drese ako o nejakej handre, si uplne mimo vazne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

poplac si, pomoze to :)

a teraz fakty: zisk jednej etapy na tour - 120 bodov, zisk zeleneho dresu - 120 bodov,

takuto hodnotu ma zeleny dres, neviem o akej handre hovoris, ziskat etapu na tour je velka vec, rovnako ako zeleny dres, radsej kazdu tour 3-4 etapy ako zeleny dres a 1-2 etapy k tomu podla mna,

mam pravo tvrdit, ze Sagan sa rozhodol nespravne ked lipne na zelenom drese, rovnako sme tu viaceri kritizovali rozhodnutie Hamsika odist do Ciny (a mnohi naopak Hamsika podporovali). Ak mas pocit ze sportovec je nekritizovatelny, tak mi nepis, nezaujima ma to.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Športovec je nekritizovateľný. Kritizovateľný je iba kritik. Viem o tom svoje.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

sú aj iné pohľady ako tvoj a evidentne v Bore majú iný :-)
trúfam si povedať, že vedia čo robia a cieľ môžu tento rok dosiahnuť, čím by minimálne na sedem rokov v tejto štatistike bol vždy spomínaný PS (uvidíme ako to dopadne a ja budem držať palce). je to málo? Pre teba áno... Ale to je tvoj problém. Sú takí, ktorí by ho chceli "prerábať" na žltý, lebo však iba to sa počíta.
Všetkým nevyhovieš... A "sporťákovi" obzvlášť :-)

ešte pridám jeden pohľad. podľa môjho názoru sú pre PS oveľa viac monumenty ako etapy na TdF, či už kvôli bodom alebo prestíži. a to je možno hlavný dôvod prečo sa prispôsobila príprava na zelené a neskôr na rekord.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ale dodajme, že Peto je už aj legendárny neplatič daní do nášho štátneho rozpočtu. Svojim presídlením do daňového raja leje jed do srdc našej mládeže.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

bol by hlupak, keby tu v tomto bananistane platil dane, ked vie ake su tu tunely a co sa s nasimi peniazmi v tomto sporumpovanom debilistane deje ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Človeče ty tak tvrdošijne

vždy obhajuješ nejakú koninu že by si mal zmeniť nick lebo športu nerozumieš. Je to jednoduché, Sagan ani iný šprintér nikdy nevyhrá žltý dres lebo ten je vyhradený 60 kilovým vrchárom. Preto existuje paralelne viac súťaží napríklad aj o zelený dres, ktorý zase nikdy nevyhrá žiadny 60 kilový vrchár. Je to dané fyziológiou a stavbou ľudského tela. Sagan je už dnes legendou, je jediný v histórii čo vyhral titul majstra sveta trikrát za sebou a ak vyhrá zelený dres bude jediný v histórii kto ho vyhral sedemkrát. A ešte niečo, tí ktorí určujú platy cyklistom veľmi dobre vedia za čo platia. Saganov plat nemá ani jeden jazdec z Ineosu vrátane Thomasa, hoci ten možno vyhrá žltý dres. A odmeny sa delia medzi všetkých jazdcov plat nie. Bodka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hmmm

Keby na tour nebol Sagan, by si videl koľko cyklistov by bojovalo o zelený dres.
Sagan je taký favorit - posledné roky vyhral tak dominantne, že viacerí boj o neho zabalia ešte pred tour a radšej si dajú iné ciele.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Len musím zopakovať svoje rozpaky nad hodnotou zeleného dresu. Práve hovoria na STV, že Evan a ešte niekto, ktorí bojujú v celkovom hodnotení, na rýchlostné prémie kašlú. Kto potom vlastne o zeleň súťaží?

Na umiestnenia v etapách občas kašle Peter, keď sa dovezie v grupete s polhodinovou stratou. Rád by som vedel, či usporiadatelia majú trpezlivosť ho čakať, aby ho mohli dekorovať na stupni víťazov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

podla moznosti.

Pretoze zhodia svoje moznosti nesutazia tam kde nemaju sancu.
Tj. ani o bodkovany ani o zlty. A ked zhodnotia svoje sance v zelenom drese, tak sa na to vykaslu a ide setrit sily na vitaztvo v etape , lebo tam maju asi 10(100?) vacsiu sancu ze vyhraju (etapu) ako v zelenom proti Saganovi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Sportovu verejnost.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME