sak aj som myslela ze to bude icao len tam je v annex 2 - 4 je visibility tusim...nastudujem si aj slovensku verziu "L" p.s naco google, si lepsi. haha. lietas od -kam? /pre?
Lety sa delia na IFR teda prístrojové a na VFR teda na le za vodu. Teda nepristrojove. Toto bol let VFR A podmienky dohladnosti sa nevyhlasuju v neriešenie vzdušnom priestore kat.G. to znamena ze rozhodnutie ci ma podmienky VMC je na rozhodnuti pilota. ( i ked v IMC by lietať nemal ak je VFR ) . Lietal 20 rokov a celkovo v lete the so zhruba tolko isto. Kde ti z istých dovodov radsej nepoviem, nakoľko viem aka pumpa je slovenske letectvo. Car.
to je bez komentara, jasne ze to bolo zle rozhodnutie pilota(nesudim... tiez castokrat zvazujem...) super skusenost pre studentku, ak sa nezlakne, iste jej to dalo vela do pilotskeho zivota. aka " pumpa" je na sk, to netusim, hihi..jednak je to mimo mojej slovnej zasoby a kedze budem 1x lietat na sk od aprila, sa tesiiiiim a pripravujem na stefanik tower , .. samozrejme toto nieje stranka na nadvazovanie kontaktov, myslela som kam lietas ty- mozno sa raz uvidime. . ale ak ty budes mat cestu a nahodou stretnes nejaku" blondie" v " meteo" v rotterdame...sme len dve, a jedna vie po slovensky...ozvi sa :-)
tak teraz znova a opravene Lety sa delia na IFR teda prístrojové a na VFR teda na lety za vidu. Teda nepristrojove. Toto bol let VFR A podmienky dohladnosti sa nevyhlasuju v neriadenom vzdušnom priestore kat.G. to znamena ze rozhodnutie ci ma podmienky VMC je na rozhodnuti pilota. ( i ked pod minima VMC by lietať nemal ak je VFR ) . Lietam 20 rokov a celkovo v letectve som zhruba tolko isto. Kde ti z istých dovodov radsej nepoviem, nakoľko viem aka zumpa je slovenske letectvo.A na leteckom urade pracuje mnozstvo nekompetentnych , ale oto viac mstivých uradnikov. Cav
Ale viem, ze ti, ktori hovoria "Nas Vodca" prilis vtipu nerozumeju. Resp. sa velmi rozchadzame v nazoroch, co je a co nie je vtipne. Ale vdaka za opytanie. Doma vsetko OK a vsetci OK. Aj vysavac a chladnicka, ked by si sa pytal na tych, s ktorymi by si si mohol rozumiet. Router mam pocit, ze obcas prerusuje spojenie, ale to uz ta asi velmi nezaujima.
nejako padaju tie vrtulniky ako hrusky
Netreba robit paniku
jednomotorove
VEC
ale existuje
300 m vertikalne a 600m lateralne mimo
L2?
L2
diki
prepac pisal som z mobilu
Lety sa delia na IFR teda prístrojové a na VFR teda na lety za vidu. Teda nepristrojove. Toto bol let VFR A podmienky dohladnosti sa nevyhlasuju v neriadenom vzdušnom priestore kat.G. to znamena ze rozhodnutie ci ma podmienky VMC je na rozhodnuti pilota. ( i ked pod minima VMC by lietať nemal ak je VFR ) . Lietam 20 rokov a celkovo v letectve som zhruba tolko isto. Kde ti z istých dovodov radsej nepoviem, nakoľko viem aka zumpa je slovenske letectvo.A na leteckom urade pracuje mnozstvo nekompetentnych , ale oto viac mstivých uradnikov. Cav