Pondelok, 9. december, 2019 | Meniny má Izabela

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ford vyrobil desaťmiliónty Mustang, najpredávanejší športiak na svete (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

asi koľko osobiakov vyrobili??
 
Hodnoť

keby

Ford nemal retardovany management, predaval by ho aj skor. Aj by skor uvidol modely ako posledne Mondeo. Namiesto toho vymyslaju blbosti typu edicia Vintage a dnes sa divia, ze su v Europe v strate a chcu znizit pocet modelov iba na SUV. Tym padom u mna uplne skoncili a ak to naozaj spravia, tak im davam par rokov a z Europy zmisnu. Lebo tie ich SUV si mozu strcit aurat tak do zadku.
 

 

Subjektívne tiež nemám v láske Ford, avšak jeho predaje sú v EU dobré. Prvý polrok je to 3 najpredávanejšia značka. Kvôli Fieste.
http://www.auto.cz/nejprodavan...
 
Hodnoť

Povedzte Kefalin

Čo si predstavujete pod takým pojmom športové auto.
 

 

A preco nie sportove? Ake konkretne vyhrady voci zaradeniu Ford Mustangu do tejto kategorie mate? Do akej kategorie by potom mal patrit?
 

Do kategórie "auto".

Prosto do kategórie auto. Dvojdverové auto. Ako bola napríklad Škoda Spartak. No dobre, to je trochu iné. Tak teda kupé.
Nie každé auto čo má V6, prípadne V8 musí byť nutne v chlieviku "športové".
 

 

Full size coupe, full size convertible, muscle car - to plati pre tie dnesne. Compact coupe, compact convertible, pony car - to plati pre tie z doby jeho vzniku. Je to dobry tourer, ale sportove auto to nie je. Ja to beriem tak ze Mustang je kategoria sama pre seba.
 

 

5.2l V8 550 koní
 

 

Čiže 2,2l R4 240 koní nič :(
Poviem bratovi, že ten jeho Caterham je čajíček, potrebuje minimálne V8 aby bol kchúl.
 

 

Môže byť aj to :-) Ono nejde ani tak o motor a kone ale o podvozok nápravy kolesá brzdy atd. Aj 240 koňové auto môže byť športové.
 

 

Motor, motor, motor. Ostatne je gimmick.
 

 

Na temu "Americke sportiaky" sa treba vyjadrovat trochu inak. Ich auta boli technologicky desiatky rokov pozadu. Mustang je krasny priklad. Obrovsky motor a 100 rocna koncepcia, ubohy podvozok a velka vaha. Ford dlho dho nepoznal co je to nezavisla naprava, vstrekovanie, samosvor, pouzitie hliniku a dalsie moderne prvky ktore europske automobilky mali uz roky zavedene. Zrejme zakaznikom stacilo ist rychlo len rovno. Dokonca aj v dnesnom porovnani moderneho Mustangu su niektore veci na zamyslenie. Nic to ale nemeni na fakte ze je to legendarne a uspesne auto. Kazda generacia mala svoje caro a osobitost.
 

 

Veď preto som položil otázku. Ale čo už, do auto sekcie už píše kde-kto.

Mustang by som skôr definoval ako športovo vyzerajúce auto.

Rýchlu jazdu na okreske by som radšej absolvoval v hothatchi.
 
Hodnoť

 

Krásne auto, športovec na americký štýl. Žiadny rely závodník ale poriadny drag racer.
 
Hodnoť

mohol by si zašportovať na D1,

na D1 z ba do tt, tam by to zužitkovall...heh...

...tedáj té litre a koňe...heheh...

...aj bárďe v usa tušim, že tam maju povolenu 6Omph čo je volajakych 80kmh...hehe....
 

 

60mph. Že 80kmh dobrý máš tachometer na Tom mustangu:). Aj ja chcem taky ;)) aj ja
 

žeby,

60 mph = 96.56064 km/h..;)...
 
Hodnoť

hneď by som bral

minimálne 5,0 V8 a nech má 400+ koní, bez turba.

LAHODA.
 

 

ja by ho menil za GT 40:) mk1 ako inac
 
Hodnoť

Porovnavat americky a europsky ford.

To je ako Simson a Simpsonovci.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME