Štvrtok, 24. január, 2019 | Meniny má Timotej

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Doprava na Mlynských nivách sa od pondelka ešte zhorší (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ved take zuzenie tam je uz aj teraz. Oficialne su tam sice 2 pruhy, ale v oboch smeroch do praveho pruhu trcia kadejake znacky a odlozeny bordel, ze minimalne v jednom mieste v oboch smeroch vedla seba 2 auta neprejdu. O tom, ze na zemi su 2 docasne oranzove znacenia (dvojita ciara v strede), pricom obe vyzeraju rovnako a nie je jasne, ktore aktualne plati, ani nehovorim...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Miesto je vzdialené asi 15 minút chôdze od redakcie SME.
To je príliš ďaleko, aby sa boli presvedčiť, že po "zmene" sa vlastne nič nezmení.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nie je to celkom tak,

tie dva pruhy tam su a aj sa v dvoch pruhoch jazdi, len na niektorych miestach sa treba upratat do jedneho, ale ak bude jeden, tak to kolonny natiahne a natiahne ich aj na okolitych uliciach.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ciary na ceste ktore umiestnil HB reavys by sa mohli dat charakterizovat ako trestny cin obecneho ohrozenia. Nie je normalne ze ludia nevedia ktora plati a moze dojst k celnej zrazke.
Dalsia vec je aby sa upravily pruhy uz smerom z Dunajskej a hlavne, a to naozaj HLAVNE nastavil semafor, pretoze sa to zapcha uplne cele, ak sa "zipsovat" bude az ZA krizovatkou v smere od Dunajskej. A to len zacne rosambo. Chapem, ze cielom HB Reavysu je len predaj stanice a budov okolo nejakemu zahranicnemu fondu. ktory ak bude mat stastie, tak nebude musiet budovy kvoli statike vystahovat, no napriek tomu by pani z HB nemuseli sposobit kolaps celej Bratislavy, najma ak k tomu staci rozmyslat a namiesto podivnych teoretikov zaplatit full time jedneho 4000mesacneeuroveho pana, ktory domysli ciary a semafory a podobne. Ziadni cyklokoalisticicicisticky nadsenci, ale realny odbornik.
Ale mozno chcem len vela.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

naco by sa pani z hb mali trapit. im stacilo presvedcit zopar uradnikov, ze k ziadnemu kolapsu nedojde.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A hlavne dokedy?

Alebo primátor Vallo ,,nie primátor developerov" dal časový biankošek? Pokiaľ to neurobia alebo existuje reálny časový harmonogram? Mám pocit že len taký amatérsky tipu niekedy v roku 2021.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tankodrom

Ako bolo povedane aj tak uz sa tade neda jazdit v dvoch pruhoch a smerom od Apola mostu je este aj velka priecna jama ktora je zasypana len strkom.
Keď sa dá tak sa snazim tomuto useku vyhnut .
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

denné ohrozovanie chodcov

Ja sa skôr divím že naša "všekontrolujúca" KDI nepožadovala celé uzavretie ulice Mlynské Nivy, chodci sú tam denne ohrozovaní autami. No vidno za koho KDI "kope", chodci až na poslednom mieste záujmu.

Za mňa jednoznačne uzavrieť túto ulicu a radšej ju skôr zrekonštruovať s kvalitnými prechodmi a pohybom pre chodcov.

Už sa spamätajte policajné gebule aj developeri, najprv je človek, potom nejaký plecháč zvaný auto!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ale toto nieje len vecou KDI. Staci si spomenut, aky humbuk bol na diskusiach pred zaciatkom tejto rekonstrukcie, ked sa len spomenulo, ze by sa to cele uzavrelo a zrekonstruovalo za tretinovy cas. A ako sa ukazuje, bola by to lepsia varianta.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pri takýchto stavbách sa prakticky nikdy nedodrží časový plán, takže by sa to aj po zatvorení naťahovalo roky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ale to predlzenie bude v rovnakom pomere ci by sa to uzavrelo, alebo to ostane takto polopriechodne. A radsej nech trva uplne uzavierka o 2 mesiace (priklad) dlhsie, ako o 6 mesiacov sa predlzi tento stav.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ukazuje sa, ze by to bola lepsia varianta? preco klames? mas to v naplni prace?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ukludni sa

clovek napisal svoj nazor
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

presne preto

tadial nechodim. a nepotrebujem prikaz od kdi ani nicoho ineho
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Autobuska v podzemi? To je chytry marketing. Nastartuju dva autobusy a ludia cakajuci na zastavkach sa len tak pohrnu do obchodov na podlaziach vyssie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

https://www.youtube.com/watch?...

napr v Helsinkach to bez problemov funguje, ked sa chce, da sa to..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Az na to ze v helsinkach je v tom nakupaku medzimestska + mestska + prva linka zeleznice/metra a navyse uz 10 rokov vyrazeny tunel pre novu linku metra. Studival som tam nejak 2007 a zasol som ze ako dobre je to zmaknute a naplanovane 20-30 rokov dopredu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Presne!!! Staci sa pozriet napriklad do Eurovey, ci Centralu, co maju v podzemi niekolko poschodi s parkoviskami a pred vianocami tam stoja kolony aut s nastartovanymi motormi (ekvivalent niekolkych autobusov), ako odtial utekaju ludia...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak on by tam ten autobus nemal stat s nastartovanym motorom. Motorm by mal bezat len ked prichadza a odchadza, co je pri tom pocte autobusov neporovnatelne so zapnutymi motormi aut pri zapche na vyjazde z garaze. Toto by problem nemal byt. Autobusove stanice v podzemi su celkom bezna vec.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Len taka uplne laicka nevzdelana otazka. Budu tam moct chodit autobusy s LPG?
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME