Nedeľa, 8. december, 2019 | Meniny má Marína

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Bratislavu zradila doprava aj kultúrna uzavretosť, hovoria experti o strate agentúry (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>

Hodnoť

 

Tolko reci. Dolezite je zucastnit sa,predseda aj sudruh Lajcak to predsa takto obvykle prezentuju.
 

 

Ale coby, sme vlastne vyhrali, porazili sme tolko miest... Sme lepsi ako Vieden, Barcelona. Do 6 dni ocakavam Roberta s Lajcakom pred tabulou a svojimi vitaznymi grafmi.
 
Hodnoť

Co je/nie je diskriminacia

No ked sa pozrieme na dopravu, kulturu cestovania MHD, chybajuce metro, je to absolutne pochopitelne.Ale argument slabe multi-kulti zastupenie je absolutne svinstvo.To uz mohlo byt kriterium aj lepsia dostupnost travy v Amsterdame.
 

 

Multi-kulti je znak tolerantej spolocnosti. Je to znak toho, ze cudzincom sa dari dobre, ze nebyvaju diskriminovani a pod. Toto v BA nie je. Niektori tu nedokazu tolerovat ani ludi z vychodnej casti Slovenska, takze tak...
 

 

Duri povedal? V tomto bananistane su diskriminovani akurat Slovaci.Pride pride hocijaky cudzinec a pos..ru sa z neho policia, nemocnice, televizia,atd...
 

chýbajúce metro?

majte rozum, metro sa podľa všeobecných zásad dopravného plánovania stavia v mestách nad 1 milión obyvateľov. Koľko má Bratislava v súčasnosti? Wikipédia ukazuje medzi 425000 a 540000, podľa toho, aké územie sa zoberie do úvahy. To je ako keby ste chceli v Pezinku električkovú trať alebo v Dolnej Marikovej vlastnú autobusovú linku z jedného konca na druhý. Mnohí papagájujú veci, ktorým nerozumejú. Takže nabudúce argument o chýbajúcom metre v Bratislave radím vynechať.
 

 

Toto kriterium je nejaky fiktivny predpis, ktory nikoho nezaujima.Tych papalasov, co by tam boli zamestnani alebo tam cestovali, zaujimaju prachy, rychlost a pohodlie, ako sa tam dokazu dostat.A potom aj veci ako co tam budu robit po fajronte.Metro sa tiez da postavit velke pre velkomesto, alebo aj male pre mesto ako BA.Ale uz je to pase...
 

 

prepáčte prosím, to nie je o formálnych číslach, Miliardy na výstavbu sa jednoducho neoplatia, ak na stanici čaká na vlak málo ľudí. Pozrite si zoznam všetkých metier sveta a nájdite mi medzi nimi také v malom meste, ktoré máte na mysli: https://en.wikipedia.org/wiki/... Ja som ho námatkovo kontroloval a neašiel som. Predpokladám, že nanájdete nič ani Vy, pretože sa to malým mestám neoplatí. Ten 1 milión obvyvateľov je číslo z praxe. Dáva to už teraz väčší zmysel?
 

 

Nie.Ja tvrdim, keby sa este za komancov lacno postavili nejake 2-3 linky, zarobilo by si metro na seba.A to z dovodu, ze by nim chodilo ovela ovela viac ludi, pretoze by to fungovalo na rozdiel od nadzemnej MHD.Teraz to uz nejde financne.
 

 

Predpokladám, že to malé mesto s metrom ste ani nehľadali. Viete, mnohí takto chcú nereálne veci (metro v Hlohovci "za komančov"), napriek faktom.
 

 

Nie nehladal. Su mi ukradnute. Metro v BA za socializmu bolo 100x realnejsie ako kanalizacia alebo plynofikacia v dnesnych mnohych slovenskych obciach nad 3000 obyvatelov, ktore stale chybaju.Aj ja som z takej obce. A co hovoria europske predpisy?
 
Hodnoť

 

Chvalabohu ze to k nam nepride. To by bola straana blamaz keby sa zistilo, ze skorumpovali tamojsich uradnikov, aby liek "nasho cloveka" presiel schvalenim, alebo nieco podobne. A to je uplne iste, ze by nieco take bolo, lebo v tomto state sa.nemajde institucia v ktorej by sa nekradlo a nekorumpovalo
 
Hodnoť

 

Ako som už psíal v inej diskusii, hlavnou rpíčinou nie sú žiadne teplé páriky, ale to, že by im (zamestnancom ELA) po presťahovaní do východnej Európy podstatne klesli platy odvíjajúce sa od priemernej mzdy v tej-ktorej krajine.
Takže sa zamestnanci vyhrážali hromadnými výpoveďami ak by sa museli presídliť na východ. ˇ
A tak aby sa zabránilo amsovému exodu kvalifikovaných zamestnacov tak postúpiliMiláno, Amsterdam, Kodaň ani Bratislava, Varšava alebo Sofia.
Všetky ostatné veci ako sú registrované partnerstvá, letiská, metro, Fico, Dzurinda, Radičová, zápchy, kultúra, geografické hľadisko, eurosolidarita sú len výhovorky.
Vždy ide o prachy an solidaritu s ,,východom" sa každy v EU vykašle. Ak teda netreba byť solidárni v Eurovale.
 

 

O AKYCH ZAPCHACH TREPES
LEN NEDAVNO MALI V HOLANDSKU A BLIZKO AMSTERDAMU 1000km ZAPCHU.

Si pozri aka tam je hustota....OMFG
 

 

Zápcha 1000 km??? :D To by asi išla cez 3 štáty... sa zobuď.
 

 

to znie ako padny argument, vies dat pls zdroj na tie platy, odkial cerpas ?
 
Hodnoť

 

Treba si pozrieť, ako robia kancelárske priestory a dopravu v Holandsku a na Slovensku. Ja neviem, ale nedokážem si predstaviť, ako by sa taký úradník musel cítiť, keby prišiel na Hlavnú stanicu, alebo na stanicu Vinohrady. 20 rokov sa hovorí o ich prestavbe .... a nič. Je zaujímavé, že inde to ide.

https://reality.etrend.sk/kome...

https://reality.etrend.sk/kome...

https://reality.inspiracie.etr...
 

 

zase nejaky jurko trepem 2 na 3.
Si pozri aku hustotu zastavby a obyvatelstva ma cele holandsko.
To v BA je to panelak nic nic nic nic nic dlhooo nic...park ...stromy...dalsi panelak. A este ludia plackaju ze developery chcu stavat byty a kancle.

Holandsko je tax haven, od pradavna bohata krajina a celkovo porovnavate ludia hrusky a jablka.
 

Počuj Ty nejaké dlhé číslo ...

Ja som porovnával kvalitu dopravy a schopnosť Slovenska postaviť niečo kvalitné. Píšem o tom, že o úrovni mesta Bratislava hovorí aj architektúra a s porovnaním s Holandskom je Bratislava niekde v prdeli. Na to, aby si prestaval stanicu Vinohrady netreba stovky miliónov eur. Ronako to platí aj o hlavnej stanici
 
Hodnoť

 

Preco musi byt za vsetkym nejaky ***** ?
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME