Streda, 26. september, 2018 | Meniny má Edita

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

V Bratislave sa už začala vyrábať Audi Q8. Ako to vyzerá na výrobnej linke (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Nie že 3 modeli idú na linke
Ale okrem Audi ide súbežne na linke aj Touareg a Porsche. Takže aspoň trocha zmena .Aj by som si tam išiel zamakať ale dokiaľ je situácia taká že z 1600 superhrubej mi zoberie min 750 Slovenský štát na rozkradacky tak to nie to by bol vlastne z mojej strany trestný čin podporovať to...
- platíme dane mafianom a zlodejom
<< < 1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

a tak radšej sedíš doma na iti.

Čím to je, že keď čítam diskusiu tu na tomto Roháči, že sa mi vždy zhorší gramatika?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nesedim , chodím robiť do zahranicia

Musím sa drbat kade tade kto ma kde najme . Ale robiť na Slovensku a platiť tie odvody štátu ktorý rozkráda štátna správa to je podporovanie trestného činu normálne ,spolupáchateľstvo !!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ale k dochtorovi tu zajdes, ked ta daco pobolieva,ci?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Áno lebo si platím

Zdravotné poistenie keď som na Slovensku a platím aj dane keď som na Slovensku (DPH Spotrebná daň... ) To je na toho dochtora dosť .Ty čo okrem toho platia odvody z platu ty zivia tych zlodejov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Porsche má už vlastnú linku nejaký čas.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hm

...Q7,Q8,Touareg jedna linka,reso.hala,Porsche druhá linka,resp.hala...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

De je fotka kupé ?

Vidím tam samý gazík.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nepaci sa mi. Toto objedna len zbohatlik/zlodej. A je ich tu dost vidim..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

off topic

Čo tie fotografie? Tak prehnané HDR som už niekedy videl, ale bolo to fakt dávno :) Chce to cit a súdnosť...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Okrem demonštrácie svojho

nesmierneho majetku , zarobeného "poctivo a vlastnou hlavou" - tieto SUV sprostosti nemajú žiadny iný význam. Ale jeden predsa možno - menší penis ako mieru inteligencie majiteľa ....Ako to bude s majiteľkami isto netreba dopodrobna rozoberať....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

s tou traumou z cudzich penisov skoc k psychiatrovi,kym je cas.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Je mi ľúto - svojho nemám,

ale porozprával som sa s tvojim. Netrvalo dlho a priznal - že on ti doporučil ako terapiu orientovať sa na prémiové SUV.... Dúfam,že to neskončí na Felícii - premúdrelý ko ko t ko .....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

keby si si take auto kupil (co sa nikdy nestane), tak by si pochopil, ze je to brutal rozdiel vozit sa na 2ot aute a vozit sa na 80+ t aute ... hlavne ked napr. 2x tyzdenne potrebujes ist KE - BA a podobne cesty a potrebujes vykon a naozaj brutal pohodlie ...
Viwem o com pisem ... v tom aute ked prides z KE do BA a vystupis v BA, tak sa citis ako ke by si siel 100km v aute a nie 400
viac sa mi nechce pisat , len nechapem tych ludi, co zacnu hovorit o poctivosti, malych penisoch a ine podobne kecy v spojitosti s drahymi autami ... kebyze mas ty kopec penazi, kupis si stale Oktaviu? odpoved nie: kupil by si si mozno presne tento model ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

silno nesuhlasim, jazdili sme zrovna trasu BA-KE a striedali sme octaviu 3 combi (22k), mazdu 6 combi (28k) a bmw 5 (90k) a ziadny _brutalny_ rozdiel v unave po ceste tam teda nebol, samozrejme bramborak mal najpohodlnejsie sedacky (bodaj by aj nie za taku cenu :) ) ale zas napriklad suverenne najmenej miesta na nohy. cize v skratke - je to pohodlnejsie, ale ten rozdiel je tak maly ze to za tie peniaze nestoji ani omylom

inak osobne - kludne by som si ten bramborak mohol kupit aj ja, ale nevidim najmensi dovod vrazit tolke peniaze do auta, pre mna je to priblizovadlo nie hracka, predlzenie penisu alebo zvacsenie ega takze kludne budem fungovat s mojou mazdicou aj dalej a tych 10% unavy navyse kludne ozeliem
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Myslim ze medti tou oktaukou a BWM 5 je viac ako tych 10% ;)

Pozri niekto kupi radsej novu mazdu za 30.000 a niekto dvojrocne BMW5

Aj takto sa da na veci pozriet.

Silno som rozmyslal nad mazdou6 alebo nad superbom - ale ked ma olovil kamarat ze sa potrebuje zbavit 5ky BMW a mal na neho all inclusive 5 rocny servis - tak som nevahal!

A mam najazdenych vela vela kilometrov po celej europe - no rozdiel medzi BMW5 a oktaviou je podla mojho skormneho nazoru 100% a nie 10%...

Mali sme kedysi sluzobne oktavie... neni to zle auto - ako priblizovatko uplne ok, ale tych 10% k BMW 5ke to snad nie... a urcite nie na dlhsie sluzobne cesty
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no ano ak porovnas oholenu sluzobnu chrochtaviu (doslova), na ktorej sa vyzuri pol firmy, s nalozenou 5er tak to bude asi aj tych tvojich 100% :) my sme mali toto sukromne auta, takze o ne bolo nalezite postarane a subjektivne to bolo tak, ako pisem - v BMW sa sedelo mega pohodlne, ale malo tak katastrofalne malo miesta na nohy ze netusim pre koho to auto dizajnovali, inak je to auto ok, ale to co do toho ten kamos vrazil na servis by vydalo uz aj na mensiu knizku :)

takze dakujem neprosim, premiove znacky maju pomer cena/kvalita suverenne najhorsi zo vsetkych aut, co sa samozrejme da cakat, ale speje to tym padom k tomu co som pisal hore - 90% su to hracky velkych chlapcov a nezmyselne rozsirenie ega pripadne kundolap, 10% beriem ze su ludia co jazdia mesacne >6000km a mozu si to dovolit, takze si priplatia za pohodlie, co samozrejme akceptujem

ale zabavna je ina vec - svojho casu som chodieval pravidelnejsie na sluzobky do mnichova a bola tam v uliciach odhadom tak polovica premiovych SUV (vtedy frcali X5, Cayenne, Q7, ML pripadne nizsie touareg) oproti bratislave. a ked sme sa stretli so zakaznikmi (z DE, UK, US) tu, tak 3 zo 4 rozpravali ako nechapu ze tu moze jazdit tolko premiovych aut a vela krat s mladymi ludmi v nich, proste u nas je silno rozsirena klasicka sedlacina ukazovat sa s premiovym autom co mne hlava neberie vzhladom na to v akom stupni vyvoja je nasa spolocnost...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja som mal svoju oktaviu 1,9 TDI - v celkom dobrej vybave - ale pri sluzobnych cestav v nemecku mala niekolko nevyhod:
- nesla cez 200 km/h
- a pri mojom style jazdy boli brzdy kazdy rok kompletne v prdely (aj kotuce)
- pocitovo od 180 km/h tragedia a nie velmi velky pocit bezpecnosti
(predbiehanie od 180 km/h vysiie - uplna tragedia)

5ka BMW 2.0 diesel- ako som pisal malo 5 rokov all inclusive Service (vsetko zadarmo !!!)
- v pohode chodilo 230-240 km/h pocitovo to iste ako pri 100 km/h
- brzdy - teda dosticky som menil az po 4 rokoch !!!
- nehovoriac o tom ako auto sedi v zakrute, ako drzi na ceste najmä vo väcsej rychlosti, predbiehanie, atd...
- dokonca aj spotrebu ma ten velky tazky baworak lepsiu ako mala oktavia
(180 -200 km/h nie su rychlosti na "normalnu" oktaviu)

Takze neviem, nevidim tam ziadne naklady na strane BMW
a znacne vyssie naklady na strane oktavie - teda tak to bolo v mojom pripade.

Okrem toho porovnavame neporovnatelne - a preto je tych Tvojich 10% naozaj z rise snov.
Prosim ber do uvahy fakt, ze ja pisem o nemeckych sluzobnych cestach...
Ak vychadzas z najvyssej moznej rychlosti 130 km/h to je potom to iste ako povedat ze rozdiel medzi oktaviou a feliciou je 10% - ved Ta predsa odvezie tiez? a stoji polovicu...

Takze ano na rozbytych cestach SK kde si neustale v zapche a kde najväcsia povolena rychlost je 130 km/h - tam Ta trochu chapem - ale len trochu :)

Ale v nemecku je to naozaj 100% rozdiel, ale to vie len clovek ktory bezne jazdi vyse 200km/h inak sa mozes zaradit do uplne laveho pruhu medzi kamiony ;)

Keby si napisal ze porovnavas Mazdu6 a BMW5 ok to sa da este zobrat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Farba

Mňa zaujala farba toho jedného kusu na fotografii. V jeden deň som otvoril dva články o nových SUV a obidva sa výrobcovia rozhodli predvádzať v tej príšernej farbe, ktorú neviem pomenovať. To druhé je Vitara:

https://auto.sme.sk/c/20912536...

Ja viem, že o nič podstatné nejde a farbu si môžem zvoliť, ale svedčí to niečo o okruhu potenciálnych zákazníkov, ktorých chcú výrobcovia osloviť - zákazníkov, ktorí sa potrebujú "ukázať". Zrejme tí, podľa výrobcov alebo ich reklamných agentúr, sú u nás najkúpyschopnejší pre tento druh výrobku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

dobra poznamka ... ALE "Na výrobnej linke však vidíme prevažne čierne a biele kusy"
to je realita, to svedci o tom, kto si tie auta kupuje ... urcite nie pubertiaci aby si to vzali v oranzovej ... Neviem si predstavit nejakeho manazera co ide na firemne stretnutie s klientom a pride na oranzovom aute .. ee
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tej pani alebo slecna na fotke kontroluje lak a naboku jej vysia kluce ??
 

<< < 1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME