Nedeľa, 15. december, 2019 | Meniny má Ivica

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Dopravná situácia v Žiline je neúnosná (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Sconto ovplyvnuje situaciu ako posledné.
Pokial bude hlavna výpadovka na Martin dvojprudová a nebude tunel, situácia sa nezlepší. Ale tunel sa stavia vyše 20 rokov a finále dajú realizovať takej firme, ktorá to postaví načas a kvalitne... :-( Vďaka, páni politici, ale na túto cestu (ZA- MT) kašlete a na Žiline sa to prejavuje aj po otvorení tunela na Kysuce. Dned som isiel z Vrutok do Strážova (cca 25 km) 75 minút...
rasto123
<< < 1 2 3 > >>

 

A to ešte uvidíme, keď prerobia cestu pod Strečnom nazad na 2 pruhy. Pri Dubnej skale sa budú zipsovať dva pruhy diaľnice a jeden od Vrútok do jedného pruhu, nezávidím tým motoristom. A z opačnej strany budú čakať od toho zbytočného obchodu v Žiline (minimálne) až po Dubnú skalu.
 
Hodnoť

Bravó

Na dopravnú situáciu má vplyv mnoho faktorov, ktorými sú stav a vybudovanie cestnej siete, rôzne dopravné obmedzenia, súvisiace s údržbou a rekonštrukciou cestnej siete, poveternostné podmienky, nárast hustoty cestnej premávky, technický stav motorových vozidiel, udalosti v cestnej premávke, dopravné nehody a škodové udalosti a v neposlednom rade aj technika jazdy vodičov motorových vozidiel,“ argumentuje Radko Moravčík, hovorca krajskej polície.

Trikrát bravó.

To naozaj zo svojich daní platím niekoho kto povie toto a myslí to vážne?
 
Hodnoť

V kazdom pripade

sa treba zamysliet aj nad sebou. Isli sme z Bardejova do Za. Schvalne som pocital auta. Z 50 aut som ledva nasiel dve-tri, kde sedeli aspon 2ja ludia.

A pod Strecnom kolona na 20min. My v aute 5 s malymi detmi. Tych 50 aut/ludi by sa zmestilo do jedineho busu.
 

Ty neries

kto sedi v aute a preco, pretoze nevies odkial kam ani kto a preco ide ;)
 

preco by nemal riesit

je jasne ze pri tak velkej mase ludi,
je velky podiel takych co si len myslia ze inak ako autom sa neda
spohodlneli, sam poznam vela takych v okoli
aj toto zmyslanie je jedna z pricin problemu, a smie sa na to snad poukazat

osobne, hlavne v meste, sa snazim autom ani nechodit, ak existuje vhodny MHD spoj (prip. bicykel a hlavne peso).
pre mnohych daco neakceptovatelne, "pod uroven".
 

 

Počet obyvateľov sa od r 1990 rapídne nezvýšil, zato obcgodných domov, zbytočného tovaru a blbostí aj áut mnohonásobne, ja by som zaviedol špeciálnu daň aj 1000eur za auto ročne a mnohí by ste presadli na vlaky či autobusy. Ja auto využívam len ak naozaj musím, po meste jazdím len na biku, je to najrýchlejšie, som z okolia ZA /KNM/ a kedže diaľnica na Kysuce budúcich 10 rokov nebude, náklady neprikážu voziť vlakmi a ***** ľudia sa neprestanú vyvážať po samom autami bude ostávať len bike.
 

 

ano,zamysli sa,preco ste necestovali vlakom...... tych 5 ludi by sa vmestilo do jedneho kupe...
 

 

Asi nechcel, aby zhoreli.
 
Hodnoť

dopravna univerzita

nema sidlo nahodou v ziline univerzita ktoru riesi DOPRAVU? a takto si tu zijeme.
 

nielen to

ešte tu sídli aj Výskumný ústav, na čele ktorého je manekýn, ktorý sa rád vyjadruje ku každému problému, ale výsledky výskumu nie je vidno na Slovensku nikde
 

 

"...Výskumný ústav dopravný nebol oslovený za účelom spracovania kapacitného posúdenia tejto križovatky. Bolo realizované inou súkromnou spoločnosťou..."

Tam treba hladat dovod, preco ta krizovatka pri Sconto vyzera tak drbnuto. Maju tam sice rovno pod nosom vyskumny ustav dopravny, ale daju to urobit radsej sukromnikovi. A sukromna firma to samozrejme spracovala v prospech toho, kto jej tu ulohu zadal, a kto to zaplatil. Pripadne mozno este daky alobal tam zohral ulohu...
 

 

Výskumný ústav dopravný je presne rovnaký typ súkromníka ako ten, u ktorého sa pôvodné posúdenie robilo.
 

 

Na univerzite v Žiline sa učí doprava na rovnakej kvalite ako ekonómia na Ekonomickej univerzite v BA. Znalí pochopia. :)
 

 

u nás sa zvyklo hovorievať: kto nezažil nepochopí a kto zažil, ten nechápe :-D
 
Hodnoť

 

Akoze to bol ale rozum, dat na vypadovku semafor, len koli vyjazdu z akehosi blbeho obchodu! To tam nemohli urobit mimourovnove napojenie, s pripajacimi pruhmi? Miesta je tam predsa dost!

Ale nie, namiesto toho akysi "ud" naprojektuje na najvytazenejsiu cestu na Slovensku este dalsi semafor mimo mesta, aby to este viac zablokovalo tah vychod-zapad. Fakt bohovske riesenie! Ako keby nestacili zapchy, ktore robi semafor pri Tescu (pripojenie obchvatu na Kosicku, ktore tiez nezodpoveda hlavnemu tahu)...

Ludia z Mojsovej Lucky sa zaboha nemozu dostat na smer Zilina, ale na tych kazdy kasle. Tam nikoho nenapadlo riesit to semaforom. Zato Sconto asi dalo nieco pekne do alobalu, ked im presiel taky dopravny nezmysel...
 

 

SCONTO nemuselo byt napojene na tú hlavnú cestu vôbec. Mohla sa urobiť príjazdová cesta od Rosiniek-Trnového a pod.
Najlepšie urobili, že cesta, ktorá ide od priehrady, tak tam zakázali výjazd smerom na Martin. Nie že by sa tam dobre vychádzalo, ale takú sprostosť mohli vymyslieť len na DI Žilina.
 
Hodnoť

Alebo o tom, ako si

obchodný dom vyrobil reklamu zadarmenko - otázka je, ako to ovplyvní jeho návštevnosť.
 

Návštevnosť

Jediným riešením je dať zákaz odbočenia doľava k tomuto obchodu a samozrejme aj zákaz odbočenia doľava od neho. A na semafory ani nepomyslieť.

Svoj postoj k tomuto obchodu, ktorý spôsobuje totálne zápchy v celej Žiline, by mali vyjadriť hlavne Žilinčania a ani náhodou tam neísť. Obchod svoj omyl z „výbornej polohy“, rýchlo pochopí a bez nakupujúcich bude rýchlo zavretý.
 
Hodnoť

Prekvapenie

Najskôr posunuli tabuľu označujúcu koniec obce - samozrejme len a výhradne z dôvodu bezpečnosti autobusovej zastávky, s obchodným domom to určite nemalo nič spoločné ;-)

Onedlho nastalo prekvapenie - začala výstavba prepotrebného x-tého obchodného domu , ono - verejný záujem, je verejný záujem...že?

Dlhé kolóny sa tvorili už aj počas dočasného zúženia v priebehu výstavby.
A po spustení križovatky nastalo veľké “prekvapenie” - dopravný kolaps, ktorý naozaj nikto nemohol predpokladať..?!

Veď čo možno očakávať keď na preťaženú a pravidelne kolabujúcu cestu prihodíme ešte svetelnú križovatku? Na odpoveď netreba ani volať dopravného inžiniera.

Pikantné v tomto prípade je to že to okrem Žilinčanov a priľahlého okolia zasiahne aj veľmi veľa ľudí z iných regiónov tranzitujucich cez Žilinu...

Nájde sa komoetentný človek z verejnej správy kto príde vysvetliť / obhájiť ....napraviť??
 
Hodnoť

 

Zilina ma aspon dobre zeleznicne spojenie, caka ju vystavba D1, tunely atd.

Nitra uz nic nedostane napriklad, obchvat mame ale je nepouzitelny pre mesto, zeleznica na urovni 19.storocia... tak neplacte.
 

<< < 1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME