Nedeľa, 15. december, 2019 | Meniny má Ivica

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Po kolapse v doprave prijala polícia v Žiline niektoré opatrenia (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Polícia nemá čo rozhodovať o dopravnom značení, pán redaktor.
Dopravné značenie určuje tzv. cestný správny orgán, v tomto prípade okresný úrad. Dopravný inšpektorát len prikladá svoje stanovisko.
 
Hodnoť

 

Je problém zverejniť mapku?
 

prikazany smer

Ak si zo ZA tak sa jedná o križovatku pri vodnom diele. Ak nie si zo ZA tak tie informácie pre teba nie sú až tak podstatné, pretože doprava v ZA kolabuje takmer každý deň a tieto opatrenia situáciu nevyriešia.
 

Je to podstatne aj pre cezpolnych

Pokial totiz vodic pouziva online GPS navigaciu ktora zohladnuje dopravnu situaciu, tak ho to v Ziline s najvacsou pravdepodobnostou presmeruje prave na spominanu krizovatku.
Mne sa to v poslednom case stalo dvakrat, z toho jedenkrat ma na spominanej krizovatke vratil policajt naspat do Ziliny, napriek mojmu nechapavemu vyrazu v tvari.
Co tym chcem povedat je, ze pokial prikazany smer vpravo neprebuble aj do Google, Waze alebo Inrix, tak to bude pre cezpolnych vcelku vesele.
 

Táto "skratka"...

...ma pobavila úplne najviac https://*****/maps/6zmN9fkLDH12
 

Hviezdičky sú...

g o o bodka gl
 
Hodnoť

 

1. Prikázaný smer doprava nepomôže. Už teraz tam policajti v špičke posielajú autá doprava - späť do mesta.
2. Vypnutie semaforov pri Sconte pomôže, ale zase sa na hlavnú nedostanú vozidlá od Sconta.
 

 

Zákaz odbočenia vľavo pri VD nevyrieši absolútne nič ... Tam sa kolóny určite netvoria.

No a tomu "odborníkovi", čo namiesto mimoúrovňovej križovatky pri Skonte povolili na takomto hlavnom ťahu osadiť semafory, odobrať nielen občiansky preukaz ale aj svojprávnosť ...
 

 

Asi nepozná občasné odchýlky od normálneho stavu, veď tuším už od 2010 ide celá doprava mimo Žiliny po diaľnici.
 

 

Aj keby diaľnica bola, v špičkách by to kolabovalo. Ak nie hneď, tak časom určite.
Celá tá križovatka je navrhnutá naprd. Ten čo to povolil stratil súdnosť.
Manažéri toho hangára s opracovanou drevotrieskou si to mohli tiež lepšie premyslieť...
 

Predpokladám...

...že "manažéri hangára" požiadali o napojenie ku komunikácii a bolo im vyhovené takýmto spôsobom.
Na adresu samotnej výstavby, riešenia infraštruktúry v ich kompetencii o.i. napr. aj výsadby okolitej zelene, vybudovanie detského ihriska ale aj samotného otvorenia prevádzky (regulovanie dopravy na parkovisku = minimum kolíznych situácií) nemôžem povedať krivého slova.
PS: Nemám žiadne napojenie na SCONTO, nepracujem tam ani ja ani nikto z mojich blízkych a DENNE dochádzam z MT do ZA, takže sa ma tá križovatka bytostne týka a hrozil som ja jej odkedy začali robiť terénne úpravy na poli a z katastra som zistil, že to má byt SCONTO.
 

 

To, ze sa na cestu nedostanu auta zo Sconta je kazdemu, kto smeruje ZA-MT alebo naopak, ukradnute. Momentalne ma verejny zaujem prednost pred zaujmami sukromneho vlastnika.
 

 

Presne tak.
Sconto chcelo silou mocou učetriť, namiesto nadjazdu si tam dalo iba semafory, tak nech si to vyžerie. Sconto si za to môže samo.
Som zvedavý, kto im tam dobrovoľne bude chodiť na nákup, ak vie, že sa potom nedostane z parkoviska. Gratulujem Sconto.
 

Naozaj...

...veríte tomu, že o tom, či tam bude semafor alebo mimoúrovňová križovatka rozhodovalo SCONTO?
 

 

Záleží ako sa zadefinuje slovo "rozhodovať".
Sconto veľmi dobre vedelo, čo robí. Dobre vedelo, prečo dáva podklady z roku 2010 a nie aktuálne. Veľmi dobre vedeli, že podľa starých dát, im úrad schváli semafory. Veľmi dobre vedeli, že aktuálne intenzity sú úplne niekde inde, a ak by úradu dali aktuálne dáta, bez nadjazdu by sa to nezaobišlo. Takže áno, tvrdím, že Sconto sa rozhodlo pre semafory, lebo peniaze.
 

SCONTO nikam žiadne podklady nedávalo...

...SCONTO si maximálne tak mohlo objednať štúdiu u špecializovanej firmy a predložiť ju príslušným úradom na schválenie.
 
Hodnoť

 

Len pre pobavenie citujem z dopravno-kapacitného posúdenia križovatky pri predajni SCONTO:
"Posudzovaná križovatka dopravného napojenia predajne a skladu SCONTO na cestu I/18 v Źiline bude kapacitne vyhovovať celé posudzované obdobie za uvedených predpokladov - t.j. minimálne do roku 2037 - a to aj vrátane dopravy od plánovanej predajne a skladu Sconto."
Takže len tí ľudia na autách to kazia.
Celý materiál tu:
http://enviroportal.sk/eia/dok...
 
Hodnoť

Môj

názor je taký, že v tomto prípade, ako aj v mnohých iných podobných prípadoch zlyhal stavebný úrad, ktorý vydáva stavebné povolenie a to je MÚ Žilina, mesto ktoré vedie ficove multiplikačné zariadenie smeru, menom choma, ktorý bol pred časom aj šéf NDS a čírou zhodou náhod sídli v meste s tvárou aj univerzita pôvodne Vysoká škola dopravná a navyše aj Výskumný ústav dopravný a ako vidieť ani toto všetko nestačí. Ako bola ohodnotená tá trubka čo sa podpísala pod stavebné povolenie, ktorého výsledok teraz zažívame, to sa od chomu nedozvieme.
 

 

Môžeš vysvetliť, čo má do toho čo hovoriť Žilinská univerzita alebo VUD? Najmä ak ich nikto k stanovisku nevyzval ani nezaplatil...
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME