Nedeľa, 15. december, 2019 | Meniny má Ivica

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Dopravná situácia v Žiline je neúnosná (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

 

Ďalší prípad totálneho rozvratu štátnej správy na úseku cestnej dopravy a pozemných komunikácií.
Úradníci na okresnom úrade vedia akurát vytiahnuť pečiatku a policajti ani netušia, kde je server. Čo sa má čo policajt vyjadrovať k signálnym plánom a dopravnému posúdeniu, keď ledva ovláda tri paragrafy. Policajt má dozerať v teréne na bezpečnosťou a plynulosťou dopravy a nehrať sa na dopravných inžinierov.
 

 

A ty vies, kde je server?
 

 

Viem, ty chytrák.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

viete, co je smutne? ze ten "fresh_new" ma uplnu pravdu... az na jedinu policajnu vynimku... ja k tomu pridam aj kus kamaratschaftov a korupcie (na spravnych miestach) a zrazu nam vyrastie obrovska zltooranzova huba po dazdi na okraji mesta.....
 

server?

slušný matroš.
 
Hodnoť

 

Žilina je posledné roky naozaj extrém. Pravidelne jazdím Strečnom oboma smermi a automaticky musím počítať so zdržaním 20-90 minút.
Odporúčam všetkým vodičom počas čakania v kolónach premýšľať nad volebnými preferenciami. Pomôcť môžu nasledujúce dve informácie:
1. Smer vládne na Slovensku 12 rokov (s drobnou prestávkou) 2. Ministerstvo dopravy aktuálne ovláda nominant SNS.
Veľa trpezlivosti, bežpečne a plynulo :-)
 

Voliči

Smeru nerozmýšľajú a SME nečítajú, tudy cesta nevede...
 

 

volic smeru, sns a podobnych .... v kolone pri Strecne nadava na Dzurindu, Radicovu, Kisku, Sorosa a podobne ;-)
 

 

Zilincania mozu ruky nohy bozkavat Smerakom zo ZA kridla okolo Chomu a Blanara, pretoze tato skupina natlacila do ZSK tolko penazi ze zbytok SVK moze len tisko zavidiet.. V okoli ZA sa stavia, Vam ostava len vydrzat este 2-3r do dokoncenia vsetkych stavieb a budete mat pohodu, zatial co zbytok SVK moze len dufat ze sa im aspon neaka omrvky dostanu aby sa aspon pohla priprava stavieb..

Ale mas pravdu zbytok SVK moze fakt rozmyslat ze preco aj ONI nemaju takych rodakov..
Btw: Dopravu ovladaju MOSTaci to len tak naokraj a nie SNS
 

 

D1 mozno ano ale to malo byt v za uz priblizne 15 rokov. D3 neriesi absolutne nic a boli to skor vyhodene peniaze. Mesto nema absolutne ziadnu koncepciu udrzatelneho rozvoja a stava sa tak ako napr to poondiate sconto. Je to cele dofusovane a stavalo sa preto aby sa liali peniaze do kamaratskych firiem. Tie robili lacne riesenia za obrovske peniaze.
 

 

Môžeš to rozviesť ako sa "do Žiliny natlačilo toľko peňazí že zvyšok Slovenska môže závidieť?

Žilina nemá dokončený obchvat. Nitra ho má (absurdne predražený PPP Pribina). Trnava ho má. Trenčín ho má. Banská Bystrica ho má. Bratislava má jeden a druhý v plnom prúde vo výstavbe. V čom má teda Žilina na vrch? Železničná stanica v dezolátnom stave (narozdiel od väčšiny ostatných krajských miest)

Keď sa postavila D1 skrz celý trenčiansky kraj už desaťročie dozadu, kričal niekto, že do TnSK za natlačilo "toľko peňazí že zvyšok Slovenska by mohol závidieť"?

Stavebné povolenie na D1 okolo Žiliny sa v tichosti posunulo o ďalšie 2 roky, momentálne vychádza na koniec roku 2022 - neskôr než v Košiciach i Prešove. Žilina bude zo všetkých krajských miest mať obchvat posledná. Nevidím tu žiadnu zvlášť preferenciu. Ty áno?

Nehovoriac o tom že obchvat Žiliny je súčasť D1, neslúži Žiline. Žiline síce pomôže tým že odvedie tranzit z mesta, ale bude slúžiť nie Žilinčanom, ale naopak všetkým čo Žilinu obchádzajú a už nebudú musieť tráviť pokojne aj hodinu a pol v zápche. Urýchli to spojenie severnej časti východného Slovenska so svetom.
 

 

KE mozu o obchvate len snivat najblizsich 6rokov co je holy fakt. Ten nie je ani v procese VO. Presov ma vo vystavbe cast kt je povedzme nepotrebna lebo neriesi gro tj kamiony na PL ale spaja D1.
BA sa stavia ok. Prietah mestom neberem lebo tak mozme povedat ze ho maju skoro vsetky mesta... to potom ho maju aj KE ked ,,ide 4prud ,, cez mesto..
BB tak isto je to prietah mestom
ZV tam to bude na dlho ale to je chyba samospravy kt sa nevie dohodnut
Cize ZA urcite nebude posledny.
Co sa tyka stavebneho na 2022 to neznamena ze az vtedy sa spusti doprava. To znamena ze dovtedy musi byt vsetko podla projektu ako stromceky, potociky a pod blbosti.to iste mali aj na R2 spanieli..

SUMY - ZA kraj 2.6mld PO 1.6mld BB 0.75mld KE 0.35mld
+ prirataj 0.9mld na Turany - Hubova
Takze ano ZA kraj je financne niekde uplne inde.

To ze je na D1 nic na danom fakte nemeni. Lebo pre 70p vychodu je D1 naokolo blizsie. Pri len 1/2 dobudovani R2 ZV-KE odpadne mnozstvo aut
Pre lepsie prezretie stavu odporucam mapu dialnicnej siete kde a ako je na tom zbytok SVK v ramci D/Rc
 

 

Minister dopravy je z MOSTU-HÍD. Chvalabohu, lebo inak by znovu všetky peniaze na diaľnice išli do Žiliny. Zbytočne zas.
 

 

MDaVSR je v gescii Most-Híd. Ďakujem za opravu.
 

doprava v ZA

to nie je len sconto. zapchavalo sa to takto uz aj pred nim, ta krizovatka je posledna kvapka do pohoara.... nuz kym nebude dubna skala, ma tam byt mimo urovnova krizovatka. alebo povolenie vyjazd zo sconta len do prava v smere na martin a tam je potom mimo urovnove krizovanie ciest ktore vyuzivaju aj fabriky ako webasto donghee atd... som zilincanka ale do sconta ani nohu nestrcim - ako zakaznika ma nastvali neskutocne
 
Hodnoť

Sconto ovplyvnuje situaciu ako posledné.

Pokial bude hlavna výpadovka na Martin dvojprudová a nebude tunel, situácia sa nezlepší. Ale tunel sa stavia vyše 20 rokov a finále dajú realizovať takej firme, ktorá to postaví načas a kvalitne... :-( Vďaka, páni politici, ale na túto cestu (ZA- MT) kašlete a na Žiline sa to prejavuje aj po otvorení tunela na Kysuce.
Dned som isiel z Vrutok do Strážova (cca 25 km) 75 minút...
 

:-)

To by si tam aj bicyklom bol skôr. :-)
 

 

To áno, ale všetci by naňho trúbili...
 

veru

mozno na tom bike aj gauc zo sconta odvezes :DD
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME