Streda, 11. december, 2019 | Meniny má Hilda

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Oživenie českých nákladiakov Avia nevyšlo, ich výroba v januári skončí (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Čo chcú pri dnešnej konkurencii v segmente s tou AVIOU robiť ?

Avia už bola zastaralá, keď Československo kúpilo starú licenciu od RENAULTU...šťastím vtedy bolo, že bolo RVHP !
 

 

Táto Avia nie je zastaraná, s tou licenčnou nemá nič spoločné. A licencia nebola kúpená na staré auto, vyrábalo sa od 1965 a licencia bola kúpená v 1967.
 
Hodnoť

Uz v roku 1992

Vtedajsia vlada rozmyslala co s Aviou. Uz vtedy bol nazor vyrobu zrusit a zavod zavriet pretoze to boli zastarale a poruchove vozy. Cize 30 rokov sa vyrabali este zbytocne . Skoda ze sa vtedy nekupila licencia od napr. Fordu
 

 

Prečo by kupovali licenciu, keď vyvinuli a vyrábali vlastný nový model?
 

 

Problém je, že nová Avia je len skladačka z dielov renomovaných výrobcov. A keď sa manufaktúrne poskladali, výsledná cena bola drahšia ako renomované výrobky vyrábané sériovo s vlastným vývojom motorov, kabín, prevodoviek a podvozkov. Nie je dôvod takúto skladačku kupovať, keď nie je vybudovaný servis a neprináša nič "exkluzívne" za tú cenu.
 
Hodnoť

Avia bola vždy to najrýchlejšie auto!

V kolóne áut bola vždy na prvom mieste, pred ňou dlho - dlho nič.
 

 

z kade poznáš, že ide Avia? Jazdí v obci aj mimo nej 70 km/h. :)
 
Hodnoť

Kvíz - má voz motor?

... AVIA podľa vyobrazenia motor má, je teda vozidlo. Voz motor nemá, ťahá ho kôň alebo vôl a je v ňom naložený hnoj.
 

 

Podľa jazykovedcov môže mať:

http://slovnik.juls.savba.sk/?...
 
Hodnoť

české črepy

český zaostalý priemysel nedokáže už desaťročia stvoriť nič konkurencieschopné. tatru pomáhajú držať nad vodou aj slovenskí skorumpovaní úradníci, ktorí ich nakupujú pre armádu, požiarnikov,.... Je to už len skladačka zo západných a čínskych komponentov, výrobca akurát parazituje na bývalej značke
 

 

A čo také stvoril slovenský priemysel?
 
Hodnoť

Problémy má aj Tatra.

Preto Ministerstvo obrany pod vedením SNS uvažuje o nákupe Tatier do armády. Nebudú kupovať na Slovensku vyrábané Aktisy. Radšej nech má problémy slovenský výrobca ako kamarát z českej Tatrovky.
Také riešenie ako zo SNS.
 

 

Tatra má aspoň šancu vyrábať špeciály a môže prežiť. Avia je slepá ulička. Podobne sa snívalo s obnovou osobných Tatier. Ale nakoniec pochopili, že bez nejakej aliancie, ktorá by dodávala prakticky všetko, ako je tomu u Škody, nemá význam do takého niečoho sa púšťať. Strnad musel byť nadrogovaný, keď nalial peniaze do Avie. Ale zas - kto neskúsi, nemá.
 
Hodnoť

 

Neviem, aku skusenost s Aviaviami mate vy, ale mne hrozne smrdia.To, co ide z vyfukov tychto nakladnych vozidiel sa skutocne neda dychat. A dtto nakladna TATRA!
 

 

Problem bol v nepresnom davkovani nafty palivovym cerpadlom vyrobenym v CSSR, z toho vyplyvala vyssia spotreba a emisie. Renault mal v originali rotacne cerpadlo, (asi Bosch?), v CSSR nebol ziaden vyrobca schopny vyrobit rotacne cerpadlo.
 
Hodnoť

Strnad podtreboval pozemky v Letnanech

Preto kupil Aviu pod zamienkou ozivenia vyroby.
Ved ju skoro hned po kupe prestahoval.
A pozemky v Prahe, na dobrom mieste pojdu len hore, cize urcite v strate nebude.
Avia ako taka bude este dlho jazdit po SK, a CZ cestach, podobne ak Multikara.
Lahke jednoduche vozidlo, podobne ako V3S, a kto ju ma, bude ju drzat az kym ich STK nerozdeli.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME